Stan zużycia przedmiotu podczas walki nie działa

Kate0Karin
Posty: 2
Rejestracja: 20 paź 2019, o 19:48

Stan zużycia przedmiotu podczas walki nie działa

Post autor: Kate0Karin »

Tak jak w temacie stan zużycia podczas walki, czyli po zużyciu klejnotu przykładowo nie działa, przez co umiejętność unburden nie dodaje speeda, a recycle poprostu nie działa
Przykład z unburdenem, jeden wystarczy, w każdej walce się powtarza, klejnot mroczny aktywacja w ataku Payback
http://pokelife.pl/raport.php?r=805523067
Dwa przykłady recycle, niski lvl ma pok, ale widać różnicę, klejnot trucizny aktywacja w ataku Sludge
http://pokelife.pl/raport.php?r=805563244
http://pokelife.pl/raport.php?r=805563499

Bellz
Posty: 5
Rejestracja: 13 kwie 2020, o 18:40

Re: Stan zużycia przedmiotu podczas walki nie działa

Post autor: Bellz »

Rzeczywiście, unburden nie działa.
Czyli cały plan na poka na ligę poszedł do kosza, czas poświęcony na expienie zmarnowany i muszę teraz załatwić sobie substytut. Dobrze że treningu jeszcze nie zrobiłem.
Chyba że do ligi zdążysz to ethel naprawić, to miło jakbyś dał jakąś odpowiedź czy się tym zajmiesz kiedyś.

Coolio
Posty: 933
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: Stan zużycia przedmiotu podczas walki nie działa

Post autor: Coolio »

Bellz pisze:
11 wrz 2020, o 21:50
...
Nie mowie ze nie ma powodu do paniki ale nie ma co panikowac. Przed liga jest zaplanowany balans ruchow ktory domyslnie zawiera naprawe takich bledow. Nadzieja umiera ostatnia :D

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7535
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Stan zużycia przedmiotu podczas walki nie działa

Post autor: Ethelnalen »

Kate0Karin pisze:
10 wrz 2020, o 18:40
Tak jak w temacie stan zużycia podczas walki, czyli po zużyciu klejnotu przykładowo nie działa, przez co umiejętność unburden nie dodaje speeda, a recycle poprostu nie działa
Przykład z unburdenem, jeden wystarczy, w każdej walce się powtarza, klejnot mroczny aktywacja w ataku Payback
http://pokelife.pl/raport.php?r=805523067
Dwa przykłady recycle, niski lvl ma pok, ale widać różnicę, klejnot trucizny aktywacja w ataku Sludge
http://pokelife.pl/raport.php?r=805563244
http://pokelife.pl/raport.php?r=805563499
Unburden działa prawidłowo ale nie są dodawane statystyki - one są tymczasowo do obliczania szansy trafienia, dlatego tego nie widać w raportach.

Nie działał natomiast ruch Recycle, który poprawiłem.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Bellz
Posty: 5
Rejestracja: 13 kwie 2020, o 18:40

Re: Stan zużycia przedmiotu podczas walki nie działa

Post autor: Bellz »


Unburden działa prawidłowo ale nie są dodawane statystyki - one są tymczasowo do obliczania szansy trafienia, dlatego tego nie widać w raportach.
Dlaczego tymczasowo, opis jest błędny na wiki, bo nie ma o tym mowy? Czyli dodatkowa szybkość z unburden nie wpływa na kolejność ataku skoro nie ma jej w statach? Nie można zrobić w trakcie balansu przed ligą, żeby pokazywało tą zwiększoną szybkość, żeby wszystko było jasne i klarowne?

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7535
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Stan zużycia przedmiotu podczas walki nie działa

Post autor: Ethelnalen »

Bellz pisze:
12 paź 2020, o 22:15

Unburden działa prawidłowo ale nie są dodawane statystyki - one są tymczasowo do obliczania szansy trafienia, dlatego tego nie widać w raportach.
Dlaczego tymczasowo, opis jest błędny na wiki, bo nie ma o tym mowy? Czyli dodatkowa szybkość z unburden nie wpływa na kolejność ataku skoro nie ma jej w statach? Nie można zrobić w trakcie balansu przed ligą, żeby pokazywało tą zwiększoną szybkość, żeby wszystko było jasne i klarowne?
Niestety tak działa kod obecnie, nie będę teraz zmieniał struktury pod to, może kiedyś przy okazji innych przeróbek.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

ODPOWIEDZ