DTP #227 - Problem wielu kont

Cotygodniowe posty na temat PokeLife oraz postępu aktualizacji.
Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7830
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Ethelnalen »

Nie możesz zalogować się na forum?
Przypominam, że po przeniesieniu forum wymagane jest zmienienie hasła na forum aby się zalogować (hasła nie mogły być przeniesione). Jeśli masz na forum nie działający email, napisz w Centrum Pomocy w grze o ustawienie emaila na ten sam co w grze.


Przypomnienia

Pamiętajcie, że nadal możecie wypowiadać się o balansie walk tutaj: viewtopic.php?f=109&t=84492

Wczoraj zostało również wprowadzone odświeżenie Jaskini Hazardu, jeśli macie jakieś opinie na ten temat, piszcie poniżej.


Multikonta

Zaczynam być poważnie zmęczony istnieniem multikont w grze.

Zacznę od wypisania jaki mam problem z istnieniem multikont. Nie biorąc na razie pod uwagę rzeczy łamiących regulamin:
- szukanie shiny. To chyba każdy wie, że system Shiny jest przez nie mocno wykrzywiony
- generują dużo "surowców" czyli przedmiotów, nie zużywając ich aż tyle co normalny gracz
- mogą pozwalać jednemu graczowi na posiadanie więcej informacji np. poprzez sprawdzanie różnych regionów/Dziczy, sprawdzanie taktyk/treningów na nim bez marnowania surowców na głównym koncie
- służą jako cmentarz dla Pokemonów, których nikt nie chce kupić - ale na noobkonto kolegi się go opchnie i coś odzyska
- dostarczają surowce po zaniżonych cenach dla "znajomych"
- psują niektóre rywalizacje, nie pozwalają na prowadzenie niektórych rodzajów eventów

Jako druga rzecz powiedzmy sobie szczerze - nie jestem w stanie wyeliminować multikont z gry. Jak wiecie robię grę sam, nawet jakbym zakazał posiadania ich, w obecnych czasach jest wystarczająco sposobów żeby się z tym kryć, że musiałbym cały dzień siedzieć w logach, żeby mieć chociaż szansę upilnować tego. A i tak nie dałoby się tego zrobić w 100%. Więc rozwiązanie z "po prostu ich zabroń" nie ma sensu.

Od dłuższego już czasu zastanawiam się więc nad zmianami, które ograniczą wpływ multikont na grę i chyba zacznę je w końcu powoli wprowadzać, więc zapraszam do wypowiedzenia się na poniższe podpunkty.
1. Zmiana systemu shiny na indywidualny. Zniszczyłoby to zabawę z łapaniem w grupie ale nie wiem czy jest inne wyjście. Ten podpunkt na razie nie będzie wprowadzany, muszę najpierw wpaść na dobry zamiennik.
2a. Pokemony na Targu - wprowadzenie aby Pokemon mógł być sprzedany na targu wyłącznie raz. Jeśli kupisz od kogoś Pokemona, nie będziesz już mógł go odsprzedać na Targu. Ograniczy to krążenie tych samych Poków między kontami i próby przekazania Pokemonów z jednego swojego konta na drugie z pomocą innego gracza.
2b. Zabronienie sprzedaży trenowanych Pokemonów na Targu. Podobny powód co powyżej, to inna opcja.
3a. Dodanie losowego licznika czasu przy wystawianiu przedmiotów na Targ w wysokości 1-8 godzin. Dopiero po upłynięciu tego czasu oferta pojawiłaby się na targu. Dlaczego? Żeby skończyć z opychaniem przedmiotów z multikont kolegom.
3b. Ustalenie stałych cen przedmiotów które zmieniałyby się powoli zgodnie z popytem/podażą. Trudne do zrealizowania poprawnie. Jeśli ktoś grał w Black Desert, mam na myśli podobny system tylko z mniejszym zasięgiem.
3c. Połączenie wszystkich ofert przedmiotów w jeden "listing" - czyli można kupić jedynie najtańszą ofertę, nie można kupić czegoś drożej jeśli inny gracz sprzedaje taniej.
4. Dodanie limitu Wiśniowych Napoi. Byłby on odrębny od limitu napoi i wynosiłby połowę obecnego limitu napoi.
5. Usunięcie osiągnięcia rekruter, żeby nie zachęcać do zakładania więcej kont tylko dla niego.
6. Inne pomysły jeśli na coś wpadnie lub wy o czymś myślicie?



Planowane aktualizacje

Obecnie pracuję nad:
- opcje resetu treningu i Jagód za PZ
- poprawki błędów
Co jest zaplanowane na dalsze aktualizacje:
- event letni
- Liga
- Farmy Jagód i rework Jagód

Zapraszam na Discord PokeLife! viewtopic.php?f=109&t=83950


Pytania i odpowiedzi

---
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Minokoolo6
Posty: 7
Rejestracja: 11 maja 2013, o 21:41

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Minokoolo6 »

Ze sprzedażą trenowanych poków się zgadzam tak 50/50
W hodowlii nie odzyska się np wbitego 100 poziomu, a tak to ktoś by chociaż te 100kk dopłacił, chociaż przy treningu 4k to i tak grosze.
Z tym cooldownem jak jest oferta, to tak średnio, czasem niektórzy mogą się po prostu umówić na jakąś cenę, bo z tego co rozumiem to pokémony shiny, złapane po raz pierwszy i tak można sprzedać, a te mogą się różnić naturkami i umiejkami czy płcią, co by też wpłynęło na ich cenę. Ze zindywidualizowaniem shiny jak najbardziej się zgadzam, chociaż faktycznie może z tego potem nie być żadnej zabawy. Czegokolwiek by się tu nie zrobiło to i tak jakaś grupa na tym straci.
Vaporeon mmmmmmm

Awatar użytkownika
durson
Posty: 67
Rejestracja: 14 paź 2017, o 11:43

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: durson »

1. zabije grę i to dosłownie

2a podoba mnie się o wiele bardziej niż 2b ale obie opcje bym zaakceptował

3 najlepsza opcja to c, grałem już w gry gdzie tak było i dość dobrze się sprawdzało (gra zawsze podpowiedziała że można kupić taniej) jedynie to że czasem trudno coś sprzedać ale ukróciło by to machloje

4 -mam mieszane uczucia, jednocześnie zrobiło by się z tego nne na wypasie czyli źle a z drugiej wyrównało by grę do tych co mają mniej wiśni/ mniej czasu na ich wyklikanie = sprawiedliwsze eventy... chyba jestem na tak

5 - jak najbardziej na tak

Layan
Posty: 1
Rejestracja: 26 kwie 2022, o 12:54

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Layan »

A oto mója pierwsza odpowiedź na forum mimo, że gram w pokelife już ze 3 miesiące.
Odnośnie Postu i propozycji - nie rób tego ;/
Na początek chciałbym napisać czemu JA założyłem drugie konto po ledwo dwóch miesiącach grania, nie jest to jakiś dodatkowy zysk, żadne polowania na shiny, absolutnie nie mam zamiaru handlować między sobą czy znajomymi! i dalej mam 0 poleconych w osiągnięciu ;) (regulamin jest mi znany) Założyłem drugie konto ponieważ są dni gdzie mam te 2-3 godziny wolne a wyklikać 1200PA + kilka NNE które są drogie to moment, do tego zużyłem prawie wszystkie Wiśniowe napoje i już szkoda mi ich używać a że po godzinie grania czułem niedosyt, postanowiłem że sam zadecyduje ile będę grał i tym sposobem mam (na razie) dodatkowe 1.5k PA do klikania.
Rozumiem, że niektórzy wykorzystują multikonta do jawnego zysku na głównym koncie, ale co ze mną i mi podobnym?
Odnośnie do przedstawionych przez Ciebie punktów:
1. Neutralnie, znajdziesz shiny sam to masz, nie znajdziesz nie masz, choć fajna jest ta interakcja między graczami którzy podpowiadają sobie gdzie jest shiny.
2a. Rozumiem, że chodzi o to: jak sprzedam MUK 99lvl i ktoś nim zrealizuje swój plan i wystawi na targ a ja go odkupie to już go ponownie nie będę mógł sprzedać? Ujdzie, ale co jak za miesiąc zapomnę że sprzedałem 99lvl w dodatku typ mu wbije 100lvl i kilka treningów jak go poznam żeby nie kupować jeśli potrzebuję go tylko na np sale i znowu będę chciał odsprzedać?
2b. To dla mnie tragedia, wole kupić PZ za 25 czy 100zł i kupić trenowanego poka w dodatku po okazji niż samemu go trenować gdzie osiągnięcia jeszcze mam słabe i drogi trening.
3a. Też lipa, ostatnio sympatyczny gość sprzedał mi po taniości poka który pewnie jemu był zbędny a dla mnie w tamtym momencie nieopisanie cenny, jakby to było wprowadzone to albo bym siedział 8h i odświeżał targ albo ktoś inny by go kupił po takiej cenie.
3b. nie grałem w BlackDesert i nie wiem jak to funkcjonowało, ale w grach jak w realnym życiu to ludzie kształtują rynek i ceny takie narzucanie dla mnie bez sensu w dodatku co jeśli ktoś kto gra 5 lat chce pomóc takiemu jak ja i sprzedać taniej poka? (patrz przykład wyżej)
3c. Ujdzie, ale może jakieś widełki? +-5% ceny? Wiesz co osobiście wolę? wolę kupić NNE za 75PZ od typa który ich wystawił 5sztuk niż za 73 od typa który ich ma 1000 czemu? bo wole wesprzeć biedniejszego, ten co ma czegoś setkami czy tysiącami pewnie ma dużo hajsu ;)
4. To mi się płakać chce że ich mam tak mało i jest limit na niebieskie a zielone to w ogóle nadają się na śmietnik a Ty myślisz nad limitem :(
5. O to jest idealny pomysł, te osiągnięcie na bank jest odwrotne od zamierzonego, są lepsze sposoby na reklamę, cyknę przelew na 100zł i może ktoś jeszcze, lepiej zrób reklame na fejsie :D
6. Może mówię źle, może dobrze, dość krótko gram w pokelife, ale według mnie zostaw jak jest, skoro każdy w każdej chwili może założyć drugie konto z pewnymi ograniczeniami które są w regulaminie to chyba szanse są wyrównane? Może ktoś wymyśli coś lepszego. Dodatkowo jak wymyślisz coś, żeby można było dłużej grać w pokelife, może jakaś większa regeneracja PA albo jakieś misje na Wiśniowe napoje obiecuje że od razu usuwam drugie konto :D

Coolio
Posty: 1078
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Coolio »

Kazda z tych zmian kopnie w dupe normalnie grajacych ludzi bez multikont a troche chyba nie o to chodzi. Jesli juz musisz cos zmieniac to ogranicz liczbe noobkow bo prawdopodobnie legendarna rodzina ktora na jednym ip gra w 5 osob w poki nie istnieje. 2-3konta to powinien byc max ale akurat w 3 osoby grajace razem jestem w stanie uwierzyc.
Sprawa shiny zawsze bedzie owocowala stwierdzeniem 'zabijasz gre'. Indywidualny system moze to faktycznie zrobic ale moze moglbys napisac to tak aby sojusze mialy wlasne grupy shiny? Tylko z gory uprzedzam ze wypadaloby troche ogarnac rng zeby nie bylo sytuacji ze Bany maja w tygodniu 5x 5k a Olimp zadnego nawet za 1k. Kolejnym problemem i w indywidualnych i w stowarzyszeniowych shiny bylaby koniecznosc generowania duzo wiekszej ilosci shiny do gry. Aktualnie mamy 2-10 na grupe co pol godziny a przy zmianie teoretycznie kazdy gracz o kazdej godzinie moze cos zlapac. Nie wiem jak to rozwiazac

NapoleonBonaparte
Posty: 64
Rejestracja: 30 mar 2019, o 08:01

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: NapoleonBonaparte »

Jak najbardziej jestem za usunięciem/zmniejszeniem wpływu multikont. Też dlatego, że gram jednym kontem, ale drugie i kolejne konto bardzo ułatwia grę i np dropienie sobie jagódek do swoich poków na głównym koncie. Pomyślę nad zaproponowanymi zmianami i spróbuję sam coś wymyśleć alternatywnego (chyba że ktoś inny na coś lepszego wpadnie).

Ps. Bardzo się cieszę że zaktualizowałeś hazard - mini loteria! Mega dobra zmiana dająca znowu kopa grze :)
Ps2. Może jakieś zmiany w opiece? :P dalece odstaje ta aktywność od pozostałych atrakcji ;)

Awatar użytkownika
caspiangrand
Posty: 28
Rejestracja: 7 gru 2019, o 23:36

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: caspiangrand »

3b - w sumie spk pomysł, why not
5 - Zdecydowanie na tak! To osiągnięcie totalnie nie służy temu co powinno. Tylko w razie usunięcia, trzeba będzie stworzyć nowe by nikt nie był poszkodowany (30 maxPA drogą nie chodzi).

Awatar użytkownika
Matrioszek
Posty: 85
Rejestracja: 17 sty 2018, o 16:00

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Matrioszek »

1-5 wszystko na tak!

vickdewea
Posty: 7
Rejestracja: 6 mar 2015, o 17:20

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: vickdewea »

2a trochę słabe bo jednak zawsze jest opcja, że jak się kupi od kogoś poka, ale odechce się go używać to sprzeda się dalej
2b w miarę spoko tylko przydałaby się jakaś tańsza opcja zwrotu treningu lub kwota która scalowałaby się z danym treningiem poka (ew jakieś widełki np 3k-3.5k trena to 7kpz a już przy 4k 10k)
1 słabe zaraz pojawiałyby się głosy, że ktoś ma więcej i spotkał dzień po dniu axewa i np na następny dzień w hoen aarona, a ktoś od tygodnia jedzie na catterpie i ekansach)

Squido
Posty: 72
Rejestracja: 21 kwie 2020, o 20:50

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Squido »

1) Lepiej nie ruszaj. Oprócz samego szukania nubki służą też do wyłapywania grupy shiny do końca. Z tego co zaobserwowałem, to tak mało osób szuka shiny w niektórych regionach, że nawet z nubkami czasem bywa problem wyłapać grupę rzadkości 1 do końca. A indywidualny system shiny zepsuje całą zabawę.
2) Może jakaś hybryda? Żeby można było handlować czystym pokiem bez limitu, a jak dostanie trening, to wtedy limit 1 sprzedaży.
3) No najprzyjemniej wygląda opcja 'c'. Oprócz tego byłbym za wprowadzeniem banów na targ dla osób, które nagminnie są na granicy pusha np. regularny handel jagodami między tymi samymi kontami po cenach 20% niższych niż rynkowe.
4) Jak najbardziej na tak. Sam proponowałem włączyć je w limit zwykłych napoi, ale osobny limit też może być ok.
5) TAK

Fusek
Posty: 418
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 07:56

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Fusek »

NapoleonBonaparte pisze:
29 lip 2022, o 12:20
Ps2. Może jakieś zmiany w opiece? :P dalece odstaje ta aktywność od pozostałych atrakcji ;)
O tak, zmiany w opiece mogłyby odświeżyć grę. Można byłoby zrobić że byłyby jakieś wydarzenia w trakcie opieki. W jej opisie napisane jest że to opieka nad niewyklutymi jajkami... Szczerze? Ktoś siedzi i się gapi na nie? 😆 (To może być dla początkującego) Można byłoby to rozszerzyć na opiekę nad pokami dziećmi i wtedy można byłoby dodać te wydarzenia (dostępne od wyższego poziomu osiągnięcia, im droższe pokemony dzieci tym trzeba wyższego osiągnięcia by móc się nimi opiekować).


A co do ogółu pomysłu na "walkę" z multi. Sam byłem w supporcie pewnej gry przeglądarkowej na polski market. Kilkanaście serwerów, gdzie miałem dostęp do narzędzi w połowie z nich. Będąc absolutnie szczerym. Osoba trochę rozgarnięta bez problemu ukryje posiadanie muktikonta (a tam było ono kompletnie zabronione). Ci mniej rozgarnięci wpadali, ależ oczywiście, ale tak czy siak polegaliśmy w 90% na zgłoszeniach graczy, sami nie mielibyśmy na to odpowiedniej ilości czasu (był to wolontariat, co miesiąc dostawaliśmy trochę waluty premium). A jak jesteś sam to tym bardziej nie masz na to szans... Przeglądanie tych logów, jakiekolwiek masz, to robota na dziesiątki godzin. Ogółem sam pomysł by się za to zabrać jak najbardziej za. Prócz shiny mógłbym te pomysły przyjąć.

Btw. Zazdroszczę ludziom posiadania więcej niż 1 konta w grze 😆 mają dużo wolnego czasu.

TheBako
Posty: 3
Rejestracja: 14 gru 2021, o 17:26

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: TheBako »

Cześć,
dorzucę swój komentarz punkt po punkcie:
1. Jak ktoś już wyżej wspomniał zabije grę - po części się z tym zgadzam. Przy indywidualnym systemie shiny wylosowanie grup o tej samej wartości powinny być stałe i identyczne, ponadto warto wtedy może zrobić jakiś podział w których dziczach w jakim okresie można spotkać shiny pokemona (? Chodzi mi o to że przy dodatkowym limicie WNE - wyklikanie wszystkich dziczy i trafienie na shiny, cóż marne szanse - system w ogóle działa dziwnie raz klikniesz w dzicz 15po i trafiasz na rzadki okaz raz w odpowiedniej dziczy klikasz 5k PA i nie spotkasz pokemona za 50 PZ.
2. Może lepszym rozwiązaniem byłoby rozpoznanie ID pokemona, którego chce się ponownie kupić po IP - czyli dany pokemon był przypisany do X konta na danym IP i teraz chce trafić na inne konto ale to samo IP - wtedy transakcja nie może być zrealizowana. Dlaczego? Stanowcza część pokemonów jest kupowana tylko pod Hale Wyzwań, Salki czy nawet eventy - potem te poki są nieużywane, jedyne co będzie można zrobić to przepalenie na Y w hodowli.
3a. Licznik zawsze można przeczekać zwłaszcza na tragach w stowarzyszeniu.
3b. Cięzkie do zrealizowania jeśli przedmioty są generowane losowo i liczba jest niekontrolowana - musiałaby istnieć stała liczba przedmiotów w grze (dodawane w momencie zużycia/wykorzystania), żeby dobrze kontrolować popyt/podaż - ciekawy pomysł :)
3c. Co w momencie osiągnięcia jakiejś ceny minimalnej i nałożenia się X liczby przedmiotów? Też ciekawy pomysł, ale od czego zależałby priorytet sprzedaży?
4. Według mnie straszna lipa. Pierwsza rzecz samemu szukać shiny z limitem około 15k PA (2100 z jagód, 4500 NNE, 4250 WNE - przyjmuje max osiągnięcie jagód i uzupełnienie elektrolitów, przy założeniu 10 napoi energetycznych dziennie i połowa tego WNE), według mnie ciężki temat. Dodatkowo chyba ważniejsza rzecz, każdy z nas ma różny czas który może przeznaczyć na grę. Jak nie mam czasu klikam limit ustawiam pracę, trening i tyle, ale jak mam dużo czasu i mogę sobię klikac podczas eventów czy dobrych wydarzeń dnia - dlaczego nagle mamy być ograniczeni do x wiśni. Według mnie słaby pomysł.
5. Zgadzam się osiągnięcie jest raczej nieprzemyślane, tym bardziej, że gra niestety nie jest nigdzie promowana.


Pozdro pokewariaty !

Awatar użytkownika
Firogane
Posty: 60
Rejestracja: 19 lut 2014, o 22:36

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Firogane »

Ograniczenie wne mi się kompletnie nie podoba. Ja je trzymam głównie na weekendowy bonus do jagód, które i tak często się nie trafiają. I tylko wtedy mi się opłaca je używać. A ten limit wszystko zepsuje. Jak ma być ograniczenie to może ewentualnie na czas eventów, a nie na stałe skoro to taki problem
Spieszmy się kochać to co w pokelifach działa. Tak szybko to nerfią xd

jaskier7
Posty: 54
Rejestracja: 7 lut 2017, o 13:44

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: jaskier7 »

Tak jak napisał Coolio, najbardziej ucierpią normalni gracze.
Indywidualne łapanie shiny byłoby nudne, może zajawka byłaby na początku i mały odsetek graczy miałby uciechę, ale reszta zapewne szybko znudziłaby się.
Część multikont zapewne mógłbyś odsiać odpowiednią SQLką, niestety za dużo jest sposobów na ukrywanie multikont, więc odsiałoby to zapewne bardziej leniwych / mniej ostrożnych graczy posiadających multi.
Limit na wiśnie - może nie byłby taki zły, ale powinien zostać zniesiony na czas eventów - bo sporo graczy kisi wisienki w tym celu i chyba nie ma w tym nic złego?
Zakazanie sprzedaży pokemonów z treningiem? Tutaj trzeba by pokombinować. Gdyby była w miarę tania i prosta opcja, żeby np trening przerzucić na innego pokemona i tak wyzerowanego poka sprzedać - to byłoby ok. Pamiętaj że co jakiś czas zmienia się meta lub poki się zwyczajnie nudzą, więc fajnie byłoby mieć opcję jakiegoś odzyskania zainwestowanej kasy w poka.

Volish
Posty: 14
Rejestracja: 25 cze 2013, o 15:53

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Volish »

1. Zmiana systemu shiny na indywidualny. - imo za duże straty, są stowa nastawione tylko na tą zabawę. Pamiętam, że miałeś pomysł na robienie polowań w grupie?
Powiedzmy, są 3 osoby i zakładają grupę. Startują i od tego czasu mają np. 10 minut. Każdy z graczy ma indywidualnego pokemona sh o którym nikt nie wie. Gdy jedna osoba odkryje co to za pokemon - on się wyświetla i każdy może go złapać i tak aż odkryją się 3... Nie wiem czy to zrozumiałe ale wciąż można by polować w grupie, a limit czasu utrudniałby klikanie kilku kont po kolei + można by zrobić max 1 polowanie na godzinę czy coś takiego (przykładowe liczby w całej odpowiedzi)

2a. Pokemony na Targu - wprowadzenie aby Pokemon mógł być sprzedany na targu wyłącznie raz. - chyba git

2b. Zabronienie sprzedaży trenowanych Pokemonów na Targu. - wyeliminuje obieg salkowców i budżetowych poków na legi co jest na +, żeby trochę samemu pomyśleć

3a. Dodanie losowego licznika czasu przy wystawianiu przedmiotów na Targ w wysokości 1-8 godzin. - meh nie wiem czy to aż tak potrzebne bo taniej to wciąż nie za darmo, bardziej już jakieś widełki może? nie wiem

3b. Ustalenie stałych cen przedmiotów które zmieniałyby się powoli zgodnie z popytem/podażą. - jakieś wykresy w stylu cen skinów do cs na steam? łatwo wychwycić odchylenia

3c. Połączenie wszystkich ofert przedmiotów w jeden "listing" - czyli można kupić jedynie najtańszą ofertę - taki Arsen np. nie kupi od danych osób bo nie da zarobić gałganom jakimś xd

4. Dodanie limitu Wiśniowych Napoi. Byłby on odrębny od limitu napoi i wynosiłby połowę obecnego limitu napoi. - dobre, eventy będzie można pod to dostosować co chyba ułatwi Ci pracę i będziesz mieć więcej czasu na skiny :P

5. Usunięcie osiągnięcia rekruter, żeby nie zachęcać do zakładania więcej kont tylko dla niego. - git

Veryx
Posty: 11
Rejestracja: 31 lip 2014, o 12:07

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Veryx »

Lepiej zdelegalizować noob konta albo drastyczne ograniczyć to co one mogą robić w grze (na przykład całkowicie odciąć dostęp do targu, co do ograniczenia ich udziału w polowaniach na shiny/zbieraniu informacji to nie mam w tej chwili pomysłu). Takie projektowanie gry dookoła istnienia multi kosztem ludzi co grają bez nich jest trochę średnie.
Co do tego że multi się nie wyeliminuje nawet jak przestaną być legalne - no ok, ale zmiana z możliwości legalnego posiadania 5ciu kont na tylko 1 jednak wciąż spowoduje drastyczne zmniejszenie liczby multi. Większość ludzi raczej nie będzie chciała łamać regulaminu, a agenci co będą chcieli prawdopodobnie już teraz to robią i tak.

1. Szkoda usuwać z gry jedną z nielicznych aktywności, które można, a nawet lepiej jest wykonywać w grupie.
Ale jeśli już zdecydujesz się zmienić system shiny na indywidualny, moim zdaniem warto by było wprowadzić lub chociaż zastanowić się nad jakąś inną aktywnością grupową/stowarzyszeniową, żeby przebywanie w konkretnym stowarzyszeniu czy granie w grupie nie straciło całkiem sensu.

3. Punkt b brzmi jakby miał spory potencjał do exploitu, także myślę że lepiej takich wynalazków unikać. Znajdzie się grupka graczy z odpowiednim kapitałem i się cena wykopyrtnie na nie wiadomo ile.
przy c osoby przebijające cenę o 1yen będą mnie jeszcze bardziej irytować, ale poza tym brzmi ok

4. Brak limitu na wiśniach jest dość fajnym odróżnieniem od innych napojów, jednak z drugiej strony jestem w stanie zrozumieć dlaczego nałożenie go miałoby sens. Ale limit w postaci połowy limitu na pozostałe napoje jest według mnie trochę za restrykcyjny. Ale możliwe że to tylko dlatego, że punktem wyjścia jest całkowity brak limitu.

5. Jak najbardziej za, nie wiem tylko czy w kontekście zakładania multi to coś zmieni.
Obrazek

Awatar użytkownika
Arsen
Posty: 262
Rejestracja: 27 lis 2015, o 23:06

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Arsen »

Nie można zakazać noob kont, jest obecnie za wiele metod do omijania tego i pilnowanie czy ktoś czasem nie unika prawa na rowerku było by zbyt czasochłonne dla jednej osoby.

1. No ja nie szukam shiny to mi to lata totalnie, aczkolwiek są stowarzyszenia nastawione tylko na to, całkowite ucięcie kooperacji w tym nie wydaje się dobrym pomysłem, Tak jak Volish zaznaczył kiedyś planowałeś coś aby zmienić polowania stricte do grupy jakieś, może jak na legach system? No nie wiem, nie zmienia to w sumie roli nobka w takim czymś, meh, no ale faktem jest że taka zmiana to potężny cios w wielu graczy.
2a. Ciekawa sprawa, jako że prawie nigdy nie sprzedaje kupionych pokemonów to dla mnie bez znaczenia ale faktycznie utrudniło by to wymienianie się poksami.
2b. Na plus
3a. No to na minus dla mnie, psuje to wewnętrzny handel w gierce, chce coś kupić konkretnie od kogoś i co? Pstro! W nos dostaje :/
3b. No brzmi intrygująco, chętnie bym dowiedział się więcej jak by to miało działać.
3c. Bardzo na minus, Orbit da najtaniej i muszem kupić :/ Nie chce od byle kogo brać czegoś, wole drożej od fajnego nicku :3
4. Ikoniczne picie 600 wiśni przez noc RIP, piękne czasy.
5. Nooo, okropne te osiągnięcie jest
Obrazek

domenek12
Posty: 44
Rejestracja: 21 lip 2015, o 09:04

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: domenek12 »

1. Brak noobów, to problem z wyłapaniem grupy sh w mniej obleganych regionach. No chyba, że można będzie kilka sztuk, ale w taki sposób, aby od złapania jednej sztuki do drugiej był jakiś cooldown, tak, aby uniemożliwić jednej osobie wyłapać całą grupę od razu.
2. Tutaj można ograniczyć ilość prób sprzedaży, a nie całkowicie uniemożliwić, często wytrenowanego poka.
3. Opcja może działać, jednak rozgraniczyłbym chęć sprzedaży taniej z multikonta, a podjęcie próby sprzedaży taniej w stowie. Opcja sprzedaż w stowie najlepiej, aby nie wymagała cooldownu. Cena regulowana raczej to kiepski pomysł. Przy jakimś evencie, bądź innej okazji bywa tak, że jakaś rzecz staje się mocno popularna. W przypadku cen regulowanych możliwe, że będą problemy z pozyskaniem przedmiotu, ze względu na brak dostawania ceny do popytu. "Listing" dla mnie na tak, raczej każdy stara się kupować po najniższej cenie.
4. Limity zawsze będą się przecinać z buntami, tym bardziej, że 4 wiśnie to dość mało. No chyba, że wraz z limitami planujesz wzmocnić nieco moc owych napoi.
5. Raczej na tak.

Shins
Posty: 3699
Rejestracja: 8 lis 2012, o 19:33

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Shins »

1. No to zdecydowanie na minus, bo zabija jedyną aktywność, w jakiej większa grupa może tutaj współuczestniczyć. Taka zmiana nie ma kompletnie sensu.

2. Nie jestem fanem ograniczania możliwości sprzedaży poksów. W dzisiejszych realiach naprawdę nie wiem, czy to cokolwiek by dawało. Naprawdę są jakieś poki możliwe do handlu, których nie da się kupić za rozsądną cenę? I trzeba kombinować z noobkami, żeby je dostać na konto.

3. Czyli usuwamy targ stowa? Bo bez tego, to chyba żadna z tych zmian nic nie daje.
a. Ja wiem, że gra nie daje w pełni legalnej możliwości pomagania sobie nawzajem, ale jednak od czasu do czasu chciałbym sprzedać znajomym ze stowa, czy z po prostu innym graczom, których lubię jakiegoś poksa czy item po niższej cenie, bo dla mnie to często nie są żadne pieniądze (szczególnie, gdy sprzedaję coś co jest przydatnego tylko na początku gry, a dla mojego konta to już nie ma żadnej wartości), a dla kogoś może to być bardzo pomocne. I tutaj jakakolwiek pozytywna interakcja między graczami już przestaje istnieć. Może zanim coś takiego się wprowadzi, to dobrze byłoby dać możliwość graczom jakoś sobie pomagać? Tylko znowu - te cholerne multikonta mocno to ograniczają.
b. Ustalanie stałych cen przedmiotów - a może najpierw na próbę ustal dynamiczne minimum i maksimum dla sprawdzenia, czy dasz radę? Bo wnioskując po cenach PZ w WYMIANIE to ja szczerze wątpię, czy jesteś w stanie to zaprogramować tak, żeby ceny itemów miały ceny takie, jakie by były przy normalnym targu (wiadomo, że zawsze - nawet przy dobrze zaprogramowanym algorytmie - jakieś rozbieżności będą, ale cena PZ w WYMIANIE a przy handlu NNE to są dwa różne światy, które obok siebie nie stały).
c. Rozwiązanie z kupowaniem zawsze najtańszej oferty nie rozwiązuje do końca problemu, bo można wystawić sobie coś za pół ceny i to przejdzie.

4. Właśnie spaliłem prawie wszystkie jakie miałem. WPROWADZAJ :twisted:

5. To jest akurat na plus. Szczególnie dziś to Osiągnięcie nie ma sensu.

6. A może spróbować po prostu ograniczyć te negatywne elementy funkcjonowania multikont? Każdy gracz, który miałby multi (no i siłą rzeczy osoby grające z tego samego IP) musiałyby powiązać konta ze sobą. Takie powiązane konta działałyby w taki sposób, że po spotkaniu shiny na 1 z nich, to shiny z tej grupy mógłby być spotkany tylko na tym koncie, co go znalazło. Tylko jedno z kont mogłoby brać udział w HW. Oferty takich kont by się wzajemnie nie pokazywały. Itd. Tutaj posiadanie multika coś tam dalej daje, ale znacząco by ograniczało zyski dla głównego konta z tytułu posiadania multika. No i wiadomo, że część graczy nie będzie zgłaszała takich kont, no i trudno. Powyłapują bany prędzej czy później.
Ludzie! Używajcie znaków przestankowych poprawnie. Przed nimi nie ma przerwy, a po nich jest. Nie na odwrót!

Expie poki do 80 poziomu za PZ lub za Y (zwykłe i shiny), bez ewo przez przedmioty.

Awatar użytkownika
Mahone
Posty: 67
Rejestracja: 14 paź 2018, o 14:04

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Mahone »

Ethelnalen pisze:
29 lip 2022, o 11:09
5. Usunięcie osiągnięcia rekruter, żeby nie zachęcać do zakładania więcej kont tylko dla niego.
Co z graczami którzy mają już nabite poziomy tego osiągnięcia? Będzie odejmowane z wszechstronnego czy jednak nie?

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7830
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Ethelnalen »

Shins pisze:
29 lip 2022, o 14:42
b. Ustalanie stałych cen przedmiotów - a może najpierw na próbę ustal dynamiczne minimum i maksimum dla sprawdzenia, czy dasz radę? Bo wnioskując po cenach PZ w WYMIANIE to ja szczerze wątpię, czy jesteś w stanie to zaprogramować tak, żeby ceny itemów miały ceny takie, jakie by były przy normalnym targu (wiadomo, że zawsze - nawet przy dobrze zaprogramowanym algorytmie - jakieś rozbieżności będą, ale cena PZ w WYMIANIE a przy handlu NNE to są dwa różne światy, które obok siebie nie stały).
Cena w wymianie nie ma odzwierciedlać przelicznika z Napojów. Jest celowo zaniżona żeby nie ograniczać rynku napojów od strony "Taniej nie wystawie, bo więcej dostanę w Wymianie". Tym bardziej biorąc pod uwagę że wymiana generuje Yeny, nie bierze ich od innego gracza.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7830
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Ethelnalen »

Mahone pisze:
29 lip 2022, o 14:55
Ethelnalen pisze:
29 lip 2022, o 11:09
5. Usunięcie osiągnięcia rekruter, żeby nie zachęcać do zakładania więcej kont tylko dla niego.
Co z graczami którzy mają już nabite poziomy tego osiągnięcia? Będzie odejmowane z wszechstronnego czy jednak nie?
No będzie musiało być usunięte z Wszechstronnego również.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3649
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Hipotermia »

Zostawcie mojego rekrutera!, spadnie mi wszechstronny.
Obrazek
A tak na serio:

1. Zmiana pomogłaby z multikontami. Tylko tyle. Minusów więcej niż plusów, myślę na tym zakończymy temat.
2a/ Przecież to jest push z tego co kiedyś tłumaczyłeś - okrężna sprzedaż z jednego konta na drugie. Wiem, że nie masz czasu śledzić takich rzeczy, ale rozwiązanie samo w sobie trochę słabe, bardziej bym poszedł w trochę zagmatwane rozwiązanie, ale NAKAZ oznajmienia swoich noob kont (nie ma, że komuś się kontem opiekuję i nie wpiszę go - za takie coś np. ban na miesiąc i skończy się zabawa w opiekowanie czyimś kontem) i przypis do pokemona byłych właścicieli i brak możliwości kupna pokemona, które było na którymkolwiek z zrzeszonych kont danego gracza. No i rozwiąże to problem wielu graczy bawiących się w wysyłanie noob kont do innych stowek i kradzieży m.in. alertów Shiny.
b/ W sumie.. gdyby wykorzystanie poków nie kończyło się na lidze, to nie byłby problem zablokować sprzedaży pokemonów powyżej 3k treningu. Tyle tylko, że jak coś w lidze jest mało zdatne, to taki pokemon jest do wyrzucenia. Legendarne polowania nie wymagają od nas posiadania różnych wytrenowanych pokemonów, może gdyby cotygodniowy bonus polegał na bonusie tylko na jednym wybranym polowaniu na daną legendę, a nie cały region, to by nie trzeba się było martwić, bo na większość pokemonów znalazłoby się zastosowanie + czekamy na Battle Tower z mocno wymiennymi składami, by też na jakieś zaszyte pokemony wtedy znaleźć zastosowanie.
3.a/ Kompletnie bez sensu, więc dalej nie skomentuję (nie jest to jakiś atak na Twoją osobę, bo szukając rozwiązań na coś zawsze się wpada na lepsze czy gorsze :geek: )
b/ jak wyżej
Tutaj zasugeruję mój niegdyś pomysł, który mógłby nieco zniwelować możliwość sprzedaży sobie na inne konta/znajomym przedmiotów po lekkiej obróbce:
viewtopic.php?f=107&t=83343
4. Limit sam w sobie nie byłby zły, tylko wysokość tego limitu powinna być raczej większa, za to odnawialna (przykładowo 20-30 sztuk dziennie, z czego następnego dnia zaczynamy od minimum połowy limitu NNE i codziennie rośnie ten limit +1, tak by móc jednego dnia wywalić nieco tych WNE, ale wiedząc, że ograniczamy się na kolejne dni - pozwoli to nie zablokować aż tak bardzo osób z tysiącami WNE, jak i również nieco pozwoli ochłonąć enterowiczom)
5. Już skomentowałem wyżej ten smutny punkt :smutnazaba:, czemu za szukanie graczy, skoro taki był cel tego osiągnięcia teraz stracę wszechstronnego :( inna sprawa, że obecna zachęta nie działa, mało komu się chce tego robić, ale gdyby poza osiągnięciem dać lepszy % z przelewów (chociażby pierwszego/dwóch) i pominąć nagrody za 30-45-60-75, a dać świetną za 100? tacy gracze to pewniejsi w możliwym zostaniu na dłużej w grze, a tego gra raczej potrzebuje i tego mogłoby też osiągnięcie dotyczyć, a nie 30 poziomów).

6:
• całkowite usunięcie możliwości grania na noob kontach czy opiekowania się komuś kontem (proponowałem kiedyś "legalnego" opiekuna (viewtopic.php?f=10&t=31606), po prostu gramy na jednym i tyle, jest event i znajomego nie ma, trudno. Odświeżyć mocno temat ze zgłaszaniem kont z jednego IP i dobrze byłoby po prostu w profilu gracza w samej grze ustawić NAKAZ zgłoszenia z kim się gra (tak w razie W, gdyby ktoś jednak wiedział, że leci się w chuja);
• jak niektórzy dalej chcą klikać sobie noob konta, to po prostu w systemie shiny zezwolić tylko jednemu naszemu kontu na znalezienie shiny, reszta kont permanentnie posiada null% na znalezienie Shiny - nie rozwiązuje to jednak problemu z targiem, lecz na pewno pcha do przodu kwestie posiadania noobków, która wielu osobom się nie podoba;
• brak wyświetlania na targu ofert ze swoich noob kont i ZAKAZ sprzedaży po zaniżonych cenach znajomym ze stowarzyszenia głównego konta czy po prostu komukolwiek, jeśli mówimy o regularnych sprzedażach - samo w sobie ciężkie do egzekwowania, ale po paru wynalezionych szwindlach i publicznemu omówieniu tego myślę w sporym stopniu ludzie zaprzestaliby takiego procederu - rozwiązanie nieidealne, ale jednak dające jakiś skutek.

Awatar użytkownika
DojczBoy
Posty: 353
Rejestracja: 25 cze 2013, o 12:06

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: DojczBoy »

Zanim zacznie się mieszać, przerabiać, trudzić, należałoby zadać sobie jedno pytanie: Czy to wszystko (złapanie shiny, o występowaniu którego dowiedziałeś się z nooba, kupno pokemona okrężną drogą, surowców po zaniżonej cenie od kolegi, zebranie pewnych informacji za darmo, itd) wpływało na rozdanie, wygrawerowanie tych wszystkich tytułów, które gracze osiągneli w ciągu minionego roku? Otóż chyba nie, bo nie mieli czego. Niemal rok temu skończyła się liga i od tego czasu nikt w żaden sposób nie zapisał się w historii tej gry. Przy dobrych wiatrach w przeciągu następnego roku dokona tego tylko jeden gracz. Więc co za różnica, kto jak zdobywa przewagę, skoro nic im to nie daje.

Staber
Posty: 40
Rejestracja: 14 gru 2020, o 15:16

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Staber »

Co masz dokładnie na myśli w tej zmianie systemy shiny na indywidualny? Bo tak szczerze można to zrobić na kilka różnych sposobów

AlexeiK
Posty: 27
Rejestracja: 8 paź 2015, o 19:23

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: AlexeiK »

Kurczę, nie myślałem ze to kiedyś napisze, ale 100% zgody z hipo.

1. To zabije gre. Stowarzyszenia staną się niepotrzebne, to zabije community.
2. Już to pisałem, ale skoro mieszasz w mecie czyniąc gro pokow mało użytecznymi w endgejmie, to wprowadź cooldawn, nawet roczny, zamiast zakazu.
3. C ma sens, skończy się zawyżone skupowanie przedmiotów z noob kont. Wprowadzenie losowego wstawiania pokow z tylka jest tak złe i głupie ze aż mi szkoda gadać. Rozważamy event, znajdujemy sposób na wygranie, ale nie możemy kupić tego co potrzeba bo ktos sobie kupi jak wejdzie za x godzin. Dodatkowo - ja nie muszę chcieć handlować z graczem na D. I vice versa. A tak nie mam wyboru. Skończy się ja tym ze każdy będzie kisił każde możliwe trzymane w razie w. Głupie jak 150.
4. Wiśnie do wora? To już lepiej wprowadzić cooldown godzinny, zamiast jakiś ograniczeń. Bo po co kisić wiśnie jak nie można z nich skorzystać wtedy kiedy sie chce (chociaż ja nie mam żadnej bo mi schodzą xD)
5. Nie usunięcie, ale brak możliwości dalszego zdobywania - ok.

6. A może dasz czas żeby rynek i gracze oswoili się z dotychczasowymi rewolucjami? Już widać pozytywne zmiany w cenach na targu, ale to imho za krótko żeby ocenić to co zrobiłeś do tej pory.

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3649
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Hipotermia »

AlexeiK pisze:
29 lip 2022, o 18:24
Kurczę, nie myślałem ze to kiedyś napisze, ale 100% zgody z hipo.
Hmm, muszę zacząć screenować takie teksty, bo często je widuję XD

Awatar użytkownika
adam777077
Posty: 177
Rejestracja: 5 cze 2014, o 21:42

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: adam777077 »

Więc tak.
Co do Multikont to szczerze nie mam pojęcia jak ludzie znajdują czas żeby je obskakiwać. Ja się z jednym nie wyrabiam. A oni na 5 latają. To w sumie nie fer. Sam tak chciałem polatać za jagodami ale chyba za uczciwy jestem 😇🤣🤣🤣🤣
Co prawda z początku latałem chyba na 3.
Ale wraz z rozwojem głównego poszły w odstawkę. Pa przybyło czasu ubyło.
1. Łapie sh sporadycznie. Mimo to uważam że ta zmiana zabije łapanie sh😔.
Poniekąd nie wszyscy szukają sh sporo osób zbiera jagody czy po prostu łapie poki i tyle. Więc ich ilość w zależności od zmiany systemu albo drastycznie spadnie albo wzrośnie. Niech każdy gracz fartem złapie po jednej sztuce na dzień. To już rynek zwariuje . No i będą płacze że ktoś trafił 5k a ktoś od tygodnia ma same 50.
2. To mi się szczerze nie podoba.nie zaprzecze że kilku krotnie kupowałem te same poki aby wbić tę 75/100 lvl ,1k trena i sprzedać komuś aby trochę zarobić. W dalszej fazie gry jedyne co można robić to expic poki i ciułać kasę na trening. A latanie po dziczach z pokami które pójdą do hodowcy. Bo mamy już takie same z treningiem, trochę mija się z celem
3. No tu szczerze jestem za a nawet przeciw 🤣🤣. Co do przedmiotów to szczerze nie mam pojęcia 😅jak dla mnie to szybko znaleźć drogo sprzedać.
Ale jak trzeba coś sprzedać na szybko bo nam kilka pz brakuje to będzie zgroza czy tam kupić coś w niedzielę na promocji w Biedronce a tu polowania umówione a pz na poszlaki brak 😑.
4 Zdecydowanie na nie gram w kratkę bo bywa różnie z czasem więc czasami nawet limitów nie tknę. A czasami siądę i pije napój za napojem aby czas zabić.
Gracze i tak nie chętnie je piją. Bo czekają na eventy czy fajne bonusy. A ty z tego co pamiętam nie chętnie robisz eventy typu kto znajdzie więcej. Bo o same różnice ilości pa gracze są na zupełnie innych poziomach.
5 zdecydowanie za!! Sam się kiedyś na to skusiłem 🤣🤣🤣 kilka sam kilka kumplom wcisnąłem. Nie wiem jak inni bo mam chyba na 2poziom wbite więc nie zaboli aż tak strata tego w osiągnięciach
Obrazek

puyol51
Posty: 1
Rejestracja: 4 lip 2021, o 14:45

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: puyol51 »

to po co sa osiagniecia z polecomymi zabierz naljepiej to osiagniecie i tyle i nie rob dramy,a co do zabronienia krazenie pokow to nie ma sensu i po co sa minimalne tez ceny skoro hodowlane poszly o powlowe w dol o ceny na rynku powinny propocjonalnie pojsc w dol co nie???

Awatar użytkownika
Devu92
Posty: 195
Rejestracja: 26 mar 2016, o 11:33

Re: DTP #227 - Problem wielu kont

Post autor: Devu92 »

Quo vadis, Panie Wydrze? :sadpepe:

1. O ile mi osobiście nie robi różnicy, czy shiny są ogólne czy indywidualne, to o tyle wiem, że są ludzie, którzy grają tylko dlatego, iż grupowo szukają shiny, ponieważ samotne szukanie jest dość nudne i zużywa dużo PA, więc taka zmiana może spowodować zanik chęci do gry u takich osób.
Może po prostu wprowadzić co takiego jak przy UB? Jest pewna grupa shiny, ale pokemon zmieni się w shiny dopiero po złapaniu. Być może to by wyeliminowało trochę problem lub przynajmniej zmniejszyło.

2a. A może po prostu wprowadzić cooldown sprzedaży (np. rok)? Sprawiłoby to, iż zmiana ta nie uderzy tak w osoby, które wymieniają pokemony w drużynie ze względu na zmiany w balansie lub wymieniają pokemony, które im się znudziły lub po prostu nie działają tak, jak chciały.

2b. Tutaj tym bardziej bym się skłaniał ku temu, co napisałem w punkcie 2a.

3a. Jeden z 2 najgorszych pomysłów z postu rozpoczynającego temat.
Jeśli umówię się z kimś na sprzedaż TMu np. za 2400 pz zamiast 2500 to mam powiedzieć, by za godzinę pilnował targu przez (być może) 8h, aby nikt mu nie podkupił? Jeszcze gorzej to wygląda w przypadku sprzedaży za ¥, ponieważ w tym czasie owa osoba może kupić dany TM jeszcze np. 5kk taniej niż by kupiła ode mnie (a później nikt nie kupi przed upływem czasu oferty), a ja zostaję z zapłaconym podatkiem od wystawienia i to nie z własnej winy, a z winy mechaniki gry.

3b. I oto najgorszy pomysł powyższego postu. Może jeszcze do tego pokemony oraz przedmioty na kartki (kupony), by ktoś zbyt dużo na raz nie kupił. W końcu jak ograniczać ceny to czemu też nie ilość...

3c. No ok, ale co jeśli nie chcę kupić najtańszej oferty, ponieważ kogoś nie lubię i nie chcę dać mu zarobić, a potrzeba mi coś na szybko kupić i bym wolał kupić 2 czy 3 najtańszą ofertę?
Ponadto ten punkt trochę słabo by działał bez wprowadzenia 2b oraz tak samo słabo ze wprowadzeniem 2b.
Bez wprowadzenia 2b i tak mogę sprzedać po zaniżonej cenie i wtedy tym bardziej ludzie będą zmuszeni do kupienia tego i obawiać się będą musieli kary za push.
Jeśli wprowadzić punkt 2b to nie ma najtańszej oferty, bo wszystkie mają taką samą cenę, a różnią się jedynie tym jak długo na targu stroją, więc też tak trochę bez sensu moim zdaniem.

4. Moim zdaniem ograniczenie WNE ograniczy tylko tych, którzy chcą sobie trochę więcej kliknąć niż zwykle, bo mają wyjątkowo więcej czasu i chęci na grę. Lepiej po prostu ograniczyć ich dostępność (np. dać eventowy niebieski zamiast wiśniowego przy zdobyciu poziomu) i poczekać aż każdy zużyje zapasy. Ponadto to czy przypadkiem owe napoje nie powstały właśnie po to, by móc sobie dalej klikać, gdy wykorzysta się już limit? Osobiście uważam, iż nakładanie limitu na WNE neguje całkowicie sens ich istnienia (zwłaszcza, iż i tak dostały już nerfa względem graczy z rozwiniętym kontem), więc na jedno by wyszło jeśli by je usunąć całkowicie z gry i wymienić je 2:1 (2 ENNE za 1 WNE) osobom, które wiśniówki jeszcze mają.

5. I to jest chyba jedyny sensowny pomysł w powyższym poście. Osiągnięcie jest praktycznie niewykonalne bez wykorzystywania opcji robienia kont alternatywnych przez osoby już grające i na dobrą sprawę ogólnie zbędne. Reflinki by można zostawić i jako bonus za rejestrację z czyjegoś reflinka obie osoby by mogły dostać gratisowo np. 5kk (lub jakąś inną darmową "nagrodę") lub oczywiście całkowicie usunąć system reflinkow też by było można.



TL;DR
Moim zdaniem powyższe pomysły administratora bardziej uderzają w osoby grające na jednym koncie niż w osoby grające na kilku kontach.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ