Legendarne Polowanie - trochę szczegółów

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7342
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Legendarne Polowanie - trochę szczegółów

Post autor: Ethelnalen »

Tutaj wkleję trochę informacji o Polowaniach zanim Pokedex będzie aktualny. Jeśli macie pytania/komentarze, piszcie w wątku o aktualizacji.


Dobieranie grup

Grupy do Polowania są dobierane o godzinach 3:05, 7:05, 11:05, 13:05, 15:05, 17:05, 19:05, 21:05, 23:05 jeśli oczywiście są zapisani gracze. Na dobierane Polowanie można się zapisać najwcześniej pól godziny przed jedną z tych godzin.
Skrypt nie bierze pod uwagę żadnych warunków przy losowaniu grup - wczytuje ID graczy, miesza je, dobiera w grupy po 3. Jeśli kto się nie załapie na grupę, np. będzie zapisanych 8 graczy tylko - niestety nie będzie mógł pójść na Polowanie o tej godzinie.

Polowanie mają ograniczoną ilość czasu jaki macie między fazami na wybranie Pokemonów - 5 minut. Jest to zabezpieczenie na wypadek gdyby ktoś zniknął z gry. Zazwyczaj walkę może rozpocząć pierwsza osoba w Polowaniu, kiedy wszyscy wybiorą Pokemony. Jeśli nie zostanie to zrobione przed upłynięciem 5 minut, walka rozpocznie się kiedy dowolna osoba wejście w zakładkę Polowania. Jeśli ktoś nie wybrał Pokemona, zostanie wybrany jego pierwszy, nie użyty jeszcze Pokemon.


Prywatna grupa

Możecie założyć prywatne Polowanie. Otrzymacie wtedy kod tego Polowania, który będzie trzeba wysłać innym graczom aby mogli dołączyć. Po dołączeniu pozostałych graczy Lider rozpoczyna Polowanie. Możecie tutaj skorzystać z opcji wydłużenia czasu, po jakim Polowanie rozpoczyna się automatycznie na wypadek czyjejś nieaktywności.


Poszlaki

Poszlaki są zużywane dopiero w momencie rozpoczęcia Polowania, nie w momencie zapisu. Możecie mieć maksymalnie 12 Poszlak na koncie - gdyby ktoś nie miał np. czasu robić Polowań w tym tygodniu. Dokupione Poszlaki za PZ również wliczają się do tego limitu.

W każdym Tygodniu macie jedno dobierane Polowanie, które nie zużywa Poszlaki - aby zachęcić do skorzystania przynajmniej raz z Polowania z losowymi graczami.


Walki w Polowaniach

Walki w Polowaniach mają kilka zasad, które zawsze są aktywne:
- jeśli Pokemon gracza ma odporność 0 na jakiś typ (czyli jest całkowicie odporny) ta odporność jest zastępowana przez 0.25
- przeciwnicy w Legendarnych Polowaniach mają w każdej rundzie szansę na otrzymanie statusu przebicia umiejętności w tej rundzie. Czyli jakby mieli na jedną rundę umiejętność Mold Breaker. Służy to zmniejszeniu siły całkowitych odporności z umiejętności typu Volt Absorb
- przeciwnicy w Legendarnych Polowaniach tracą 6x mniej statystyk za zmęczenie na koniec tury. Jeśli w normalnej sytuacji przeciwnik straciłby 30%, w Legendarnym Polowaniu straci 5%
- w walkach w Polowaniu mogą występować różne warunki zwycięstwa. Jeśli trzeba wygrać z przeciwnikiem, należy go powalić - nie można wygrać poprzez posiadanie większego % życia na koniec walki niż przeciwnik (chyba że akurat ta walka ma taki warunek zwycięstwa)

Raport z walki w fazie Polowania jest zapisywany dla każdego gracza osobno w zakładce raportów z Dziczy.


Nagrody i szansy

Za każde wygrane Polowanie otrzymujecie 3 nagrody. Każda nagroda ma swoję własną pulę:

Nagroda 1

a) pierwsza wygrana z daną Legendą:
- 100% na Pokebox MOD-P1-3 - moduł 3 poziomu do wyboru
b) każda następna wygrana z daną Legendą:
- 30% na losowy Moduł 3 (różne moduły w różnych regionach tutaj są dostępne)
- 70% na 3.000.000 Yen
c) kiedy posiada się już wszystkie moduły:
- 100% na 3.000.000 Yen

Nagroda 2

100% na 50 M.E.W.

Nagroda 3

40% na losowy TM
20% na Pokebox PT2-V-L - losowy przedmiot trzymany V
10% na 5.000.000 Yen
10% na 1.000 Punktów Walki
5% na 2 Poszlaki (zastępowane Yenami jeśli ma sie max Poszlak)
5% na 5 Wiśniowych NE
5% na 1.000 Punktów Zasług
3% na rzadki przemdiot ewolucyjny (Mega Kamień lub przedmiot od Wychowawcy)
1% na Pokebox PLE-[region]-S - do wyboru Shiny Eeeve lub Shiny Półlegenda z tego regionu. Tylko jeden na region. Zastępowane Yenami po zdobyciu
1% na Legendarny przedmiot ewolucyjny - każdy można otrzymać raz. Zastępowane Yenami po zdobyciu
0.5% na Mistyczną Jagodę

Moduły w Kanto to: Legendarny Trener, Wysoki Atak, Wysoka SpObrona, Odporność na Podpalenie, Odporność na Uśpienie, Wzmocniony Paraliż, Manipulator Pogody, Efekt Uboczny, Furia, Technika Rzutów, Wytyczanie Ścieżek, Zbieracz Jagód, Podkręcanie Pokeballi, Podkręcanie Levelballi, Podkręcanie Stunballi, Podkręcanie Ultraballi, Efektywna Opieka, Instrukcje do GIer, Soniczny Repel

Możliwe do wylosowania TMy: 2, 7, 13, 14, 15, 22, 24, 25, 26, 27, 38, 40, 43, 44, 48, 54, 63, 69, 72, 83, 84, 87, 93, 117, 118, 119, 120, 132, 133, 140, 145, 147, 152, 155, 181, 214


Statystyki Legend

Przyrosty: Atak / Obrona / SpAtak / SpObrona / Szybkość / Życie / ESP

Articuno
Przyrosty: 7 / 8 / 8 / 10 / 7 / 35 / 4025
Umiejętności: Pressure / - / Snow Cloak
Płeć: brak

Zapdos
Przyrosty: 8 / 7 / 10 / 8 / 8 / 35 / 4025
Umiejętności: Pressure / - / Static
Płeć: brak

Moltres
Przyrosty: 8 / 8 / 10 / 7 / 8 / 35 / 4025
Umiejętności: Pressure / - / Flame Body
Płeć: brak

Mewtwo
Przyrosty: 8 / 6 / 11 / 6 / 9 / 35 / 3925
Umiejętności: Pressure / - / -
Płeć: brak

Mewtwo X - inny typ: Psychiczny / Walka
Przyrosty: 12 / 7 / 10 / 7 / 8 / 35 / 4125
Umiejętności: Steadfast / - / -
Płeć: brak

Mewtwo Y
Przyrosty: 10 / 5 / 12 / 8 / 9 / 35 / 4125
Umiejętności: Insomnia / - / -
Płeć: brak


Legendy graczy - kilka szczegółów

- Legendy zmieniają formy na stałe. Np. Mewtwo X nie musi trzymac Mewtwonite podczas walki. Jednocześnie nie wlicza się on w limit Mega Pokemonów w Drużynie
- Legendy nie mogą brać udziału w podstawowych Legendarnych Polowaniach. Nie mogą też brać udziału w Hali Wyzwań, na razie. W Lidze będzie to samo ograniczenie co w Drużynie, jedna Legenda na gracza
- jeśli Legenda ma poziom na którym oczekuje na stabilizację za pomocą M.E.W., jej doświadczenie nie może się zwiększyć ponad 150% wymaganego doświadczenia. Nie zmarnujcie tutaj jagód/kapsułek


Mistyczna Jagoda

Rzadki przedmiot, który pozwala rozłożyć statystyki Pokemona. Teraz kiedy sposób treningu jest zmieniony, mogę w końcu dodać taki przedmiot. Pokemon musi mieć co najmniej 500 treningów oraz 95% przywiązania abyście mogli na nim użyć tego przedmiotu. Po użyciu dostaniecie mała tabelkę, gdzie będziecie mogli rozłożyć jego treningi. Nie tracicie nic poza zużyciem Mistycznej Jagody. Wartość, przywiązanie, poziom pozostają nienaruszone. Oczywiście będzie ograniczenie co do używania jej na Pokemonach Ligowych.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7342
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Legendarne Polowanie - trochę szczegółów

Post autor: Ethelnalen »

Dodałem statystyki Legend.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7342
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Legendarne Polowanie - trochę szczegółów

Post autor: Ethelnalen »

Dodałem szczegółowe rozpisanie nagród.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Zablokowany