[DYSKUSJA] Balans po 6. Sezonie

Coolio
Posty: 887
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: [DYSKUSJA] Balans po 6. Sezonie

Post autor: Coolio »

Dobra. Testowanie KO na mocy x2 z leczeniem sprawia ze leczacy sie pok marnuje ture bo z udanego ataku KO za ~6k juz sie nie wyleczy. W przypadku jakby uderzyl za 3k i nie trafil przez 3 kolejne KO pok moglby sie wyleczyc do tego stopnia ze kolejne Ko by go nie zabilo. Co prawda w przypadku ostatniego testu brak leczenia sprawil ze KO wypadlo lepiej ale wydaje mi sie ze to wypadkowa tego ze w takiej kolejnosci atakow potrzeba 2 pelnych rolloutow, 2pelnych eq i trzeciego rolla do powalenia Metka z KO. Drugi metek mial wiec 2 okazje na czysty strzal z KO ktory da mu dostateczna przewage aby roll wykonczyl przeciwnika.
Co do zastosowan w lidze to wiadomo ze atakujac to my ustalamy zasady i KO nawet po znerfieniu do 450mocy bedzie robilo robote. Jednak w obronie ruch ktory trafia raz na 4 z moca 450 bedzie bezuzyteczny bez duzej ilosci szczescia. Trafiony nim pok spokojnie sie wyleczy podczas gdy eq stopniowo rozbija przeciwnika. Teraz te nieszczesne efekty. Bede pisal oczywistosci ale nie wszystkie efekty blokujace KO dzialaja blokujaco na EQ. Mgla ktorej prawie nikt nie uzywa i inne ruchy oslabiajace celnosc duzo sprawiaja ze trafienie z KO jest duzo trudniejsze i boli to posiadacza bardziej niz w przypadku EQ. To juz moze nie efekty ale podpisalbym to pod to. Fissure czesto wymaga dodatkowego ruchu do skutecznego dzialania (EQ to tez pomoze jednak malo kto daje smack downa czy gravity uzywajac tylko eq bo to sie nie oplaca) lub specjalnego treningu z mocniejsza szybkoscia (czego eq tez nie wymaga).
Zrob prosze taka sama symulacje z Sandslashem z identycznymi msami i statami. Chcialbym zobaczyc czy pok bez podatnosci na ziemie tez tak mocno oberwie od poka z KO.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7340
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: [DYSKUSJA] Balans po 6. Sezonie

Post autor: Ethelnalen »

Twoje podejrzenia jak by to działało chyba się nie sprawdzają.

To nadal dla Fissure o mocy 400. Zmieniony Pok na Sandslasha, treningi i reszta taka sama (staty są inne no bo sandslash ma mniejsze staty w porównaniu z mega metagrossem).

Recover zamiast resta żeby wyeliminować tą rundę dodatkową.
https://gra.pokelife.pl/images/jednoraz ... ns_ko5.jpg

Rest
https://gra.pokelife.pl/images/jednoraz ... ns_ko6.jpg

Gravity u jednego i smack down u drugiego
https://gra.pokelife.pl/images/jednoraz ... ns_ko7.jpg

W każdej walce prowadzi Fissure ale te ~100 walk nie uważam za dużą przewagę.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Coolio
Posty: 887
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: [DYSKUSJA] Balans po 6. Sezonie

Post autor: Coolio »

Chcialem zobaczyc symulacje z Fissure o mocy 700 z leczeniem ale olac to. Nijak mi sie te wyniki nie zgadzaja z tym co znam z ligi ale mozna przyjac ze to roznice stat i przedmiotow. Ja tam pewnie nawet lepiej wyjde na oslabieniu KO wiec skladam bron.

Awatar użytkownika
Miszczu490
Posty: 419
Rejestracja: 14 kwie 2013, o 19:57

Re: [DYSKUSJA] Balans po 6. Sezonie

Post autor: Miszczu490 »

Czy ten symulator planujesz może wprowadzać do gry dla ogółu? Mam nadzieję że tak bo straaaasznie by się przydał xD.

Bellz
Posty: 3
Rejestracja: 13 kwie 2020, o 18:40

Re: [DYSKUSJA] Balans po 6. Sezonie

Post autor: Bellz »

Miszczu490 pisze:
30 lip 2020, o 19:45
Czy ten symulator planujesz może wprowadzać do gry dla ogółu? Mam nadzieję że tak bo straaaasznie by się przydał xD.
Tak, żeby każdy go używał w hali wyzwań ;o

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7340
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: [DYSKUSJA] Balans po 6. Sezonie

Post autor: Ethelnalen »

Coolio pisze:
30 lip 2020, o 19:30
Chcialem zobaczyc symulacje z Fissure o mocy 700 z leczeniem ale olac to. Nijak mi sie te wyniki nie zgadzaja z tym co znam z ligi ale mozna przyjac ze to roznice stat i przedmiotow. Ja tam pewnie nawet lepiej wyjde na oslabieniu KO wiec skladam bron.
No dlatego w końcu ten symulator zrobiłem, bo ciężko obiektywnie takie rzeczy ocenić z walk, w których nie kontrolujesz wszystkich czynników. Nawet małą różnica szybkości np. może zaważyć na wyniku, czy kilka poziomów wszechstronnego.


I nie, nie będę udostępniał tego symulatora, to byłoby zbyt duże obciążenie dla gry zezwalać na odbywanie po kilka tysięcy walk na raz, tym bardziej że kod walki nie jest pod to zoptymalizowany.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
dumbass
Posty: 100
Rejestracja: 18 kwie 2017, o 13:40

Re: [DYSKUSJA] Balans po 6. Sezonie

Post autor: dumbass »

Ethelnalen pisze:
30 lip 2020, o 18:06


W każdej walce prowadzi Fissure ale te ~100 walk nie uważam za dużą przewagę.
a powinienes. w takim lolu gdy jakas postac ma 55% wr to jest uwazana za zepsuta. w kazdym mozliwym zestawieniu ko ma prawie taka sama przewage. zakladajac ze liga ma 100 graczy z takim samym treningiem to takie 5% sprawia ze gracze nie maja wyboru jak uzywac takiego ruchu bo inaczej moga miec 45 zamiast 55 wygranych. czy to dalej nie jest duza przewaga?
Obrazek

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7340
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: [DYSKUSJA] Balans po 6. Sezonie

Post autor: Ethelnalen »

dumbass pisze:
31 lip 2020, o 22:26
Ethelnalen pisze:
30 lip 2020, o 18:06


W każdej walce prowadzi Fissure ale te ~100 walk nie uważam za dużą przewagę.
a powinienes. w takim lolu gdy jakas postac ma 55% wr to jest uwazana za zepsuta. w kazdym mozliwym zestawieniu ko ma prawie taka sama przewage. zakladajac ze liga ma 100 graczy z takim samym treningiem to takie 5% sprawia ze gracze nie maja wyboru jak uzywac takiego ruchu bo inaczej moga miec 45 zamiast 55 wygranych. czy to dalej nie jest duza przewaga?
Sprecyzuję. Nie uważam tego za dużą przewagę, bo to nie jest uniwersalny przykład. Wziąłem do niego po prostu już istniejący moveset, nie dostosowany do nowej siły KO. Zamiast tego smack down w miejscu gravity moglibyście użyć wielu innych ataków, z których niektóre mogłyby przeważyć walkę na stronę Earthquake.

Gry typu LoL mają ogromną bazę graczy oraz wiele osób do liczenia i analizowania tego. Więc taki winrate można o wiele lepiej i trafniej wyliczyć i to ma wtedy o wiele większą wagę, niż podana różnica w moim przykładzie.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

ODPOWIEDZ