Log Mniejszych Zmian

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 8017
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Log Mniejszych Zmian

Post autor: Ethelnalen »

26-05-2023
- Osiągnięcie Legendarnych Polowań - dodano do opisu efekty wpływ, jaki ma na szansę zdobycia Legendy z Tajemniczego Jajka
- ruch Metronome - poprawiono aby nie mógł wylosować Legendarnych ruchów oraz korzystał z funkcji inicjalizującej ruch jak każdy inny ruch w walce
- Mini Loteria - nagrody gwarantowane zostały odświeżone
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 8017
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Log Mniejszych Zmian

Post autor: Ethelnalen »

29-05-2023
- Legendarne Polowania - poprawiono efekt niszczenia przedmiotów Palkii będący w złej fazie Polowania
- ruch Foresight - poprawiono nie działający efekt
- Uziemienie w walce - poprawiono błędne sprawdzanie odporności na typ ziemny w przypadku nie latających Pokemonów z innymi efektami zmieniającymi status uziemienia
- szansa krytyczna w walce - poprawiono złe liczenie szansy na trafienie krytyczne
- Wieża Walk - poprawiono trening na powracających piętrach Wieży
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 8017
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Log Mniejszych Zmian

Post autor: Ethelnalen »

30-05-2023
- Odporności - kolejny duży rework w kodzie obliczającym odporność Pokemona w walce, ponieważ ostatnia wersja wprowadziła za dużo błędów. Szczegóły macie do przeczytania tutaj: viewtopic.php?p=670418#p670418
- Legendarne Polowania - w związku z powyższym, Legendy nie mają szansy na przebicie nie uziemienia. Jeśli Pokemon jest nie uziemiony i będzie miał 0 na ziemię przez to w Polowaniu, przebicie odporności zamieni to 0 na 0.25.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 8017
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Log Mniejszych Zmian

Post autor: Ethelnalen »

2-06-2023 - Aktualizacja Balansująca Walki

- dodano Moduł Zbalansowane Ataki - Zwiększa Atak oraz SpAtak Twoich Pokemonów podczas walki o 75/150/300. Siła zwiększenia jest zależna od poziomu Pokemona (max na poziomie 85 lub wyższym). Nie można zainstalować go jednocześnie z Modułami zwiększającymi jedną ze statystyk ataków. Poziom trzeci został dodany do Puli 3 (Hoenn, Kalos)
- dodano Moduł Zbalansowane Obrony - Zwiększa Obronę i SpObronę Twoich Pokemonów podczas walki o 63/125/250. Siła zwiększenia jest zależna od poziomu Pokemona (max na poziomie 85 lub wyższym). Nie można zainstalować go jednocześnie z Modułami zwiększającymi jedną ze statystyk obron. Poziom trzeci został dodany do Puli 1 (Kanto, Sinnoh)
- Pokemony Yungoos, Gumshoos - dostały nową umiejętność, Stakeout
- Serdeczna Łuska - zmniejszono koszt zakupu za PZ o ~50% w związku z tym, że to jednak zużywalny przedmiot
- Kapsuła Umiejętności - zmniejszono koszt zakupu za PZ o ~50% w związku z tym, że to jednak zużywalny przedmiot
- Arceusium Z - zwiększono koszt zakupu za PZ do 1500 PZ, jako że ten przedmiot całkiem eliminuje konieczność używania standardowych Z-Klejnotów i jednak tą cenę trochę za małą ustawiłem

- Specjalizacja Legendarnego Trenera - zwiększono bonus do statystyk z 20/55/160 na 35/95/280
- Specjalizacja Entuzjasta - w przypadku ruchów atakujących więcej niż raz w rundzie, dodatkowa moc zostanie przyznana jedynie pierwszemu trafieniu z tego ruchu w danej rundzie.
- Moduł Furia - bonus furii może zostać zwiększony tylko przy pierwszym trafieniu w rundzie
- Moduł Furia - zmniejszono efekt trzeciego poziomu modułu na 3% (max 30%), poprzednio 4% (max 40%)
- Moduły Ataków - zwiększenie bonusowych statystyk do 100/200/400 (wcześniej 75/150/300)
- Moduły Obron - zwiększenie bonusowych statystyk do 88/175/350 (wcześniej 63/125/250)
- Moduł Szybkości - zwiększenie bonusowych statystyk do 75/150/300 (wcześniej 50/100/200)
- Moduł Naturalna Regeneracja - zmniejszenie bonusu do 1%/1.75%/2.5% (wcześniej 1/2/3)
- Moduł Wampiryzm - zwiększono leczenie z ruchów kontaktowych z 2%/5%/10% na 5%/13%/25%

- dodano następujące umiejętności do grupy niemożliwych do skopiowania (przez np. Trace i Power of Alchemy) - wonder guard, color change, primordial sea, desolate land, air lock, delta stream, lunar dance, victory star, truant, sword of justice, turboblaze, teravolt, parental bond.
- umiejętność Parental Bond - szansa wystąpienia dodatkowego efektu ruchu jest zmniejszona do 25% oryginalnej szansy przy drugim uderzeniu
- umiejętność Slow Start - zmieniono jej efekt: Przy pierwszym dołączeniu do walki ZMNIEJSZA Atak i Szybkość Pokemona o 50% podstawowej wartości. Następnie na koniec każdej z pierwszych 12 rund walki Pokemon zwiększa swoją Szybkość i Atak o 12.5% podstawowej wartości.
- przedmioty X-Atak, X-Obrona, X-SpAtak, X-SpObrona, X-Szybkość - Zwiększa Statystykę Pokemona o 30%/50%/70%/90%/110% wartości podstawowej (przyrosty + natura) na początku walki, po czym przedmiot dostaje status zużytego. Nie może zwiększyć o więcej niż 1000.
- Obrażenia procentowe - dodano minimalne obrażenia. Zadanie obrażeń procentowych nie może teraz zadać mniej niż 8 obrażeń za każdy procent. Jest tak jednak tylko na Pokemonach na 100 poziomie, obrażenia minimalne mają niższą granicę im niższy poziom Pokemona, na którego wpływają. Jeśli przeciwnik ma 20 poziom, obrażenia minimalne będą pomnożone przez 0.2
- Obrażenia procentowe - zmieniono też zaokrąglanie na ceil, a nie floor jak było poprzednio. Mała różnica.

Umiejętności zmieniające statystyki Pokemona zostały zmienione w taki sposób, aby zwiększały/zmniejsząły obrażenia zamiast tego. Poniżej znajdziecie listę umiejętności, które się zmieniły. Ich inne efekty zostają takie same, poniżej tylko wypisuje zmianę w wartościach. W Bazie Informacji znajdziecie już zaktualizowane opisy tych umiejętności:
chlorophyll - zwiększa szybkość o 150%
defeatist - zadawane obrażenia mniejsze o 10%
flower gift - zwiększa zadawane obrażenia fizyczne o 20% i zmniejsza otrzymywane obrażenia specjalne o 15%
fur coat - zmniejsza otrzymywane obrażenia fizyczne o 25%
grass pelt - zmniejsza otrzymywane obrażenia fizyczne o 40%
guts - zwiększa zadawane obrażenia fizyczne o 50%
heatproof - otrzymywane ogniste obrażenia zmniejszone o 40%
huge power - zwiększa zadawane obrażenia fizyczne o 30%
hustle - zwiększa zadawane obrażenia fizyczne o 40%
iron fist - zwiększa moc o 30%
marvel scale - zmniejsza otrzymywane obrażenia o 40%
minus - zwiększa zadawane obrażenia specjalne o 40%
plus - zwiększa zadawane obrażenia specjalne o 40%
pure power - zwiększa zadawane obrażenia fizyczne o 30%
quick feet - zwiększa szybkość o 150%
reckless - zwiększa moc o 40%
sand force - zwiększa zadawane obrażenia kamienne, ziemne i stalowe o 40%
sand rush - zwiększa szybkość o 150%
sheer force - zwiększa moc o 40%
slush rush - zwiększa szybkość o 150%
solar power - zwiększa zadawane obrażenia specjalne o 50%
swift swim - zwiększa szybkość o 150%
thick fat - zmniejsza otrzymane obrażenia o 40%
stakeout - zwiększa zadawane obrażenia o 40%
surge surfer - zwiększa szybkość o 150%
water bubble - zwiększa zadawane obrażenia wodne o 40% oraz zmniejsza otrzymywane obrażenia ogniste o 40%
fluffy - obie wartości do 40%
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Zablokowany