Brak zmiany zadania dziennego

nulia
Posty: 297
Rejestracja: 15 sie 2014, o 10:03

Brak zmiany zadania dziennego

Post autor: nulia »

Otóż przeniosłem się z kalos do aloi i moje dzienne zadanie gdzie miałem złapać małego króliczka nie zmieniło się a mam w centrum pomocy odpowiedz od Ethela że zadania dzienne się zmieniają zależności od regionu ,więc wystąpił błąd w grze za który odpowiedzialny jest Ethiel. Pozdro ale nie dla Ethela

Bardzo proszę, żebyś się uspokoił. Jak nie przestaniesz szydzić i wyzywać innych to się będziemy musieli pożegnać. ~Shins
Jest jeden Ethel.
Ethel jest Adminem sprawiedliwym, który za dobro obstawia eventy, a za swoje "widzimisie" daje Permbana.
Są trzy formy płatności: SMS, PayPal i Przelew Święty.
Ethel stał się Wydrą i pobanował graczy dla Swojego spokoju.
Słowo Ethela jest ostateczne, tylko on ma rację.
Łaska Ethela jest do nagród potrzebna.

Smarek
Posty: 130
Rejestracja: 22 lut 2019, o 17:05

Re: Brak zmiany zadania dziennego

Post autor: Smarek »

co zrobisz jak nic nie zrobisz

bibi1991
Posty: 23
Rejestracja: 19 sie 2016, o 11:03

Re: Brak zmiany zadania dziennego

Post autor: bibi1991 »

https://pokelife.pl/pokedex/index.php?t ... ia_Dzienne

Tak jęczysz, że nie ma informacji w PokeWiki a jak jest to nawet tego nie czytasz. Po co ciągle szukasz problemów na siłę, jak jakieś bananowe dziecko?

Coolio
Posty: 1049
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: Brak zmiany zadania dziennego

Post autor: Coolio »

To nie jest ani bananowe dziecko ani debil tylko niezwykly troll ktory probuje udawac aktywnego gracza i to takiego skorego do pomocy (pomaga znajdujac bledy ;d). Juz wczesniej pisalem ze prawdopodobnie przeglada dzial z bledami albo archiwum zeby tylko zglosic cos co juz bylo omawiane ze niby przypadkiem na to trafil. Dla naszego zdrowia psychicznego polecam albo go zbanowac i miec gdzies regulamin ktory mowi ze nie wolno od tak banowac albo ignorowac wszystkie jego posty/wiadomosci na czatach a kazdemu kto mu odpisuje wysylac pw z informacja ze to troll i nalezy olac. Kiedys przeminie i bedzie spokoj.
BTW fajny bylby tzw shadow ban na czat/forum w ktorym niby mozesz pisac ale nikt tego nie widzi.

ODPOWIEDZ