TP #157 - Statystyki i Mega Ewolucje Legend

Cotygodniowe posty na temat PokeLife oraz postępu aktualizacji.
Gniot
Posty: 243
Rejestracja: 25 lip 2015, o 16:00

Re: TP #157 - Statystyki i Mega Ewolucje Legend

Post autor: Gniot »

Ja tam w sumie też uważam, że -50% kosztów treningu brzmi sympatycznie, miałbym chociaż powód żeby więcej grać w PL ;)
A co do zmiany zdania Ethela, to mam nieodparte przeczucie, że decyzja, którą podjął wynikła z powodu płaczu niektórych osób, bojących się pokemonów kilku dobrych kombinatorów z full treningiem :lol:
Szanowna topko: przynajmniej mieli byście większe wyzwanie, niż rywalizowanie co ligę z tymi samymi osobami, z którymi jesteście nieraz w jednym stowie, bo co by nie mówić u szczytu tabeli przewijają się najczęściej osoby z ban`u, czy lod`u.
Dlatego to właśnie zalecałbym zmniejszenie kosztów treningu o 50% tak, jak zakładał pierwotny pomysł.
A i jeszcze jedna rzecz, która nie została poruszona: Ethel zbalansuj sensownie niektóre ataki proszę: zbalansuj, nie zniszcz, jak to było z endeavorem. Osłabić KO? Jak najbardziej, ale nie powoduj, aby wszystkie ruchy tego typu stały się totalne niegrywalne :|

blue7
Posty: 51
Rejestracja: 20 mar 2020, o 11:46

Re: TP #157 - Statystyki i Mega Ewolucje Legend

Post autor: blue7 »

"czyli cena treningu na ligę jest od 43 190 574 612 ¥ do max 116 767 509 732 ¥ zmniejszenie tego o 50% to minimum XD rób sobie nowe konto i bez kupowania PZ zarób chociaż 10kkk w 6 miesięcy"

W 6 miesięcy rzeczywiście może być ciężko, żeby nazbierać te 10kkk jeżeli dzisiaj bym zakładał konto, ale ja pisząc o średnio rozgarniętych osobach, miałem bardziej na myśli osoby, które mają juz 100lvl, zdobyte wszystkie odznaki i w miarę dużo PA, ale nie miają jeszcze wytrenowanej drużyny.

"być może 100lvl też być nie wbił XD
a do tego w 6 miesięcy nie zrobisz maksymalnych osiągnięć jak Szkoleniowiec 10 "

Akurat teraz bez większych problemów można w 6 miesięcy wbić 100lvl, zdobyć wszystkie odznaki jak i wbić szkoleniowca na 10 poziom w sumie jestem tego najlepszym przykładem, dzisiaj jestem zalogowany 155 dni z rzędu, a mam te wszystkie rzeczy o których wspomniałeś już od dawna, co prawda zrobiłem jeden jedyny przelew za 500zł na początku gry, ale wszystko z tego przelewu wydałem na zmaksowanie PA, ale nawet bez przelewu tego już do tej pory miałbym zarówno 100lvl, odznaki jak i szkoleniowca, miałbym jedynie mniej PA i pewnie nie miałbym jeszcze sh pokemonów. Teraz rozwój przyspieszają te kostki, dzięki którym można pić wiśniówki mając zaledwie 325PA, a nie czekać, aż się uzbiera te 700-800PA, a jako, że tych wiśniówek jest tak dużo jak grzybów po deszczu w początkowym etapie gry, no to wbijając lvl np w lesie tak naprawdę nic się nie traci, bo wypijesz załóżmy 3 wiśniówki, żeby np awansować z 60 do 61 poziomu, no, ale za każdy poziom dostajesz nagrodę 3 wiśniówek i znowu klikasz, a w lesie masz jeszcze fiolety i niebieskie jagody, więc sprzedając niebieskie jagody i kupując za nie fiolety, żeby je jeść to tak naprawdę widzisz, że lvl się wbijają same.

Awatar użytkownika
ISkairipaI
Posty: 740
Rejestracja: 4 maja 2014, o 22:58

Re: TP #157 - Statystyki i Mega Ewolucje Legend

Post autor: ISkairipaI »

Zmiana leczeń i procentów to bardzo dobra decyzja. Przy zmienieniu systemu treningu, lepiej zabezpieczyć to przed niektórymi konfiguracjami. Dodatkowo utrudnia to też walki z legendami, gdzie większość legend można by zrobić 1v1 pokiem na statusach z mizernym treningiem.

Balans ko - już nawet nie pamiętam od jak dawna o to walczyłem, taka trochę pokelajfowa wersja walki z wiatrakami. Miłe zaskoczenie i bardzo dobra decyzja. Już teraz ten ruch był wszechobecny w samej topce, a po modułach byłby już zbyt potężny. Czy po tych zmianach będzie grany? Raczej spokojnie zostanie w grze i spotkamy ten ruch w niejednej walce. Przy wykorzystaniu modułów nadal ma bardzo dużo zalet, o których już wcześniej rozpisywałem się kilkukrotnie. Zatem bardzo dobra zmiana bo ko będzie teraz opcjonalne i konkurencyjne względem innych ruchów.

Zmiana w treningach i cofka - skoro już przyklepane to nie będę jęczał o drobnostki.

Zmniejszenie kosztów treningu - tu już pojęczeć muszę bo to istny sabotaż gry. Sam sposób zwrotów, który już poruszyło kilka osób wyżej zostawię, skoro masz to opisać jutro. Przechodząc do samego tragicznego pomysłu zmniejszenia kosztów. Przy aktywnym, sumiennym i umiejętnym codziennym graniu da się na luzie na czysto zanotować wynik około 1kkk przychodu/miesiąc. Przy obecnym systemie i cenach wydaje się to długofalowym, ale wykonalnym zadaniem. Mamy cel, niektórzy dzięki temu decydują się na przelewy i utrzymają grę. Co ma dać ta zmiana kosztów treningu? Topka i tak się nie zmieni, może dojdą/wypadną pojedyncze osoby, ale struktura zostanie zachowana. Obecne top 50 składa w ponad 60% z graczy trzech topowych stow i raczej ten procent będzie się zwiększał. Biorąc pod uwagę, że pewnie przynajmniej 10 osób zrobi sobie te dodatkowe 3-6 poków pod atak mamy spory problem z punktacją. Nagle kilka osób zdobędzie 99/0 w ataku, a o ich miejscu decydować będą między innymi pojedynki z noobkami czy kolegami ze stowa, życzę z tego miejsce przyjemnego analizowania dziesiątek raportów po każdym tygodniu czy aby nie ma celowego podstawiania. Dzięki zmianie w kolejności robienia treningów nowi mają szansę nadgonić topkę, więc nawet mając te 3k na poku będą mogli zakręcić się górnej części tabeli, sam 2 sezony temu przy podobnej stracie treningów do topki i skracaniu skończyłem dość wysoko.

Mega evo zostaw jak jest i daj możliwość nadania ich legendarnym pokom. Mamy chyba 4 takie poki i żaden nie jest zbyt przesadnie silny, są lepsze legendy które będą dużo częściej brane. Również nie rozumiem równania tych legend statami i tak będą przez to słabsze i mocniejsze. Głównym wyznacznikiem w tym, przypadku będą raczej ruchy i umki, a nie różnica 100 stat na 100 poziomie.
ramen pisze:
12 sie 2020, o 07:58
mnie ignorujesz no ale zawsze może spróbować przemówić do ściany :D
Lepiej zacznij od stosowania interpunkcji w swoich wywodach, ułatwi to czytanie.
Obrazek

ODPOWIEDZ