Specjalizacje - typy Modułów

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7318
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Ethelnalen »

Wątek dotyczy projektu Pokedexu jako Specjalizacji Trenera, wcześniejszy wątek tutaj: viewtopic.php?f=42&t=82882

Pierwsze planowanie mam już za sobą, szczegóły bonusów będę oczywiście dostosowywał jeszcze pewnie kilka razy. Ale myślę, że im wcześniej Was włączę do dyskusji tym lepiej. Poniżej wkleję obecnie zapisane Moduły, które potencjalnie wejdą do gry. Pamiętajcie jednak, że to z pewnością nie jest finalna wersja i wszystko będzie się jeszcze zmieniało.

Zwróćcie uwagę na 2 rzeczy:
1. Specjalizacje mają być silne i mniej-więcej zbalansowane między sobą. Mają pozwalać na różne style gry zależnie na czym ktoś się skupia.
2. Poziomy 3. wszystkich modułów są zawartością na koniec gry. Specjalizacje będą miały wymagające zadania, a reszta modułów poziomu 3. będzie do zdobycia z Legendarnych Polowań.
3. Znak [ ] oznacza że będzie kilka wersji tego modułu dla każdego typu/statusu/statystyki.

Odpowiadając na pytanie "Czemu ma służyć ten wątek?" - ot chce poznać Wasze opinie i/lub pomysły na dodatkowe Moduły.


Moduły Specjalizacji

Tutaj lista jest myślę w miarę kompletna. Nie chce dodawać zbyt wielkiej ilości Specjalizacji, aby nie było za dużego problemu z balansowaniem ich. Ale nie wykluczam że mogłem coś pominąć.:

Trener Wróżkowy - Zwiększa siłę Pokemonów o typie Wróżkowym. Każdy Pokemon Wróżkowy w Drużynie otrzymuje bonus do statystyk w walce (poza życiem) oraz używane przez niego ataki Wróżkowe są silniejsze. Szansa złapania Pokemonów Wróżkowych jest mocno zwiększona. Efekty są mniejsze o ćwierć dla Pokemonów o 2 typach.. Poziom 1: Dodatkowe Statystyki: +75, Zwiększony STAB: +10%, Szansa złapania: +20%. Poziom 2: Dodatkowe Statystyki: +150, Zwiększony STAB: +15%, Szansa złapania: +40%. Poziom 3: Dodatkowe Statystyki: +300, Zwiększony STAB: +20%, Szansa złapania: +80% (takie samo dla innych typów)

Neutralny Trener - Zwiększa siłę wszystkich Pokemonów. Każdy Pokemon w Drużynie otrzymuje bonus do statystyk w walce (poza życiem). Szansa złapania Pokemonów za pomocą Lureballi jest znacząco zwiększona.. Poziom 1: Dodatkowe Statystyki: +30, Szansa złapania: +30%. Poziom 2: Dodatkowe Statystyki: +60, Szansa złapania: +60%. Poziom 3: Dodatkowe Statystyki: +120, Szansa złapania: +120%

Trener Entuzjasta - Moc wszystkich ataków Pokemonów, których efektywna suma przyrostów nie jest większa niż 2300, zostaje zwiększona. Moc ruchu nie może zostać zwiększona powyżej 100. Szansa złapania Pokemonów o trudności I i II jest większa.. Poziom 1: Moc ruchów: +15, Szansa złapania: +13%. Poziom 2: Moc ruchów: +30, Szansa złapania: +25%. Poziom 3: Moc ruchów: +60, Szansa złapania: +50%

Trener Rzadkich Okazów - Pokemony Shiny w Drużynie otrzymują bonus do statystyk w walce (poza życiem). Szansa na złapanie Pokemona Shiny jest zwiększona. Pokemony Shiny zdobywają więcej doświadczenia i przywiązania w Dziczy.. Poziom 1: Dodatkowe Statystyki: +40, Szansa złapania: +8%, Doświadczenie: +10%, Przywiązanie: +50%. Poziom 2: Dodatkowe Statystyki: +80, Szansa złapania: +15%, Doświadczenie: +20%, Przywiązanie: +100%. Poziom 3: Dodatkowe Statystyki: +160, Szansa złapania: +30%, Doświadczenie: +30%, Przywiązanie: +150%

Tradycyjny Trener - Pokemony w Drużynie otrzymują bonus do statystyk (poza życiem) za każdego nie-shiny Pokemona w Drużynie. Łapanie wszystkich nie-shiny Pokemonów jest zwiększone.. Poziom 1: Dodatkowe Statystyki: +0.9%, Szansa złapania: +8%. Poziom 2: Dodatkowe Statystyki: +1.8%, Szansa złapania: +15%. Poziom 3: Dodatkowe Statystyki: +3.5%, Szansa złapania: +30%

Kolekcjoner - Szansa złapania Pokemonów o trudności IV i V jest zwiększona. Szansa złapania Pokemonów, których się jeszcze nie posiada w Kolekcji za pomocą Luxuryballa jest dodatkowo zwiększona. Pokemony w Drużynie, których nie można złapać w Dziczy mają zwiększone statystyki w walce (poza życiem).. Poziom 1: Dodatkowe Statystyki: +50, Szansa złapania: +8%, Szansa złapania Luxuryballem: +10%. Poziom 2: Dodatkowe Statystyki: +100, Szansa złapania: +15%, Szansa złapania Luxuryballem: +20%. Poziom 3: Dodatkowe Statystyki: +200, Szansa złapania: +30%, Szansa złapania Luxuryballem: +40%

Spokojny Trener - Nie ma żadnych bonusów w walce. Za to Pokemony zdobywają więcej doświadczenia i przywiązania z walk w Dziczy. Zwiększa również godzinne regenerowanie PA oraz lekko zwiększa szansę złapania Pokemonów.. Poziom 1: Doświadczenie: +25%, Przywiązanie: +100%, Regeneracja: +1%, Szansa złapania: +5%. Poziom 2: Doświadczenie: +38%, Przywiązanie: +150%, Regeneracja: +2%, Szansa złapania: +10%. Poziom 3: Doświadczenie: +50%, Przywiązanie: +200%, Regeneracja: +3%, Szansa złapania: +20%


Moduły Walki

Tutaj chciałbym dać też kilka specjalnych modułów, które dają dodatkowe efekty przy spełnieniu pewnych wymagań, a nie tylko "x% szansy na y".

Wysoki Atak - Zwiększa Atak Twoich Pokemonów podczas walki.. Poziom 1: Atak: +25. Poziom 2: Atak: +50. Poziom 3: Atak: +100 (taki sam dla innych stat)

Odporność na Podpalenie - Twoje Pokemony mają szansę na uniknięcie nakładanego przez przeciwnika Podpalenia.. Poziom 1: Szansa na uniknięcie: 10%. Poziom 2: Szansa na uniknięcie: 20%. Poziom 3: Szansa na uniknięcie: 40% (tak samo dla innych głównych statusów)

Wzmocnione Podpalenie - Wywoływanie Podpalenia u przeciwnika ma zwiększoną szansę na zadziałanie.. Poziom 1: Szansa na Podpalenie: +5%. Poziom 2: Szansa na Podpalenie: +10%. Poziom 3: Szansa na Podpalenie: +20% (tak samo dla innych głównych statusów

Manipulator Pogody - Pogoda wywoływana przez ruchy lub umiejętności Twoich Pokemonów trwa dłużej.. Poziom 1: Dodatkowe tury: 3. Poziom 2: Dodatkowe tury: 5. Poziom 3: Dodatkowe tury: 10

Odporność na Pogodę - Twoje Pokemony mają szansę na uniknięcie otrzymania obrażeń od efektów Pogodowych.. Poziom 1: Szansa na uniknięcie: 13%. Poziom 2: Szansa na uniknięcie: 25%. Poziom 3: Szansa na uniknięcie: 50%

Precyzyjne Uderzenie - Zwiększa stopień szansy na trafienie krytyczne u Twoich Pokemonów.. Poziom 1: Stopień szansy: +0.25. Poziom 2: Stopień szansy: +0.5. Poziom 3: Stopień szansy: +1

Efekt Uboczny - Użycie statusowego ruchu (z wyłączeniem ruchów leczących) ma szansę zwiększyć losową statystykę Twojego Pokemona o 2 poziomy.. Poziom 1: Szansa na zwiększenie: 13%. Poziom 2: Szansa na zwiększenie: 25%. Poziom 3: Szansa na zwiększenie: 50%

Wampiryzm - Trafienie przeciwnika ruchem z kontaktem ma szansę wyleczyć Twojego Pokemona o 25% zadanych obrażeń.. Poziom 1: Szansa na uleczenie: 10%. Poziom 2: Szansa na uleczenie: 20%. Poziom 3: Szansa na uleczenie: 40%

Oszlifowane Klejnoty - Trzymane przez Twoje Pokemony Klejnoty zadziałają więcej razy zanim ulegną zniszczeniu.. Poziom 1: Dodatkowe użycia: 1. Poziom 2: Dodatkowe użycia: 2. Poziom 3: Dodatkowe użycia: 3

Furia - Udane trafienie bezpośrednim atakiem zwiększa mnożnik obrażeń następnych uderzeń Twojego Pokemona. Mnożnik resetuje się przy nie udanym ataku lub użyciu ruchu statusowego.. Poziom 1: Zwiększenie obrażeń za każde udane trafienie: 1%. Poziom 2: Zwiększenie obrażeń za każde udane trafienie: 2%. Poziom 3: Zwiększenie obrażeń za każde udane trafienie: 4%

Naturalna Regeneracja - Jeśli Twój Pokemon nie posiada żadnego innego źródła leczenia, po każdej rundzie leczy mały procent brakującego życia.. Poziom 1: Leczy z brakującego życia: 1%. Poziom 2: Leczy z brakującego życia: 2%. Poziom 3: Leczy z brakującego życia: 4%

Sztuka Uników - Twoje Pokemony mają bardzo małą szansę na całkowite uniknięcie otrzymania obrażeń od bezpośrednich ataków.. Poziom 1: Szansa na unik: 1%. Poziom 2: Szansa na unik: 2%. Poziom 3: Szansa na unik: 4%


Moduły Dziczy

Technika Rzutów - Zwiększa szansę na złapanie Pokemonów.. Poziom 1: Szansa na złapanie: +13%. Poziom 2: Szansa na złapanie: +25%. Poziom 3: Szansa na złapanie: +50%

Szukanie Śladów - Zwiększa szansę na spotkanie Pokemonów w Dziczy, jednocześnie zmniejszając szansę na pustą wyprawę o ten sam procent.. Poziom 1: Zwiększa szansę o 10%. Poziom 2: Zwiększa szansę o 20%. Poziom 3: Zwiększa szansę o 40%

Szukacz Trenerów - Zwiększa szansę na spotkanie Trenerów w Dziczach.. Poziom 1: Zwiększa szansę: 25%. Poziom 2: Zwiększa szansę: 50%. Poziom 3: Zwiększa szansę: 100%

Wytyczanie Ścieżek - Szansa na zmniejszenie ilości Punktów Akcji wymaganych do podróżowania po Dziczach o 1 PA.. Poziom 1: Szansa na zmniejszenie: 25%. Poziom 2: Szansa na zmniejszenie: 50%. Poziom 3: Szansa na zmniejszenie: 100%

Tropiciel Shiny - Znacznie zwiększa podstawową szansę na spotkanie Shiny Pokemonów.. Poziom 1: Zwiększa szansę o 25%. Poziom 2: Zwiększa szansę o 50%. Poziom 3: Zwiększa szansę o 100%

Łapacz Shiny - Zwiększa szansę na złapanie Shiny Pokemona.. Poziom 1: Zwiększa szansę o 10%. Poziom 2: Zwiększa szansę o 20%. Poziom 3: Zwiększa szansę o 30%

Zbieracz Jagód - Zwiększa ilość Jagód na krzakach znalezionych w Dziczy.. Poziom 1: Ilość większa o 15%. Poziom 2: Ilość większa o 30%. Poziom 3: Ilość większa o 60%

Spostrzegawczość - Zwiększa szansę na znalezienie Jagód w Dziczy, jednocześnie zmniejszając szansę na pustą wyprawę.. Poziom 1: Szansa na jagody większa o 10%, szansa na pustą wyprawę mniejsza o 2.5%. Poziom 2: Szansa na jagody większa o 20%, szansa na pustą wyprawę mniejsza o 5%. Poziom 3: Szansa na jagody większa o 40%, szansa na pustą wyprawę mniejsza o 10%

Szczęśliwe Wyprawy - Zwiększa szansę na znalezienie rzadkich przedmiotów (Okruchy, Pokebloki, Mega Kamienie) w Dziczy.. Poziom 1: Zwiększa szansę o 5%. Poziom 2: Zwiększa szansę o 10%. Poziom 3: Zwiększa szansę o 20%

Podkręcanie Pokeballi - Zwiększa mnożnik łapalności Pokeballi.. Poziom 1: Zwiększa mnożnik: +0.25. Poziom 2: Zwiększa mnożnik: +0.5. Poziom 3: Zwiększa mnożnik: +1
Podkręcanie Nestballi - Zwiększa mnożnik łapalności Nestballami.. Poziom 1: Zwiększa mnożnik: +0.5. Poziom 2: Zwiększa mnożnik: +1. Poziom 3: Zwiększa mnożnik: +2
Podkręcanie Greatballi - Zwiększa mnożnik łapalności Greatballi.. Poziom 1: Zwiększa mnożnik: +0.5. Poziom 2: Zwiększa mnożnik: +1. Poziom 3: Zwiększa mnożnik: +2
Podkręcanie Friendballi - Zwiększa mnożnik łapalności Friendballi.. Poziom 1: Zwiększa mnożnik: +0.5. Poziom 2: Zwiększa mnożnik: +1. Poziom 3: Zwiększa mnożnik: +2
Podkręcanie Nightballi - Zwiększa mnożnik łapalności Nightballi.. Poziom 1: Zwiększa mnożnik: +0.5. Poziom 2: Zwiększa mnożnik: +1. Poziom 3: Zwiększa mnożnik: +2
Podkręcanie Lureballi - Zwiększa mnożnik łapalności Lureballi.. Poziom 1: Zwiększa mnożnik: +0.5. Poziom 2: Zwiększa mnożnik: +1. Poziom 3: Zwiększa mnożnik: +2
Podkręcanie Levelballi - Zwiększa mnożnik łapalności Levelballi.. Poziom 1: Zwiększa mnożnik: +0.5. Poziom 2: Zwiększa mnożnik: +1. Poziom 3: Zwiększa mnożnik: +2
Podkręcanie Luxuryballi - Zwiększa mnożnik łapalności Luxuryballi.. Poziom 1: Zwiększa mnożnik: +0.5. Poziom 2: Zwiększa mnożnik: +1. Poziom 3: Zwiększa mnożnik: +2
Podkręcanie Premierballi - Zwiększa mnożnik łapalności Premierballi.. Poziom 1: Zwiększa mnożnik: +0.5. Poziom 2: Zwiększa mnożnik: +1. Poziom 3: Zwiększa mnożnik: +2
Podkręcanie Stunballi - Zwiększa mnożnik łapalności Stunballi.. Poziom 1: Zwiększa mnożnik: +0.25. Poziom 2: Zwiększa mnożnik: +0.5. Poziom 3: Zwiększa mnożnik: +1
Podkręcanie Swarmballi - Zwiększa mnożnik łapalności Swarmballi.. Poziom 1: Zwiększa mnożnik: +0.5. Poziom 2: Zwiększa mnożnik: +1. Poziom 3: Zwiększa mnożnik: +2
Podkręcanie Safariballi - Zwiększa mnożnik łapalności Safariballi.. Poziom 1: Zwiększa mnożnik: +0.5. Poziom 2: Zwiększa mnożnik: +1. Poziom 3: Zwiększa mnożnik: +2
Podkręcanie Cherishballi - Zwiększa mnożnik łapalności Cherishballi.. Poziom 1: Zwiększa mnożnik: +0.25. Poziom 2: Zwiększa mnożnik: +0.5. Poziom 3: Zwiększa mnożnik: +1


Moduły Aktywności

Tutaj jest najmniejszy wybór ale ciężko niestety dodać tutaj coś, co nie będzie bonusem do użycia przedmiotów.

Efektywna Praca - Zwiększa zarobki z aktywności Praca.. Poziom 1: Zarobki zwiększone o 25%. Poziom 2: Zarobki zwiększone o 50%. Poziom 3: Zarobki zwiększone o 100%

Efektywny Trening - Zwiększa ilość doświadczenia z aktywności Trening.. Poziom 1: Doświadczenie zwiększone o 10%. Poziom 2: Doświadczenie zwiększone o 20%. Poziom 3: Doświadczenie zwiększone o 40%

Efektywna Opieka - Otrzymujesz dodatkowe Monety Opiekuna z aktywności Opieka.. Poziom 1: Dodatkowe Monety: 5. Poziom 2: Dodatkowe Monety: 10. Poziom 3: Dodatkowe Monety: 20

Techniki Relaksacyjne - Zwiększa regenerację Punktów Akcji o pełnych godzinach.. Poziom 1: Regeneruje 1% mPA na godzinę. Poziom 2: Regeneruje 2% mPA na godzinę. Poziom 3: Regeneruje 3% mPA na godzinę

Porady Wychowawcze - Zmniejsza ilość dni wymaganych do zmiany Natury u Wychowawcy.. Poziom 1: Ilość dni mniejsza o 1. Poziom 2: Ilość dni mniejsza o 2. Poziom 3: Ilość dni mniejsza o 3

Instrukcje do gier - Zwiększa ilość przywiązania otrzymywaną z aktywności Zabawa.. Poziom 1: Zwiększa przywiązanie o 25%. Poziom 2: Zwiększa przywiązanie o 50%. Poziom 3: Zwiększa przywiązanie o 100%

Zdrowa Dieta - Pokemony mają szansę otrzymać punkt doświadczenia wraz z przywiązaniem z Białych Jagód.. Poziom 1: Szansa na doświadczenie: 25%. Poziom 2: Szansa na doświadczenie: 50%. Poziom 3: Szansa na doświadczenie: 75%


To by było na tyle, także czekam na Wasze sugestie i opinie!
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3421
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Hipotermia »

Pierwsze pytanie takie, tyle tutaj nowych rzeczy powprowadzanych będzie (a przynajmniej planujesz na ten moment), będziesz myślał przy tym o tym, że skoro te moduły znowu.. wywrócą grę do góry nogami (bo chcesz, by były "silne"), to warto pomyśleć znowu o możliwości czyszczenia pokemonów? Teraz ludzie trenują pokemony pod przyszłą ligę, inni już nawet wytrenowali, a z tym modułami pokedexu wiele rzeczy zrobiłoby inaczej czy pomyślałoby o wzięciu czegoś innego i myślę, że chyba znowu będzie potrzebna możliwość czyszczenia pokemonów ze zwrotem Yenów. Inna sprawa, że najpierw powinien wejść ten pokedex z modułami, a potem dać tą możliwość (tak przezornie, by sobie ludzie najpierw popatrzyli jak to dokładnie działa - a najlepiej już razem z legendami - a potem dać czyszczenie, bo w końcu raczej będzie trzeba poprzestać na tym dawaniu ludziom możliwości czyszczenia, ale pierw EndGame musi być w miarę skończony i raczej bez tego się nie obędzie).

Drugie pytanie dotyczy bonusów %owych - czy to w dziczach czy w statystykach, bonus będzie dotyczył wartości bazowej czy końcowej (np. jeśli chodzi o jagody, jeśli dasz zwiększenie ilości jagód o 100%, to rzeczywiście da nam to 100% czy 50% przy maksymalnym osiągnięciu /%y z dupy, tylko pod pytanie podane/ - jeśli chodzi o statystyki, to z samej wartości przyrostu, wartości po treningu i jagodach czy wartości w samej walce, tj po dodaniu % z przywiązania czy bonusu np. shiny?). W przypadku statystyk widziałbym bardziej sztywnie ustalony ilości punktów w każdym module ingerującym w nie aniżeli %, ale to już moja sugestia tylko.

Trzecie dotyczyć będzie trudności zdobywania poziomów. Rozumiem, że I poziom będzie łatwy, by gracze na niższych poziomach również mogli skorzystać (ale też bym nie przesadzał, by to była rzecz dla graczy 30-40 poziom), ale już przy II pomyślałbym o tym, by trudność była dość wysoka, bo przeskok na III będzie ogromny i jednak niech nie będzie to jakaś łatwizna. Oczywiście można tu pomyśleć o tym, by przeskok w nagrodzie na III był większy, a I/II były znacząco mniejsze (ale przy okazji by ta II też dawała widocznie więcej, jak I, a nie robić przeskoki 10>20>30, bardziej w stylu 5>15>30 bym widział).

Czwarte to pytanie o zdobywanie modułów, głównie III. Rozumiem, ze te najlepsze moduły będą zdobywane w opcjach losowych, tj nie wiadomo co mi wylosuje z Legendy czy w przypadku II co mi wypadnie z zadań czy czegoś, co sobie ustalisz za wymóg do zdobycia II? Możesz pomyśleć o możliwości sprzedaży modułów I/II na targu, III tylko do zdobycia.

No i parę sugestii ode mnie. Choć raczej nie wszystkie, bo lekko śpiący jestem i zobaczymy jakie tematy jeszcze jutro zostaną poruszone, to się wtrącę pewnie XD:

Przede wszystkim sprawa wygląda tak, że raczej w "Module Dziczy" nie można przesadzić w zbyt mocnych bonusach z tego. O ile w miarę (ale nie przesadnie) mocne bonusy do walk będą zrozumiałe, tak zbytnie wzmacnianie bonusów do dziczy bardziej zwiększy różnice chociażby zarobkowe pomiędzy słabszymi, średnimi i rozwiniętymi graczami.

Drugie to w Trener Entuzjasta raczej poszedłbym w stronę końcowej (i raczej pomyślałbym o 2100 aniżeli 2000) ilości statystyk (i powiedzmy, że przydałoby się, by zyskały tu pokemony o bardzo później ewolucji mimo dobrych przyrostów później, a nie tylko te, co mają mniejsze przyrosty, ale bardziej wyrównane przez 100 poziomów), inna sprawa że są pokemony z możliwością robienia ich dwojako, tj albo w A albo w SpA i dobrze by było, by automatycznie moduł liczył statystykę trenowaną, a nie tą wyższą z przyrostu.

Satoshi007
Posty: 530
Rejestracja: 15 sie 2014, o 00:02

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Satoshi007 »

Ethelnalen pisze:
8 lis 2019, o 13:42
Zdrowa Dieta - Pokemony otrzymają +x doświadczenie za każdą zjedzoną Białą Jagodę
Przywiązanie i białe jagody czy doświadczenie i fioletowe?
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7318
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Ethelnalen »

Hipotermia pisze:
9 lis 2019, o 02:40
Pierwsze pytanie takie, tyle tutaj nowych rzeczy powprowadzanych będzie [..] to warto pomyśleć znowu o możliwości czyszczenia pokemonów?
Nie planuje aby moduły zmieniały cokolwiek w samym treningu, więc nie będę również dawał ponownie możliwości wyczyszczenia Pokemonów. Tym samym tokiem myślenia musiałbym dawać czyszczenie przy każdej aktualizacji zmieniającej coś w atakach, czy dodających nowe Pokemony - w końcu dochodzi wtedy masa nowych elementów. Nie spodziewajcie się, że jeszcze kiedyś będzie takie czyszczenie jak przy wprowadzeniu limitu treningów.

2. Nie jest jeszcze ustalone ale raczej od podstawy, multiplikatywne bonusy zawsze kończą się źle.

3. Pierwsze moduł będzie się odblokowywało już od samego początku gry, niektóre będą też za zdobywanie pierwszych poziomów. Moduły 2. poziomu są planowane tak w środku gry, czyli około 45-60 poziomu - za osiągnięcia, Sale, czasami z dropu.
Bonus już za pierwszy poziom modułu jest istotny, żeby nie było poczucia, że nic ci one nie dają dopóki nie zdobędziesz lepszego. A bądźmy szczerzy, w topce chodzi przede wszystkim o maksymalizację zysku/PA, więc to 10% różnicy między poziomem 2 i 3 będzie z pewnością istotne.

4. Moduły 3 będą w pełni losowe poza specjalizacjami i nie do sprzedania na targu. Co do 2 już napisałem wyżej.

Moduł Dziczy: pamiętaj, że one zastępują obecny Szukacz i Pokedex, także znajdzie się tam większość tego, co obecnie mieliście z tych dwóch przedmiotów.

Trener Entuzjasta: przemyśle takie podejście.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7318
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Ethelnalen »

Satoshi007 pisze:
9 lis 2019, o 11:28
Ethelnalen pisze:
8 lis 2019, o 13:42
Zdrowa Dieta - Pokemony otrzymają +x doświadczenie za każdą zjedzoną Białą Jagodę
Przywiązanie i białe jagody czy doświadczenie i fioletowe?
Tak jak jest napisane.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Sylwiusz
Posty: 383
Rejestracja: 24 maja 2013, o 12:53

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Sylwiusz »

Co do zwrotu... Pomyśl nad dawaniem możliwości zwrotu jako nagrodę do wyboru zamiast sh. poka za top32 w lidze. Na pewno dużo osób (w tym ja) wybrałoby możliwość przetrenowania poka zamiast wzięcia nowego by wiecznie siedział w rezerwie.

Co do specjalizacji to mam pytanie co do dodatkowych statystyk. Będą one dodawane przed bonusami, czy tak jak megaewo po nich?
Jeśli po nich to zastanów się nad tradycyjnym trenerem, czy nie robisz go za mocnego. Przy teamie pełnym zwykłych poków, które co jak co łatwo wyszkolić będą one miały bardzo podobną siłę jak shiny przy innej specjalizacji. Proponowałbym żeby na 3 lvlu to było 2,5% zamiast 3% - wtedy przy 6 pokach będzie to 15%, czyli tyle samo ile bonusu daje sh.
Obrazek

Awatar użytkownika
arsen
Posty: 223
Rejestracja: 27 lis 2015, o 23:06

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: arsen »

Ethelnalen pisze:
10 lis 2019, o 15:15

Nie planuje aby moduły zmieniały cokolwiek w samym treningu, więc nie będę również dawał ponownie możliwości wyczyszczenia Pokemonów. Tym samym tokiem myślenia musiałbym dawać czyszczenie przy każdej aktualizacji zmieniającej coś w atakach, czy dodających nowe Pokemony - w końcu dochodzi wtedy masa nowych elementów. Nie spodziewajcie się, że jeszcze kiedyś będzie takie czyszczenie jak przy wprowadzeniu limitu treningów.
Tym samym tokiem myślenia powinna być opcja wyczyszczenia pokemona gdy zmiany są na tyle szersze lub gdy wprowadza się więcej elementów. Nikt mi nie powie że zmiany w atakach czy w balansie nie sprawiają że powstają rotacje w drużynie choć drobne. Wtedy po prostu jest to wygodne aby wyczyścić pokemona. Jedynie co to można dać limit do 6 pokemonów lub dawać to raz do roku, lub cokolwiek. Kiedy i jak to nie myślenie dla mnie. Opcja jednak taka powinna być. Jako nagroda też spoko.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7318
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Ethelnalen »

Jak już napisałem, nie mam jeszcze dokładnie rozpisane jak będą się sumować/mnożyć statystyki z tych bonusów, bo to muszę najpierw dokładnie przejrzeć kod przy robieniu tego, a jeszcze nie jestem na tym etapie. Ale spokojnie, dostosuje wartości odpowiednio, aby nie były one przesadzone przy niektórych elementach.
Sylwiusz pisze:
10 lis 2019, o 23:00
Jeśli po nich to zastanów się nad tradycyjnym trenerem, czy nie robisz go za mocnego. Przy teamie pełnym zwykłych poków, które co jak co łatwo wyszkolić będą one miały bardzo podobną siłę jak shiny przy innej specjalizacji. Proponowałbym żeby na 3 lvlu to było 2,5% zamiast 3% - wtedy przy 6 pokach będzie to 15%, czyli tyle samo ile bonusu daje sh.
Pomijasz tutaj kwestię taką, że możesz mieć tylko jedną Specjalizację. Jeśli wybierzesz tą, nie dostaniesz bonusów, które będzie miał ktoś z pełnym teamem shiny, bo weźmie np. specjalizację typu wtedy albo neutralną.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7318
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Ethelnalen »

arsen pisze:
10 lis 2019, o 23:43
Tym samym tokiem myślenia powinna być opcja wyczyszczenia pokemona gdy zmiany są na tyle szersze lub gdy wprowadza się więcej elementów. Nikt mi nie powie że zmiany w atakach czy w balansie nie sprawiają że powstają rotacje w drużynie choć drobne. Wtedy po prostu jest to wygodne aby wyczyścić pokemona. Jedynie co to można dać limit do 6 pokemonów lub dawać to raz do roku, lub cokolwiek. Kiedy i jak to nie myślenie dla mnie. Opcja jednak taka powinna być. Jako nagroda też spoko.
TO już omawiałem przy ustaleniu limitu treningów. Chciałem zrobić limit treningów o wiele niższy, żeby trenowanie Pokemonów w topce polegało bardziej na dostosowaniu się do obecnych standardów i szukaniu taktyki na zdobycie przewagi nad resztą, która używa ciągle tego samego. Finalnie limit treningów został ustalony na wyższą wartość, aby nie wywrócić wszystkiego aż tak do góry nogami. Ale koncept nadal pozostaje, dlatego możliwość zwrócenia kasy za trening będzie naprawdę bardzo rzadki. Wiem że to nie jest idealne rozwiązanie ale pozwalanie na reset Pokemonów z pełnym zwrotem kosztów również nim nie jest, bo za bardzo ułatwia to rozgrywkę wtedy, jeśli wiecie że ot będziecie mogli wszystko odzyskać.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Sylwiusz
Posty: 383
Rejestracja: 24 maja 2013, o 12:53

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Sylwiusz »

Tak na serio, to ta zmiana jest nawet poważniejsza niż dodanie limitów treningu więc zwrot kasy powiedziałbym, że się wręcz należy. Szkoda, że przy okazji ostatnich zwrotów nie ostrzegłeś, że to planujesz, to zamiast szybkiego treningu poków poczekałbym aż byłoby coś wiadomo na ten temat. Obecnie patrząc co planujesz zrobić w tych specjalizacjach już widzę, że będę musiał zmienić co najmniej 3 poki. Zwłaszcza, że dochodzą jeszcze legendy. Ja nie mówię o zwrotach przy aktualizacji ataków, dodawaniu regionów, czy innych pierdołach. Ale zwrot przy aktualizacjach, które zmieniają kompletnie styl gry się po prostu należy.

edit
Pytanko jeszcze w sprawie specjalizacji kolekcjoner... Czy legendy będą się liczyć jako pokemony nie do złapania w dziczy?
Obrazek

Awatar użytkownika
Kamilkowa
Posty: 1139
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 08:27

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Kamilkowa »

Również uważam, że specjalizacje wprowadzają zbyt wiele zmian. Fajne urozmaicenie gry, ale nie wzięłabym paru poków do drużyny, gdybym wcześniej wiedziała o tym pomyśle. Mam już wytrenowane poki na nowy sezon, wszystkie po 4k treningu i teraz robi się problem. Zrobienie nowego poka to nie jest taka szybka sprawa, osoby będące nieco niżej w rankingu mają łatwiej, mniejszy trening, mniejsza strata przy wymianie poka. Jeśli nie chcesz dawać kolejnej możliwości zwrotu treningów to serio przemyśl dodanie zwrotu za jednego pokemona jako nagrodę za top 16.
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7318
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Ethelnalen »

Owszem, to będzie duży dodatek ale nie zmienia on sposobu trenowania Pokemonów. Że niektóre Pokemony na tym zyskają więcej a inne mniej, to jest nie do uniknięcia. Ale nie sprawi to nagle, że trening Pokemona będzie całkowicie źle zrobiony - jak było ze zmianą z limitem treningów.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3421
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Hipotermia »

Ethelnalen pisze:
12 lis 2019, o 13:58
Owszem, to będzie duży dodatek ale nie zmienia on sposobu trenowania Pokemonów. Że niektóre Pokemony na tym zyskają więcej a inne mniej, to jest nie do uniknięcia. Ale nie sprawi to nagle, że trening Pokemona będzie całkowicie źle zrobiony - jak było ze zmianą z limitem treningów.
Całkowicie źle może nie.. ale zależnie jakie bonusy ustawisz w końcu na tych modułach, to wiele treningów można by było zrobić inaczej z lepszym efektem końcowym (a tak, to co zrobisz, nic nie zrobisz.. bo wywalić 4kkk do kosza raczej nikt nie pomyśli, a weź pod uwagę fakt, że chcesz w końcu zrobić ligę, w której defensywa się nie liczy stricte do wyniku, a tylko sam wynik z ofensywy i to też będzie duża zmiana), już nie mówiąc o wyborze pokemonów, które by się wzięło, gdyby się wiedziało o planowanych modułach (moduł z typem chociażby dużo by zmienił u mnie w planach i pewnie nie tylko u mnie, )no i ciężko porównać zrobienie limitu, gdy go nie było do takiej zmiany, jednak to może wiele albo bardzo wiele zmienić. Tak samo wejście legend, ale pomińmy to, bo do tego pewnie jeszcze wiele czasu (choć dobrze by było, by weszło to razem z modułami). Według mnie mógłbyś zaplanować ostatnie takie "czyszczenie", ale pierw wprowadzić wszystko, co masz zaplanowane w kontekście ligi, czy to moduły i legendy czy to zmiany w samym rankingu kryształu (i wprowadzić to za jednym razem), bo jak sądzę nic dużego z jakimś wpływem na to już w najbliższym czasie nie będzie (pomyślałbym o jakichś walkach stowarzyszeń wtedy dla lekkiego odbicia od rankingu indywidualnego).

Awatar użytkownika
Saiseiya
Posty: 325
Rejestracja: 30 mar 2014, o 10:12

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Saiseiya »

raz Ethel dał niespodziewanie zwrot kasy za trening, nikt nie prosił, nikt o tym nigdy nie pisał.

Teraz co drugą zmiane będą sępić zwroty treningów, bo żeby mieszać w lidze i manewrować pokemonami. ;p jestem ciekaw czy sh snorlax po tych buffach z modłuami będzie git pokiem, jak myślicie?
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3421
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Hipotermia »

Saiseiya pisze:
12 lis 2019, o 17:52
raz Ethel dał niespodziewanie zwrot kasy za trening, nikt nie prosił, nikt o tym nigdy nie pisał.
Obrazek
Saiseiya pisze:
12 lis 2019, o 17:52
jestem ciekaw czy sh snorlax po tych buffach z modłuami będzie git pokiem, jak myślicie?
Zawsze był git pokiem, ino trzeba go dobrze zrobić.
Fajnego mam, nie? http://pokelife.pl/pokemon.php?p=3877580

Awatar użytkownika
Saiseiya
Posty: 325
Rejestracja: 30 mar 2014, o 10:12

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Saiseiya »

Fajny, szkoda, że tylko 6 poków można mieć w drużynce, też dodałbym, bo tak się nie mieści i musi w rezerwie siedzieć;/
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7318
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Ethelnalen »

Dokładniejsza analiza Specjalizacji:
https://i.imgur.com/AGPpIvV.png

Najpierw jedna zmiana z pierwszego posta: "otrzymuje + X do obron i szybkości w walce". Zmieniłem to na +X do każdej staty poza życie, aby tanki nie dostały lekko większej przewagi niż Poki atakujące (bo nie potrzebują dodatkowego ataku).

Jest to suma statystyk robiona na podstawie Charizarda na 100 poziomie, z dużym Wszechstronnym, przywiązaniem, zignorowaniem drugiego ataku. W drugich kolumnach trening to 1000 w życie, 1200 w spatak, po 700 w obrony i 400 w szybkość, czyli taki uśredniony generalny trening. Użyta jest specjalizacja na 3 poziomie oczywiście.

No więc patrząc na te liczby, już został zmniejszony bonus za max neutralnego trenera z 90 na 60. Jako że ta specjalizacja nie zmusza do dobrego dostosowania teamu i daje bonus wszystkim, musi być słabsza.
Trener określonego typu będzie się wybijał ale trzeba tutaj pamiętać o dwóch rzeczach
- wybierając więcej pokemonów jednego typu, można mocniej oberwać jeśli się trafi na typ superefektywny na Twoje, więc to ryzyko
- bonus typu jest o połowę mniejszy dla Pokemonów o dwóch typach. Czyli dla sporej części. Nie brałem pod uwagę wielotypowości Charizarda w tych statystykach powyżej, bo brałem go jedynie jako liczbową podstawę, ale trzeba o tym pamiętać
Także realistycznie rzecz biorąc staram się zbalansować specjalizację typu pod posiadanie 3 Pokemonów o tym typie. Muszę się jeszcze przyjrzeć ile jest czysto-typowych użytecznych Pokemonów, czy nie zmodyfikować tutaj czegoś bardziej.

Obecnie również najprawdopodobniej zwiększę te bonusy do statystyk aż dwukrotnie. Czyli np. dla specjalizacji typu na 3 poziomie nie będzie to +150 tylko + 300. Statystyki te są dodawane jak inne bonusy, czyli nie są mnożone przez siebie. Co po dodaniu treningów do kalkulacji sprawia, że dla top ten bonus może być znikomy. Nawet 300 w tym przykładzie nie jest dość duże ale jednak już ma jakieś znaczenie.
Dla porównania, w specjalizacji typu obecnie jest 10497 bez specjalizacji i 11247 ze specjalizacją. Po zwiększeniu tego bonusu, ze specjalizacją byłoby tam 11997.


Podsumowując krótko co uległo już zmianie w porównaniu z pierwszym postem:
- specjalizacje nie dodają jedynie statystyk obron i szybkości, ale również ataków
- bonus z neutralnego trenera został zmniejszony z 90 na 60
- wszystkie bonusy statystyk zostaną powiększone dwukrotnie
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

vvss2
Posty: 72
Rejestracja: 29 gru 2017, o 22:23

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: vvss2 »

Saiseiya pisze:
12 lis 2019, o 17:52
raz Ethel dał niespodziewanie zwrot kasy za trening, nikt nie prosił, nikt o tym nigdy nie pisał.

Teraz co drugą zmiane będą sępić zwroty treningów, bo żeby mieszać w lidze i manewrować pokemonami. ;p jestem ciekaw czy sh snorlax po tych buffach z modłuami będzie git pokiem, jak myślicie?
Myślę, że po tych zmianach sh snorlax będzie kiepskim pokemonem.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7318
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Ethelnalen »

Co do tego Trenera Entuzjasty. Ustawie bonus chyba dla Pokemonów, które mają sumę statystyk (licząc tylko jeden, większy atak) na 100 poziomie mniejszą lub równą 2200.
Obecnie nie licząc mega ewo i legend, największa suma podchodzi pod 2600, gdzie od 2400 już jest sporo Pokemonów (np. Venusaur ma około 2590 a Charizard 2480).
Kilka Pokemonów, które mają lekko poniżej 2200 statystyk to np. Ferrothorn Magneton Golurk Raichu Clefable Ivysaur Kadabra Bayleef Sudowoodo Electabuzz Magmar

Rozważam jeszcze zmniejszenie tej granicy do 2000 ale nie jestem pewien czy byłoby to wtedy aż tak użyteczne. Niby 200 statystyk nie jest aż taką ogromną różnią w porównaniu z pełnym treningiem ale jednak dla top graczy liczy się każdy punkt statystyki.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7318
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Ethelnalen »

Noooo i większy problem. Nadal nie mam odpowiedniej nazwy dla ostatniej specjalizacji, czyli:
Niedzielny Trener (nazwa do zmiany) - Nie ma żadnych bonusów w walce. Za to Pokemony zdobywają więcej doświadczenia i przywiązania z walk w Dziczy. Zwiększa również godzinne regenerowanie PA.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Shins
Posty: 3581
Rejestracja: 8 lis 2012, o 19:33

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Shins »

Z tym niedzielnym trenerem całkiem pasuje xD Taki Ash na miarę PokeLifów xd
Ludzie! Używajcie znaków przestankowych poprawnie. Przed nimi nie ma przerwy, a po nich jest. Nie na odwrót!

Expie poki do 80 poziomu za PZ lub za Y (zwykłe i shiny), bez ewo przez przedmioty.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7318
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Ethelnalen »

Uzupełniłem pierwszy post o bardziej gotowe opisy oraz wartości bonusów na danych poziomach.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Sylwiusz
Posty: 383
Rejestracja: 24 maja 2013, o 12:53

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Sylwiusz »

Ethelnalen pisze:
8 lis 2019, o 13:42
Tradycyjny Trener - Pokemony w Drużynie otrzymują bonus do statystyk (poza życiem) za każdego nie-shiny Pokemona w Drużynie. Łapanie wszystkich nie-shiny Pokemonów jest zwiększone.. Poziom 1: Dodatkowe Statystyki: +1.5%, Szansa złapania: +10%. Poziom 2: Dodatkowe Statystyki: +3%, Szansa złapania: +20%. Poziom 3: Dodatkowe Statystyki: +6%, Szansa złapania: +40%
Przeczytaj to jeszcze raz i zastanów się co napisałeś... Z tego wynika, że jak ktoś będzie miał w drużynie 6 poków nie-shiny, to dostaną one wszystkie o 36% zwiększone statystyki... To dużo większy bonus niż 15% z shiny w połączeniu z dowolną inną specjalizacją...
Obrazek

Coolio
Posty: 873
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Coolio »

@Ethel daj jakas odpowiedz bo nie wiadomo czy juz mamy expic normalne poki czy jeszcze sie wstrzymac :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7318
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Ethelnalen »

Jest weekend, przyjrzę się skąd mi się to tam wzięło i czy tak miało być w poniedziałek.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3421
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Hipotermia »

Ethelnalen pisze:
12 lis 2019, o 13:58
Owszem, to będzie duży dodatek ale nie zmienia on sposobu trenowania Pokemonów. Że niektóre Pokemony na tym zyskają więcej a inne mniej, to jest nie do uniknięcia. Ale nie sprawi to nagle, że trening Pokemona będzie całkowicie źle zrobiony - jak było ze zmianą z limitem treningów.
Odpowiem tak.. jeśli mam oceniać bonusy na ten moment zamieszczone w temacie jako te końcowe, to nie tylko zmieniłby się mój plan na team, ale o ile nie wszystkie, to większość pokemonów wytrenowałbym zupełnie inaczej (o MSie już nawet nie mówię, bo to nie jest tak kosztowna rzecz), a to dla mnie i dla wielu innych osób (zwłaszcza w TOPce) bardzo ważna rzecz móc w pełni wykorzystać zmiany, które planujesz tu zrobić. Na ten moment obecna forma treningów, którą wybrałem była bez analizowania modułów, bo ich jeszcze nie ma i nie było nawet pokazanych pomysłów na końcowe bonusy. Nie zmienia tego fakt, że zajmie nam długo uzyskanie modułów III poziomu, bo raz nie wiadomo, kiedy to wszystko wejdzie i czy razem (moduły i legendy - chyba, że gdzieś była informacja taka, to sorry), a dwa patrzymy przecież pod End Game, czyż nie?
Trzeba wziąć pod uwagę ile zajmuje zrobienie jednego pokemona pod full limit (bez dotowania parę miesięcy) i fakt, że możemy posiadać 6-12 pokemonów, a nie 2-3.
No i nie zapominajmy, że moduły wejdą zapewne razem ze zmianą w punktowaniu ligi w krysztale, tj wyniki tylko za ofensywne poczynania, tak przynajmniej planowałeś zrobić od przyszłej ligi. Fakt, jeśli to byłaby jedyna zmiana - nic by nie broniło obecnego tutaj postulatu o ponowne czyszczenie, bo o tym już wiedzieliśmy wcześniej, ale biorąc pod uwagę, że do tego dochodzą moduły, to nie rozumiem czemu tak diametralna zmiana w grze nie może spowodować, byśmy mogli znowu wyczyścić pokemony? System czyszczenia już masz gotowy ponadto, więc aspekt straty czasu na to raczej można pominąć. Jedyną rzeczą, która by mogła powodować, że czyszczenie nie ma sensu, to taka, że planujesz zaraz po modułach wprowadzić znowu coś nowego - wiele zmieniającego grę.

#############################

Druga sprawa, to moduły w większości przypadków są typowo ofensywne, przynajmniej najbardziej opłacalne są te ofensywne. Nie pomyślałeś, że ze względu na to przydałoby się nieco pozwolić graczom bardziej wzmocnić się defensywnie? Po zmianie w lidze albo robić musimy 99 wygranych albo uniemożliwić innym wygrywanie z nami. Przy obecnych bonusach raczej nikt nie skusi się ku drugiej opcji. Sztuka uników raczej posiada zbyt mały %, by wybrać go kosztem innych opcji typowo ofensywnych (nie mówię, że to słaba opcja, tylko że inne opcje są zbyt dobre). Oczywiście mogę się mylić i w praniu to będzie niezła opcja, ale na moje oko, a już trochę gram wydaje mi się, że tu najlepszym będzie pójście w wybory typowo ofensywne (może podziel moduły na ofensywne/defensywne [czerwone/niebieskie] i daj maksymalną ilość ofensywnych do wyboru na 2/3?).

No i jeszcze jedna rzecz:
Sylwiusz pisze:
22 lis 2019, o 22:37
Ethelnalen pisze:
8 lis 2019, o 13:42
Tradycyjny Trener - Pokemony w Drużynie otrzymują bonus do statystyk (poza życiem) za każdego nie-shiny Pokemona w Drużynie. Łapanie wszystkich nie-shiny Pokemonów jest zwiększone.. Poziom 1: Dodatkowe Statystyki: +1.5%, Szansa złapania: +10%. Poziom 2: Dodatkowe Statystyki: +3%, Szansa złapania: +20%. Poziom 3: Dodatkowe Statystyki: +6%, Szansa złapania: +40%
Przeczytaj to jeszcze raz i zastanów się co napisałeś... Z tego wynika, że jak ktoś będzie miał w drużynie 6 poków nie-shiny, to dostaną one wszystkie o 36% zwiększone statystyki... To dużo większy bonus niż 15% z shiny w połączeniu z dowolną inną specjalizacją...
Pomyśl o tym, czy maksymalnym bonusem dla każdego pokemona nie powinno być 15%. Wiem, że chcesz pozwolić niektórym osobom na równorzędną walkę w lidze zwykłymi pokemonami, ale nie przesadzajmy, że zaraz z tym modułem nie tylko nadrobią stratę do Shiny, ale i je przegonią, jeśli tylko zrobią 6x Pokemonów (pewnie to ma nawiązanie do faktu, że Legendy będą zwykłymi pokemonami, a nie Shiny i chcesz, by mogły nieco zyskać i być grywalnymi, ale według mnie dzięki swoim przyrostom niektóre Legendy będą grywalne i bez takich bonusów - inna sprawa, że czytałem gdzieś, że chcesz nieco "zrównać" legendy, mam nadzieję, że nie będzie jakichś ingerencji w nie, tak jak np. przy Mega Ewolucjach mniej zyskują chociażby półlegendy).
Ethelnalen pisze:
24 lis 2019, o 01:04
Jest weekend, przyjrzę się skąd mi się to tam wzięło i czy tak miało być w poniedziałek.
Spokojnie, czytaj czytaj, jak będziesz miał czas ;D

Awatar użytkownika
Sturla
Posty: 601
Rejestracja: 9 mar 2013, o 12:30

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Sturla »

Czy ewntualny zwrot kasy za trening dotyczyc bd wszystkich graczy??? Czy tylko tych z topki???
Obrazek
marcin25121999 pisze: wiem że Buzz nie jest zbyt dobry ale z każdego poka mozna zrobic kose albo mieć go dla funu z gry tak jak właśnie sturla bardzo szanuje tego gościa przyjmuje te wszystkie hejty o Buzzie a i tak uwielbia swoją Burzę :D
Kupię shiny gollet oferty priv :D WALCZ ELECTABUZZ!!!!

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3421
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Hipotermia »

Sturla pisze:
24 lis 2019, o 16:37
Czy ewntualny zwrot kasy za trening dotyczyc bd wszystkich graczy??? Czy tylko tych z topki???
No, a czemu by miało nie dotyczyć wszystkich? Oczywiście, że wszyscy. Przecież przy czyszczeniu po wprowadzeniu limitu KAŻDY dostał możliwość czyszczenia 12 pokemonów (limit w lidze posiadanych pokemonów).

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7318
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Ethelnalen »

Jak już pisałem, nie planuje dawać ze Specjalizacjami resetowania treningów.

Przy Tradycyjnym Trenerze miało być 4.5% na ostatnim poziomie, nie 6:
https://i.imgur.com/UJmExNx.png

Nie porównujcie tylko bezpośrednio statystykami tego od shiny do tego tradycyjnego.Moduł rzadkich okazów daje też bonusy do szukania i łapania Shiny, a Shiny dają jednak PZ. Także nie mają one dawać identycznego bonusu w walce.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Shins
Posty: 3581
Rejestracja: 8 lis 2012, o 19:33

Re: Specjalizacje - typy Modułów

Post autor: Shins »

27% bonusu do statystyk. No to trzeba trenować zwykle poki xd
Ludzie! Używajcie znaków przestankowych poprawnie. Przed nimi nie ma przerwy, a po nich jest. Nie na odwrót!

Expie poki do 80 poziomu za PZ lub za Y (zwykłe i shiny), bez ewo przez przedmioty.

ODPOWIEDZ