Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7534
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Ethelnalen »

Aktualizacja: Legendy

W końcu się doczekaliście, w dzisiejszej aktualizacji do gry zostają dodane Legendarne Pokemony! Ale po kolei. Dzisiejsza aktualizacja zawiera Legendarne Polowania Kanto, Laboratorium Cozmo, cały szkielet pod przyszłe Polowania i wszystkie potrzebne do Legend elementy. Poza tym zmieniło się też kilka innych istotnych elementów w grze o czym oczywiście napiszę w tym ogłoszeniu. Zanim przejdę do opisywania wszystkich zmian, jedna uwaga: w ogłoszeniu nie będę opisywał szczegółowo zasad działania Legendarnych Polowań. Do tego napiszę osobny wątek na forum, do którego link znajdziecie na dole ogłoszenia. Zwyczajnie za duże ogłoszenie by wtedy było, jakbym wszystko tu wepchnął.


Wymagania do wstępnego Zadania

Legendarne Polowania są aktywnością dla bardziej zaawansowanych graczy. Dopóki nie osiągniecie 90 poziomu, zakładki Polowania i Laboratorium nie będą nawet widoczne. Po osiągnięciu tego poziomu pojawi się Wam nowe zadanie, którego celem jest sprawdzenie czy spełniacie wymagania aby brać udział w Polowaniach i zapoznać Was z nową zakładką Laboratorium.
Zadanie wstępne do Legend ma następujące wymagania:
• 90 poziom Trenera
• 8. Odznaka z przynajmniej jednego regionu
• posiadanie w drużynie Pokemona z sumą treningów większą lub równą 2.000
Samo zadanie nie jest trudne, a po jego wykonaniu zyskacie dostęp do Legendarnych Polowań.


Legendarne Polowania

Zadanie wykonane, możecie więc rozpocząć Legendarne Polowania. Są one grupową aktywnością, gdzie wraz z 3 innymi graczami musicie pokonać 3 fazy walki z Legendarnym Pokemonem. Każdy gracz bierze do walki 3 Pokemony - nie możecie wziąć na Polowanie Pokemona z poziomem mniejszym niż 75 oraz z treningiem mniejszym niż 1000. Każdy wysyła po jednym Pokemonie na fazę i jeśli uda się ją wygrać, przechodzicie do następnej fazy. Dobór odpowiednich Pokemonów do walki ma ogromne znaczenie, każda Legenda ma w Polowaniu unikalne mechaniki, które mogą sprawić, że nawet maksymalnie trenowany Pokemon przegra. Po wygraniu trzeciej fazy następuje sprawdzenie, czy komuś udało się złapać Legendą, a następnie każdy gracz otrzymuje swoje indywidualne nagrody. Kilka szczegółów w skrócie:
• musicie być w regionie, w którym chcecie pójść na Polowanie - obecnie jest to jedynie Kanto
• każde pójście na Polowanie zużywa 1 Poszlakę. Otrzymujecie 3 Poszlaki co tydzień, 3 dodatkowe można dokupić za PZ
• macie do wyboru Polowanie dobierane oraz prywatne
• dobierane Polowanie - po zapisaniu się, gracze są dobierani w 3 osobowe grupy o konkretnych godzinach
• prywatne Polowanie - nie ma ograniczeń kiedy się zaczyna ale sami musicie znaleźć graczy żeby dołączyli do Was
• tylko jedna osoba może złapać Legendę w danym Polowaniu. Aby ją złapać trzeba wyrzucić powyżej 60 z zakresu 1-100
• jeśli nie uda się złapać Legendy, gracz otrzymuje +1 szansy złapania następnym razem, aż do maksymalnie +20 (oznacza to, że z +20 losujecie liczbę z zakresu 21-100)
• aby złapać Legendę trzeba mieć naładowany Breachball. Rozładowuje się on po udanym złapaniu
• czat - podczas Polowania możecie porozumiewać się na zakładce czatu "Polowania". Widzicie tam tylko to, co piszą osoby z Waszego Polowania


Nagrody za Polowanie

Za wygrane Legendarne Polowanie poza szansą na złapanie Legendy każdy gracz otrzymuje gwarantowane nagrody. Nagrody sa indywidualnie losowane, każdy gracz może dostać inne. Zawsze dostajecie 3 nagrody:
Nagroda 1: Moduł lub Yeny. Yeny jeśli już zdobyliście wszystkie Moduły.
Nagroda 2: 50 M.E.W. - przedmiot wykorzystywany w Laboratorium Cozmo
Nagroda 3: losowa nagroda - w tej puli znajdują się różne rzeczy, te rzadsze mają oczywiście mniejszą szansę. Otrzymujecie jedną z następujących nagród:
• rzadki TM
• przedmiot trzymany V
• Yeny lub Punkty Walki lub Punkty Zasług
• 2 Poszlaki
• Wiśniowe Napoje
• przedmiot ewolucyjny
• Pokebox z Shiny Eeevee i Półlegendą z tego regionu do wyboru
• Legendarny przedmiot ewolucyjny
• Mistyczna Jagoda


Legendarne Pokemony w Drużynie

Więc udało Ci się złapać Legendarnego Pokemona. Dotyczy ich kilka dodatkowych zasad w grze. Przede wszystkim są one bardzo silne - ich ESP wynosi średnio 4.100, co nadrabia nawet to, że nie mogą być (obecnie) w wersji Shiny. W drużynie możesz mieć jednak tylko jednego Legendarnego Pokemona w danym czasie. Wymaga on również 3x więcej doświadczenia oraz 3x więcej przywiązania. Jeszcze dodatkowo co 10 poziomów będziesz musiał zabrać Legendę do Laboratorium Cozmo aby ustabilizować ją za pomocą M.E.W. aby mogła dalej awansować.
Ale kiedy się już z tym wszystkim uporasz, będziesz miał jednego z najsilniejszych Pokemonów w grze. Legendy będą dozwolone w walkach Ligowych, na razie jednak nie mają wstępu do Hali Wyzwań. W związku z tym, że możesz mieć tylko jedną Legendę danego gatunku byłoby to problematyczne przy ograniczeniach poziomów w Hali.
Legendarne Pokemony nie otrzymują bonusów ze Specjalizacji Trenera, inaczej prowadziłoby to do mocnej przewagi w stronę jednej Specjalizacji.


Laboratorium Cozmo

Miejsce, w którym można spożytkować M.E.W. zdobyte z Polowań. Laboratorium ma dwie zakładki. Pierwsza z nich to Transmutacje - możecie tutaj zamienić parę przedmiotów na inne, naładować Breachball oraz rozłożyć zbędne TMy. Wszystko to zużywa M.E.W. Druga zakładka jest przeznaczona dla Legend. To tutaj stabilizujecie Legendarne Pokemony co 10 poziomów. Również tutaj możecie zmienić formę Legendy jeśli macie odpowiedni przedmiot oraz zmienić jej treningi jeśli tego potrzebujecie.
Do Laboratorium mogą być w przyszłości dodawane inne opcje Transmutacji.


Promocja z okazji Legend

Z okazji wprowadzenia aktualizacji, za każdą wydaną na grę złotówkę otrzymacie mały bonus - Kapsułki Doświadczenia oraz zwiększenie szansy na złapanie Legendy. Możecie nawet otrzymać jedną sztukę Mistycznej Jagody! Z promocji możecie skorzystać do 9 września włącznie, więcej szczegółów znajdziecie w zakładce kupna PZ.
UWAGA! Zwiększenie szansy złapania Legendy jest jednorazowe i to to samo, co bonus za nieudane złapanie. Możecie mieć maksymalnie +20 szansy, co oznacza że przy łapaniu losujecie liczbę z zakresu 21-100 zamiast 1-100. Szansa ta jest zerowana po udanym złapaniu Legendy.


Zmiany w walkach

Przy okazji robienia Legendarnych Polowań, musiałem wprowadzić kilka zmian w walkach - są one również przygotowaniem pod balans w najbliższym czasie.
• Obrażenia procentowe i leczenie procentowe - zostało wprowadzone ograniczenie ile obrażeń może być zadanych/wyleczonych. Każdy 1% to maksymalnie 80 obrażeń/leczenia. Oznacz to, że jeśli atak zadaje 10% życia przeciwnika jako obrażenia, przeciwnik otrzyma maksymalnie 800 obrażeń, niezależnie od tego czy ma 8.000 życia czy 20.000
• Ruchy KO - ich moc została zmniejszona do 450
• Używanie wielu leczeń - leczenia zostały ograniczone aby nie dało się ich dowolnie nakładać, co mogło prowadzić do nieśmiertelnych Pokemonów. Teraz możecie mieć maksymalnie 1 główne leczenie (czyli takie z ruchu). Wszystkie dodatkowe leczenia są słabsze jeśli posiadacie już główne leczenie oraz inne dodatkowe. Więcej o tym w wątku o balansie na forum
• Poziomy zmian statystyk - przy testach Legend wpadłem na błąd, który mógł sprawiać, że ruchy zadawały po dziesiątki tysięcy obrażeń. W związku z tym zmiany statystyk Pokemonów zostały ograniczone do maksymalnie 12 poziomów na plusie lub minusie. Oznacza to, że każda statystyka może być zmniejszona/zwiększona o maksymalnie 60% za pomocą ruchów typu Swords Dance czy Acid Spray


Pozostałe zmiany i informacje

• Podróż - została uproszczona. Jest teraz tylko jeden transport i podróż odbywa się do każdego regionu codziennie w nocy.

• Mistyczna Jagoda - nowy przedmiot, który pozwala na ponowne rozłożenie treningów Pokemona bez tracenia Yenów. Niezwykle rzadki

• Dane TM - przedmiot otrzymywany i używany w Laboratorium COzmo. Możecie rozkłądać swoje TMy i otrzymywać z nich nowy losowy TM

• Hala Wyzwań - jest teraz dostępna dopiero od 20 poziomu gracza aby ograniczyć problemy z jej zrozumieniem i awansowaniem Pokemonów

• Osiągnięcia - dodane zostały dwa osiągnięcia związane z Legendami

• Moduły do kupienia za PZ - można teraz kupić również Moduły 3 jeśli komuś się spieszy i/lub nie chce brać udziału w Polowaniach. Polowania mają jednak kilka unikatów, których nie można kupić!

• Kupowanie Modułów i Kamienia Klucza - dodałem tutaj informację, że jest to wcześniejsze odblokowanie przedmiotu, aby nie wyglądało, że to jedyny sposób

• Blokady dostępu do aktywności/zmian Pokemonów - kod odpowiedzialny za blokowanie Dziczy, Aktywności czy treningów w związku z udziałem Pokemonów w Hali czy Polowaniu został całkowicie zmieniony. Piszcie jeśli zauważycie jakieś problemy!

• Składy Pokemonów - gra ładuje teraz informacje o tym jakie Pokemony są w Hali czy w Polowaniu od razu, zamiast sprawdzać to przy każdej próbie edycji Pokemonów. Jeśli zauważycie jakieś problemy z określanie, czy Pokemon jest w Hali czy nie, zgłoście to!

• Pokebox MODO1-2 - nazwa zmieniona na MOD-P1-2

• Wymagane doświadczenie - poprawiono błąd, który sprawiał że wymagane doświadczenie źle się wyświetlało po zdobyciu poziomu przez Pokemona

• Rezerwa - zrobiono dwie poprawki w strukturze bazy, które mogą przyspieszyć ładowanie Pokemonów w Rezerwie


Parę słów na koniec

Dziękuję wszystkim za cierpliwe czekanie na Legendy, nie dość że jest to duża aktualizacja to miałem sporo problemów po drodze. Jako małe podziękowanie każdy aktywny gracz otrzymał ode mnie mały podarunek w wysokości 500 Punktów Zasług.
Proszę też o cierpliwość i nie panikowanie jeśli pojawią się jakieś błędy. Postarałem się zrobić od razu częściowe logi, abym mógł łatwiej błędy znajdywać i ewentualnie przywracać coś straconego.

Wątek ze szczegółami działania Legendarnych Polowań: viewtopic.php?f=42&t=83826
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7534
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Ethelnalen »

Gra została włączona.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Rafalix
Posty: 140
Rejestracja: 9 sie 2013, o 19:25

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Rafalix »

Nie żebym.marudzil ale pw na czarter było lepszym rozwiązaniem niż pz :/
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Coolio
Posty: 931
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Coolio »

Ethel zrob z tego prosze zadanie jednorazowe jak przy eventach a nie glowne. Nie specjalnie mi sie chce anulowac zadanie ktore robie od 2tyg zeby nie byc tydzien w plecy z legendami.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7534
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Ethelnalen »

Od tygodni pisałem, że będzie zadanie wstępne. Jednorazowe są stricte do eventów, jeśli nie ma eventu ich kod nie jest aktywny i są całkowicie inaczej zrobione strukturalnie.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

wokon1
Posty: 22
Rejestracja: 12 lut 2019, o 10:10

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: wokon1 »

Czy będzie dzisiaj newsletter?

Coolio
Posty: 931
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Coolio »

Ethelnalen pisze:
1 paź 2020, o 16:37
Od tygodni pisałem, że będzie zadanie wstępne. Jednorazowe są stricte do eventów, jeśli nie ma eventu ich kod nie jest aktywny i są całkowicie inaczej zrobione strukturalnie.
Owszem ale nie przypominam sobie abys pisal cos o tym ze polecasz nie robic zadan glownych przed wprowadzeniem legend bo zablokuje to mozliwosc zrobienia poczatkowego zadania :mrgreen:
Dobra malo wazne bo ja sobie wypije pare wisni i dokoncze.

Awatar użytkownika
Firogane
Posty: 24
Rejestracja: 19 lut 2014, o 22:36

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Firogane »

W salce w hoenn


Fatal error: Uncaught ArgumentCountError: Too few arguments to function przywiazanie_procent(), 1 passed in /var/www/html/gra.pokelife.pl/walka/atak.php on line 1241 and exactly 2 expected in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/funkcje.php:255 Stack trace: #0 /var/www/html/gra.pokelife.pl/walka/atak.php(1241): przywiazanie_procent() #1 /var/www/html/gra.pokelife.pl/walka/przebieg_walki.php(942): atak() #2 /var/www/html/gra.pokelife.pl/walka/walka_mnoga.php(135): include('/var/www/html/g...') #3 /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/liderzy/wejscie_do_sali.php(108): include('/var/www/html/g...') #4 /var/www/html/gra.pokelife.pl/gra/liderzy.php(147): require_once('/var/www/html/g...') #5 {main} thrown in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/funkcje.php on line 255

Awatar użytkownika
19martinka88
Posty: 654
Rejestracja: 10 gru 2012, o 08:46

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: 19martinka88 »

zamiast poka do wyboru pokazuje się;

Wybierz Pokemona, którego chcesz wysłać do tej walki:

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/legendarne_polowanie/polowanie.php on line 329

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/legendarne_polowanie/polowanie.php on line 330

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/funkcje.php on line 203

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/funkcje.php on line 207

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/legendarne_polowanie/polowanie.php on line 332

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/legendarne_polowanie/polowanie.php on line 329

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/legendarne_polowanie/polowanie.php on line 330

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/funkcje.php on line 203

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/funkcje.php on line 207

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/legendarne_polowanie/polowanie.php on line 332

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/legendarne_polowanie/polowanie.php on line 329

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/legendarne_polowanie/polowanie.php on line 330

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/funkcje.php on line 203

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/funkcje.php on line 207

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/legendarne_polowanie/polowanie.php on line 332
Obrazek

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7534
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Ethelnalen »

Poprawiłem błąd z dobieraniem polowań, ci co mieli aktywne polowanie zostali z niego wypisani i dodałem Wam po 1 Poszlace z powrotem.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7534
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Ethelnalen »

Firogane pisze:
1 paź 2020, o 17:16
W salce w hoenn


Fatal error: Uncaught ArgumentCountError: Too few arguments to function przywiazanie_procent(), 1 passed in /var/www/html/gra.pokelife.pl/walka/atak.php on line 1241 and exactly 2 expected in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/funkcje.php:255 Stack trace: #0 /var/www/html/gra.pokelife.pl/walka/atak.php(1241): przywiazanie_procent() #1 /var/www/html/gra.pokelife.pl/walka/przebieg_walki.php(942): atak() #2 /var/www/html/gra.pokelife.pl/walka/walka_mnoga.php(135): include('/var/www/html/g...') #3 /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/liderzy/wejscie_do_sali.php(108): include('/var/www/html/g...') #4 /var/www/html/gra.pokelife.pl/gra/liderzy.php(147): require_once('/var/www/html/g...') #5 {main} thrown in /var/www/html/gra.pokelife.pl/inne/funkcje.php on line 255
Poprawione.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

bartek300
Posty: 718
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:26

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: bartek300 »

Mnie dziwi po co tyle zachodu o jakieś polowania na legi.Nie było by prościej zrobić legendy do łapania od stu poziomu bez żadnych kombinacji ?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Pulfiarz
Posty: 30
Rejestracja: 21 cze 2014, o 00:31

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Pulfiarz »

W drugiej fazie polowania walczy się już z legendą, a nie zostaje ona dodana do kolekcji jako spotkana.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7534
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Ethelnalen »

Spotkanie Legendy jest dodawane do Kolekcji po pokonaniu jej. Złapanie po złapaniu oczywiście.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7534
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Ethelnalen »

W przyszłym Tygodniu ustawię abyście dostali 6 poszlak zamiast standardowych 3, żebyście mieli trochę więcej szans tak na start.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3475
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Hipotermia »

Ethelnalen pisze:
3 paź 2020, o 13:37
W przyszłym Tygodniu ustawię abyście dostali 6 poszlak zamiast standardowych 3, żebyście mieli trochę więcej szans tak na start.
Houston, we have the problem.
Ja miałem złapaną legendę, Futura miał złapaną legendę i naładowałem Balla, by nie zapomnieć przy kolejnej legendzie. Przy 3cim polowaniu Kamilkowa nie złapała, bo jej chyba podebrałem legendę XD
http://pokelife.pl/pokemon.php?p=183813931
http://pokelife.pl/pokemon.php?p=183813626
Ja 200 MEW w dupę do tego xd

19992ek
Posty: 82
Rejestracja: 19 lis 2012, o 16:44

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: 19992ek »

Kolejny błąd/problem jest ze składaniem nowych tmów, mianowicie powrócił tm 30 Teleport, który został usunięty tj. można go wylosować.

Awatar użytkownika
Kyuubi
Posty: 95
Rejestracja: 25 cze 2013, o 00:44

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Kyuubi »

ethel serio nie wywaliłeś z nagór za legendy TM-2? przecież pisaliśmy od razu że to totalny gniot jak pytałeś o TMki :(
Obrazek

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3475
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Hipotermia »

Ethelnalen pisze:
3 paź 2020, o 13:37
W przyszłym Tygodniu ustawię abyście dostali 6 poszlak zamiast standardowych 3, żebyście mieli trochę więcej szans tak na start.
Może za tydzień też? :roll:
No i w ogóle:
Kyuubi pisze:
5 paź 2020, o 14:04
ethel serio nie wywaliłeś z nagór za legendy TM-2? przecież pisaliśmy od razu że to totalny gniot jak pytałeś o TMki :(
Te TMy to serio trochę słabo ;D zarówno przydałoby się pozmieniać TMy w salkach (bo za Metagrosze nikt nie myśli o braniu ostatnich, tylko w poprzednich są dużo droższe i przydatniejsze), jak i wśród losowych na legendach, jeśli na prawdę chcesz, by były to TMy najrzadsze i najdroższe, a przy okazji najczęściej wykorzystywane (obstawiam, że masz logi co do cen/częstotliwości kupna na targu, mógłbyś to wykorzystać w sumie w celu ogarniania ustawień TMów, tylko pomiń okres po legendach, bo teraz na krótki okres czasu dużo niszowych TMów podniosło cenę na okres zapewne "do skończenia legend" czy nawet do innego regionu, gdzie np. będą inne mechaniki i znowu nowe TMy do użytku będą potrzebne).

Coolio
Posty: 931
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Coolio »

Ethelu czym jest modul legendarnego trenera? Chyba wczesniej nic o nim nie wspominales

19992ek
Posty: 82
Rejestracja: 19 lis 2012, o 16:44

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: 19992ek »

Nagroda 1

a) pierwsza wygrana z daną Legendą:
- 100% na Pokebox MOD-P1-3 - moduł 3 poziomu do wyboru
b) każda następna wygrana z daną Legendą:
- 30% na losowy Moduł 3 (różne moduły w różnych regionach tutaj są dostępne)
- 70% na 3.000.000 Yen
c) kiedy posiada się już wszystkie moduły:
- 100% na 3.000.000 Yen

Pytanie czemu moduły z kategorii b, nie dropią, tylko non stop jest 3kk wygrana?

Awatar użytkownika
Kyuubi
Posty: 95
Rejestracja: 25 cze 2013, o 00:44

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Kyuubi »

19992ek pisze:
8 paź 2020, o 13:26
Nagroda 1

a) pierwsza wygrana z daną Legendą:
- 100% na Pokebox MOD-P1-3 - moduł 3 poziomu do wyboru
b) każda następna wygrana z daną Legendą:
- 30% na losowy Moduł 3 (różne moduły w różnych regionach tutaj są dostępne)
- 70% na 3.000.000 Yen
c) kiedy posiada się już wszystkie moduły:
- 100% na 3.000.000 Yen

Pytanie czemu moduły z kategorii b, nie dropią, tylko non stop jest 3kk wygrana?
Zgadzam się, sam na 12 prób zawsze dostawałem yeny... i nie slyszalem o nikim w stowie kto dostalby moduł poza tym gwarantowanym z pierwszego wygranego polowania.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7534
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Ethelnalen »

19992ek pisze:
8 paź 2020, o 13:26
Pytanie czemu moduły z kategorii b, nie dropią, tylko non stop jest 3kk wygrana?
Poprawiłem to dzisiaj.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3475
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Hipotermia »

Ethelnalen pisze:
8 paź 2020, o 15:32
Dobry. Chciałbym (lub w sumie więcej osób pewnie u Nas) chciałoby się zapytać, czemu z modułami do jagód III miast II leci średnio podobnie jagód jak przed zmianą modułu, mimo że po wartościach powinno sporo więcej. Czy na pewno wartości się aktualizują przy zmianie poziomu bądź czy sama wartość z III podana jest adekwatna do tego, jak oblicza szansę w dziczy?
Druga sprawa, czy moduł trenerów oraz czy wydarzenie z trenerami ma jakiekolwiek przełożenie na ilość jagód? Tj bardziej kieruję się ku temu, że większa szansa na trenerów nie zabiera szansy na pustą wyprawę, tylko odbiera w podobnym stopniu wszystkie inne możliwości wystąpienia w danej dziczy, przez co m.in. moduł trenerów na III sprawi, że się będzie rzadziej trafiało czy to jagody czy pokemony z przedmiotami od wychowawcy itd. To pytanie kontrolne, bo nie wiem co zrobić przy 4 slocie, jak się go udostępni wśród zielonych modułów ;]

No i pytanie, masz ustawione maxymalne ilości jagód lecące w dziczy? Statusów po zmianie modułu z ilościami nie zmieniło się nic - dalej max to 12 (13 przy +1 jagodzie z odznaki), z NJ podobnie nie widać większej różnicy, za to czerwone, czyli notabene najmniej interesująca jagoda - jej leci w opór więcej i dużo częściej niż wcześniej (czyli można sądzić, że jeśli moduł spostrzegawczość działa, to głównie na nie).

Uprzedzając pytania, bo Wojtkowi potrafiłeś głupoty odpisać - nie, technologii nikt nie zmieniał, nie, nikt go czy ja sam siebie nie ciśnie w balona.

Awatar użytkownika
Kamilkowa
Posty: 1141
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 08:27

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Kamilkowa »

Hipotermia pisze:
11 paź 2020, o 21:15
Ethelnalen pisze:
8 paź 2020, o 15:32
Dobry. Chciałbym (lub w sumie więcej osób pewnie u Nas) chciałoby się zapytać, czemu z modułami do jagód III miast II leci średnio podobnie jagód jak przed zmianą modułu, mimo że po wartościach powinno sporo więcej. Czy na pewno wartości się aktualizują przy zmianie poziomu bądź czy sama wartość z III podana jest adekwatna do tego, jak oblicza szansę w dziczy?
Druga sprawa, czy moduł trenerów oraz czy wydarzenie z trenerami ma jakiekolwiek przełożenie na ilość jagód? Tj bardziej kieruję się ku temu, że większa szansa na trenerów nie zabiera szansy na pustą wyprawę, tylko odbiera w podobnym stopniu wszystkie inne możliwości wystąpienia w danej dziczy, przez co m.in. moduł trenerów na III sprawi, że się będzie rzadziej trafiało czy to jagody czy pokemony z przedmiotami od wychowawcy itd. To pytanie kontrolne, bo nie wiem co zrobić przy 4 slocie, jak się go udostępni wśród zielonych modułów ;]

No i pytanie, masz ustawione maxymalne ilości jagód lecące w dziczy? Statusów po zmianie modułu z ilościami nie zmieniło się nic - dalej max to 12 (13 przy +1 jagodzie z odznaki), z NJ podobnie nie widać większej różnicy, za to czerwone, czyli notabene najmniej interesująca jagoda - jej leci w opór więcej i dużo częściej niż wcześniej (czyli można sądzić, że jeśli moduł spostrzegawczość działa, to głównie na nie).

Uprzedzając pytania, bo Wojtkowi potrafiłeś głupoty odpisać - nie, technologii nikt nie zmieniał, nie, nikt go czy ja sam siebie nie ciśnie w balona.
Potwierdzam, coś jest skopane z tymi modułami. Przy szukaczu trenerów, zbieraczu jagód i spostrzegawczości na poziomie II praktycznie nie ma różnicy w ilości niebieskich jagód i tych od stat, niż przy modułach od jagód na poziomie III. Jedyna zauważalna różnica jest w przypadku żółtych i czerwonych jagód. Jeśli chcesz, mogę Ci przesłać moje dane na pw.
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
kerfi
Posty: 1332
Rejestracja: 18 maja 2013, o 15:15

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: kerfi »

^Up

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7534
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Ethelnalen »

Hipotermia pisze:
11 paź 2020, o 21:15
Ethelnalen pisze:
8 paź 2020, o 15:32
Dobry. Chciałbym (lub w sumie więcej osób pewnie u Nas) chciałoby się zapytać, czemu z modułami do jagód III miast II leci średnio podobnie jagód jak przed zmianą modułu, mimo że po wartościach powinno sporo więcej. Czy na pewno wartości się aktualizują przy zmianie poziomu bądź czy sama wartość z III podana jest adekwatna do tego, jak oblicza szansę w dziczy?
Druga sprawa, czy moduł trenerów oraz czy wydarzenie z trenerami ma jakiekolwiek przełożenie na ilość jagód? Tj bardziej kieruję się ku temu, że większa szansa na trenerów nie zabiera szansy na pustą wyprawę, tylko odbiera w podobnym stopniu wszystkie inne możliwości wystąpienia w danej dziczy, przez co m.in. moduł trenerów na III sprawi, że się będzie rzadziej trafiało czy to jagody czy pokemony z przedmiotami od wychowawcy itd. To pytanie kontrolne, bo nie wiem co zrobić przy 4 slocie, jak się go udostępni wśród zielonych modułów ;]

No i pytanie, masz ustawione maxymalne ilości jagód lecące w dziczy? Statusów po zmianie modułu z ilościami nie zmieniło się nic - dalej max to 12 (13 przy +1 jagodzie z odznaki), z NJ podobnie nie widać większej różnicy, za to czerwone, czyli notabene najmniej interesująca jagoda - jej leci w opór więcej i dużo częściej niż wcześniej (czyli można sądzić, że jeśli moduł spostrzegawczość działa, to głównie na nie).

Uprzedzając pytania, bo Wojtkowi potrafiłeś głupoty odpisać - nie, technologii nikt nie zmieniał, nie, nikt go czy ja sam siebie nie ciśnie w balona.
Nie powinno lecieć sporo więcej. Różnicę widzicie bardziej w czerwonych, bo ich leci wiecej, więc i małe zwiększenie procenta będzie od razu widoczne. Patrzycie na wartośc procentową jakby była w próżni, a nie jest.
Np. gdybyście znaleźli 4 Niebieskie jagody bazowo.
+ 4 z osiągnięcia 100%
+ 4 z technologii Stow,
+ 1-2 z przedmiotu zależnie od Dziczy
z modułu 2 jest to +1, z modułu 3 byłoby +2
Czyli macie wzrost z 14 na 15 po zmianie modułu, a nie z 14 na 18. Bonusy do ilości jagód są addytywne, nie mnożą się przez siebie.

Oczywiście że większa szansa na trenera może potencjalnie zmniejszać ilość Jagód - skoro spotykacie trenera, nie spotykacie innego wydarzenia w tym momencie.

I nie, nie ma maksymalnej ilości znajdywanych jagód w kodzie. Możecie mi podać na których Dziczach to sprawdzacie ale nie widzę tutaj błędów.

Znalazłem za to błąd ze zbyt silnym działaniem technologii Stow.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3475
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Hipotermia »

Ethelnalen pisze:
12 paź 2020, o 12:29
Oczywiście że większa szansa na trenera może potencjalnie zmniejszać ilość Jagód - skoro spotykacie trenera, nie spotykacie innego wydarzenia w tym momencie.

I nie, nie ma maksymalnej ilości znajdywanych jagód w kodzie. Możecie mi podać na których Dziczach to sprawdzacie ale nie widzę tutaj błędów.

Znalazłem za to błąd ze zbyt silnym działaniem technologii Stow.
Ale dalej nie odpowiedziałeś na pytanie, czy większa szansa na trenera to potencjalnie tylko mniej pustych wypraw czy mniej zarówno pustych wypraw, jak i jagód (czyli powiedzmy jeśli mamy 50% na pustą wyprawę, 25% na trenera i 25% na jagodę, to po zwiększeniu dwukrotnie szansy na trenera przełoży się to na 50% trener/25% pusta/25% jagoda czy 50% trener/37.5% pusta, 12.5% jagoda - to jest hipotetycznie, bo wiem że jeszcze są pokemony, chodzi mi o sam sposób liczenia). Bo mimo wszystko przy większych ilościach wypraw nawet mając sporo więcej trenerów, to niezmieniony % szansy na wylosowanie jagody w dziczy powinien dawać podobne wyniki w ilościach znalezionych jagód, a ilość trenerów przełożyć się tylko na mniej pustych wypraw.

Co do maksymalnej ilości - no zdziwiło mnie trochę, że przeskok z 30% na 60% nie zwiększył choćby o 1 maxymalnej możliwej ilości jagód statusowych do znalezienia w postaci 12. Fajnie by było, jakby to było trochę lepiej opisane w pokedexie, choć wiem że pewnie na to teraz czasu nie ma.

Co do technologii, mimo że podobno za silna, to i tak mało kto z niej korzysta, więc czy ja wiem czy była potrzeba zmieniać. Cóż, będą droższe jagody ^^

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7534
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Ethelnalen »

Gdyby szukacz trenerów zmniejszał szansę na pustą wyprawę, miałby to w opisie działania.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Coolio
Posty: 931
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: Aktualizacja 1-10-2020: Legendarne Polowania

Post autor: Coolio »

Jesli jest tak jak piszesz to jest to bez sensu xD Bierzesz modul jagod i masz wieksza szanse na jagode. Dokladasz modul trenerow i zamiast zyskac wiecej trenerow i nadal miec tyle samo jagod to jagody spadaja i moduly nawzajem sie zwalczaja xD Kazdy z nich powinien w pierwszej kolejnosci zmniejszac szanse na pusta wyprawe a dopiero jak pustych wypraw juz nie bedzie to zwalczac sie ze soba lub zabierac szanse na spotkanie poka.

ODPOWIEDZ