[DYSKUSJA] Balans 2022

Awatar użytkownika
AdamWDK
Posty: 34
Rejestracja: 2 lis 2013, o 14:50

Re: [DYSKUSJA] Balans 2022

Post autor: AdamWDK »

Jak zamknąć wątek?
Obrazek Obrazek Będzie Obrazek

Awatar użytkownika
Edwis
Posty: 179
Rejestracja: 2 lis 2016, o 20:38

Re: [DYSKUSJA] Balans 2022

Post autor: Edwis »

Hipotermia pisze:
20 lip 2022, o 01:13
(ciekawe czy i one zaraz nie zostaną znerfione XD baj baj machamp pusiaG)
Nie wszystko stracone!
26.10.2020- Łasica Krzysiu została na zawsze wysłana do rezerwy
Spoczywaj w pokoju [*]

Natsu133
Posty: 289
Rejestracja: 18 maja 2014, o 23:05

Re: [DYSKUSJA] Balans 2022

Post autor: Natsu133 »

Skoro robisz już takie zmiany, to fajnie by było, że po ruchu zdejmującym niewrażliwość przeciwnika (np. Foresight użyty przeciw Gengarowi), odporności poka będą liczone (tj. po wymienionym przypadku ruch typu walczący zada Gengarowi obrażenia z mnożnikiem 0,5 bo ma podtyp trujący, a nie tak jak teraz, że uderza z mnożnikiem 1 niezależnie od typów).
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Edwis
Posty: 179
Rejestracja: 2 lis 2016, o 20:38

Re: [DYSKUSJA] Balans 2022

Post autor: Edwis »

Natsu133 pisze:
25 lip 2022, o 20:29
Skoro robisz już takie zmiany, to fajnie by było, że po ruchu zdejmującym niewrażliwość przeciwnika (np. Foresight użyty przeciw Gengarowi), odporności poka będą liczone (tj. po wymienionym przypadku ruch typu walczący zada Gengarowi obrażenia z mnożnikiem 0,5 bo ma podtyp trujący, a nie tak jak teraz, że uderza z mnożnikiem 1 niezależnie od typów).
O tym już było pisane. Tak po prostu u nas jest i tyle.
26.10.2020- Łasica Krzysiu została na zawsze wysłana do rezerwy
Spoczywaj w pokoju [*]

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3640
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: [DYSKUSJA] Balans 2022

Post autor: Hipotermia »

Ethelnalen pisze:
13 lip 2022, o 15:50
x
Będą zmiany pogody u legend Hoenn?

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7825
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: [DYSKUSJA] Balans 2022

Post autor: Ethelnalen »

Hipotermia pisze:
29 lip 2022, o 19:16
Ethelnalen pisze:
13 lip 2022, o 15:50
x
Będą zmiany pogody u legend Hoenn?
Nie jestem pewien, bo ciężko je zmienić bez naruszania integralności ogólnie pogody na której bazują. Rozważałem zmniejszenie czasu trwania ale czy to coś zmieni w ogóle
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Shamrock
Posty: 577
Rejestracja: 16 maja 2015, o 11:31

Re: [DYSKUSJA] Balans 2022

Post autor: Shamrock »

To, że trick może obecnie zabrać przeciwnikowi szczęśliwe jajko/kojący dzwonek to błąd czy skutek balansu?
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3640
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: [DYSKUSJA] Balans 2022

Post autor: Hipotermia »

Ethelnalen pisze:
12 lip 2022, o 13:26

Statusy

Stopień pewności: jeszcze do dyskusji

Tutaj pierwszy draft dotyczący zmian w statusach:
Paraliż - Długość trwania z 1-8 na dokładnie 5. Szansa pełnego paraliżu z 50% na 25%. Zmniejszenie celności z -5% na -7%. Pełen Paraliż odejmuje 2 rundy z czasu trwania, nie 1.
Otępienie - Zmiana nazwy statusu na Dezorientacja ponieważ jestem zmęczony myleniem tego z oszołomieniem. Długość trwania z 1-3 na 3. Szansa wystąpienia z 50% na 33%.
Oszołomienie - Poprawnie powinien blokować ruch przeciwnika tylko jeśli flinch wejdzie jako pierwszy atak w rundzie. Do rozważenia zmiana.
Zatrucie - Zbyt mocno odstaje sposób odliczania czasu trwania od innych statusów. Czas trwania zatrucia z 10-18 rund zmieniony na 6 rund dla normalnego zatrucia oraz 8 rund dla śmiertelnego.
CC Resistance - Zablokowanie ruchu Pokemona za pomocą statusu blokującego jego wykonanie (np. Paraliż) lub ruchu blokującego ruch (np. Taunt) dodaje 3 punkty odporności na CC Pokemonowi. Punkty odporności spadają o 1 punkt co każdą rundę. Pokemon ma szansę na uniknięcie otrzymania statusu CC oraz uniknięcie ruchu blokującego jego ruch równą 10% za każdy punkt odporności na CC powyżej 4.
Uśpienie - zmieniono czas trwania z 1-3 rund na 2 rundy

Zap Cannon, Dynamic Punch - jeśli używający ma mniejszą szybkość niż przeciwnik, szansa na wystąpienie efektu spadnie do 30%
Chatter, Nuzzle, Fling - szansa na nałożenie statusu na przeciwnika zmniejszona do 75%
Tak teraz myślę.. problemem było przede wszystkim No Guard - Dynamic Punch (czy tam w mniejszym stopniu Telekinesis - Zap Cannon). Więc jeśli teraz znacząco zmniejszyłeś efekt przy takiej kombinacji, to nie warto pomyśleć nad tym, by CCR rosło tylko z ruchów statusowych? Inaczej mija się z celem taktyka polegająca m.in. na treningu szybkości sporym kosztem innych (pomijam fakt, że mógłbyś nieco bardziej wyróżnić tą statystykę w walce, by jednak różnica kilkuset pkt dawała dosyć sporo w kwestii uników/celności) właśnie dla ruchów z celnością 50%. Największą bolączką dla Ciebie i tak było Confuse Ray/Swagger, więc pójście w tą stronę złagodziłoby efekt tam, gdzie był właśnie ponad miarę efektywny ruch.

ODPOWIEDZ