Regulamin Forum

Znajdziesz tutaj regulamin Forum, Czatu oraz regulaminy poszczególnych działów i Hierarchię.
Awatar użytkownika
Saira
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2017, o 14:59

Regulamin Forum

Post autor: Saira » 19 mar 2017, o 00:48

1. Na forum należy stosować się do ogólnie przyjętych zasad Netykiety. Zabronione jest przeklinanie, propagowanie treści rasistowskich, erotycznych, wulgarnych czy ogólnie przyjętych za obraźliwe. Tyczy się to zarówno postów, jak i również avatarów, podpisów czy wiadomości prywatnych do graczy.

2. Zasady poniższego regulaminu tyczą się zarówno postów jak i PW, łamanie ich grozi ostrzeżeniami lub banicją, tymczasową lub stałą.

3. Regulamin jest tworzony przez administrację i to ona ma prawo zmieniać go, bez podania przyczyny.

4. Zabrania się podszywania pod graczy a w szczególności moderatorów i administracje, taki proceder będzie karany banicją permanentną (tzw banicja stała).

5. Banicja może zostać przyznana graczowi bez ostrzeżenia jeśli zajdzie taka potrzeba. Decyduje o tym administracja.

6. Na forum obowiązuje zasada szacunku wobec wszystkich osób bez wyjątków.

7.Obecność na forum zobowiązuje do przestrzegania niniejszego regulaminu a korzystanie z forum i uczestnictwo w jego życiu jest równoznaczne z zaakceptowaniem go (regulaminu).

8. Administrator lub moderator może ukarać użytkownika jeśli uzna, ze odniósł się do niego w nieodpowiedni sposób.

9. Odwoływania się w sprawach regulaminu można dokonywać przez PW w grze, wysyłając je do Sairy. Zaznacza się jednocześnie, że bany i ostrzeżenia są przyznawane nie bez powodu.

10. Działanie na niekorzyść gry może skutkować banem na 60 dni, a dla członka teamu degradacją. O tym co jest działaniem na niekorzyść gry decyduje administrator.

11. Moderatorzy są zobowiązani do nienadużywania władzy. O tym czym jest nadużywanie władzy decyduje administrator.

12. Zabrania się upubliczniania prywatnych wiadomości. Jedynym wyjątkiem są wiadomości PW związane z łamaniem regulaminu, takie wiadomości powinny być zescreenowane i wysłane do administracji. Zabrania się upubliczniania ich na forum.

13. Kategorycznie zabrania się obrażania, grożenia, piętnowania, zniesławiania lub jakiegokolwiek innego osobistego atakowania innego użytkownika forum. Takie zachowanie będzie skutkowało banem permanentnym.

14. Namawianie innego użytkownika do oszustw w grze będzie karane banem permanentnym (dotyczy to również tak zwanego pushu).

15. Zabrania się cytowania wypowiedzi innych graczy, które naruszają ujęte tu zasady. Takie zachowanie będzie karane dwoma ostrzeżeniami.

16. Zakazuje się rozpowszechniania danych osobowych użytkowników, którzy sobie tego nie życzą. Takie działania będą równoznaczne z otrzymaniem ostrzeżenia.

17. Zabronione jest edytowanie swoich postów w miejscu zmienianym przez moderatora po uprzedniej przez niego edycji.

18.Tematy podwójnie napisane będą usuwane.

19 Moderator ma obowiązek korzystać z opcji "Powiadom użytkownika o ostrzeżeniu".

20. Forum służy do komunikacji między graczami PokeLife i taki jest jego główny cel. Wątki i posty należy umieszczać w odpowiednich działach i poddziałach, zależnie od ich przeznaczenia.

21. Zabronione jest reklamowanie innych stron, gier, forum, witryn na forum PokeLife. Jedyny wyjątek to link w sygnaturze (o ile nie jest on mylący lub szkodliwy).

22. Na forum działa system ostrzeżeń przyznawanych przez administratorów i moderatorów. Każdy może mieć maksymalnie 3 ostrzeżenia, 4 ostrzeżenie jest równoznaczne z banem trwającym 30 dni. Ostrzeżenie trwa 60 dni.

23. Odświeżać swoje wątki można w dziale Targ i jego poddziałach. Odświeżyć można jedynie raz dziennie, licząc od dnia następującego po dniu utworzenia wątku. Jako odświeżenie zalicza się każdy post w wątku, który nie jest bezpośrednią odpowiedzią na post innego gracza.

24. Odświeżanie w dziale "Nabór do Stowarzyszeń" oraz wszystkich działach "O Grze" jest dozwolone na tych samych zasadach co na Targu ALE można to zrobić raz na 7 dni, nie częściej.

25.Zabronione jest ogłaszanie na forum chęci oddania/przyjęcia/sprzedania/kupienia konta PokeLife. Będzie to karane banicją permanentną.

26. Zabronione jest reklamowanie na naszym forum innych gier przeglądarkowych o tematyce Pokemon, takie zachowanie będzie karane banem.

27.Zabronione jest straszenie innych użytkowników otrzymaniem bana czy ostrzeżenia

28. Kolory i wielkości czcionki służą do wyróżnienia najważniejszych części postu. Zalecamy nie stosowanie ich w ogóle. W innym przypadku moderator ma prawo przyznać Wam ostrzeżenie, jeśli uzna że nadużywacie kolorów.

29. Kolor czerwony jest zarezerwowany dla administracji, zabrania się używania go przez użytkowników. Kolor zielony jest zastrzeżony dla moderacji. Kolor turkusowy jest zastrzeżony dla technika gry. Kolor filetowy jest zastrzeżony dla moderatorów pokedexu. Kolory te są zastrzeżone tylko w przypadku kiedy używane jako wpis moderatora,czyli jeśli ktoś pisze jako mod dexu np. edytując post ma prawo na użycie fioletowego.

30. Nadużywanie opcji zgłaszania postów - czy to przez zgłaszanie kilka razy tego samego postu czy też notoryczne zgłaszanie postów nie łamiących regulaminu, może również skutkować przyznaniem ostrzeżenia.

31. Kłótnie powstałe w postach będą skutkowały wkroczeniem moderacji. W przypadku, gdy użytkownicy nie zaprzestaną kłótni będzie to skutkowało dodaniem dwóch ostrzeżeń.

32. Każdy z działów może mieć również regulamin wewnętrzny, obostrzający, łagodzący lub modyfikujący zapisy regulaminu głównego forum.

33. Próby omijania bana na forum będą skutkowały banem permanetnym po IP

34. Sygnatury użytkowników to około podwójnej długość wedle panelu lewego czyli od czubka avatara do "dołu" ikonki z pw. Jeżeli ktoś będzie posiadał sygnaturę dłuższą niż ta wymieniona w regulaminie, będzie to karane upomnieniem lub ostrzeżeniem. Przykład: <<KLIK>>

35. Ignorowanie próśb moderatorów lub administratorów w kwestii zakończenia jakiegoś tematu, zmiany podpisu, nie zakładania kolejnych wątków na dany temat itp, może być podstawą do przyznania ostrzeżenia lub w skrajnych przypadkach bana.

36. Offtopowanie w działach należących do Targu jest zakazane. Tematy służą tam do składania ofert, dopytywania o szczegóły, handlowania. Nie do wyrażania własnej opinii o sprzedawanych Pokemonach.

37. Temat wątków musi przynajmniej w pewnym stopniu być adekwatny do jego treści. Należy w kilku słowach ująć co zawiera. Za nazwy tematu typu: "czy", "pytanie", "sprzedam kalosze", "chcę coś kupić" w innych działach niż Hydepark, przyznawane będą ostrzeżenia. Jak napisać żeby nie dostać ostrzeżenia? Np "Czy warto mieć nidokinga", "pytanie o arcanine", "sprzedam pokemony, sklepik pod starym kaloszem", "kupię coś roślinnego na lvlu 15" i podobne.

38. Zabronione jest rozmawianie i dyskutowanie powodów zbanowania innego gracza na forum. Dotyczy to przede wszystkim wątków zakładanych w celach prób przekonania innych, że jest się niewinnym i podobne akcje. Inni forumowicze nie mają wpływu na kwestię banów, sprawy te mogą być poruszane jedynie w prywatnych wiadomościach do administratora lub w Centrum Pomocy w grze.

39. Regulamin (prawo) nie działa wstecz. Obecny regulamin obowiązuje od 31.07.2018

40. W skrajnych przypadkach łamania regulaminu na forum kara może zostać rozciągnięta na grę.

41. Zmiany w regulaminie będą zaznaczanie w osobnych postach.

*banicja i ban oznaczają ten sam rodzaj kary
** ban/banicja permanentna – ban/banicja na zawsze.
1. Jestem kobietą i należy się do mnie zwracać w formie żeńskiej.
2. Przejęłam wszystkie obowiązki Ethela, z wszelkimi problemami proszę zwracać się do mnie.
3. Jeśli nie odpisuje w jakimś wątku, to prawdopodobnie dlatego, że nie zauważyłam, iż powinnam odpisać. Jeśli zależy Wam na jakimś odpisie z mojej strony, możecie przysyłać mi link do tematu na PW, postaram się odpisać w danym wątku.
4. To, że gdzieś nie piszę (np na czacie), nie oznacza, że go nie widzę i nie pilnuję.

Awatar użytkownika
Saira
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2017, o 14:59

Re: Regulamin Forum

Post autor: Saira » 26 mar 2017, o 00:31

W punkcie 34 został dodany obrazek, tak by łatwiej było go zrozumieć.
1. Jestem kobietą i należy się do mnie zwracać w formie żeńskiej.
2. Przejęłam wszystkie obowiązki Ethela, z wszelkimi problemami proszę zwracać się do mnie.
3. Jeśli nie odpisuje w jakimś wątku, to prawdopodobnie dlatego, że nie zauważyłam, iż powinnam odpisać. Jeśli zależy Wam na jakimś odpisie z mojej strony, możecie przysyłać mi link do tematu na PW, postaram się odpisać w danym wątku.
4. To, że gdzieś nie piszę (np na czacie), nie oznacza, że go nie widzę i nie pilnuję.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 6815
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Regulamin Forum

Post autor: Ethelnalen » 31 lip 2018, o 15:04

Zmieniony punkt 21 w związku ze skasowaniem działu Reklam.

Dodano punkt 38, razem z nim został skasowany dział Banów i Kar.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Zablokowany