TP #162 - Postęp Legend część 2

Cotygodniowe posty na temat PokeLife oraz postępu aktualizacji.
Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7392
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Ethelnalen »

UWAGA! Nie możesz zalogować się na forum?
Przypominam, że po przeniesieniu forum wymagane jest zmienienie hasła na forum aby się zalogować (hasła nie mogły być przeniesione). Jeśli masz na forum nie działający email, napisz w Centrum Pomocy w grze o ustawienie emaila na ten sam co w grze.


Postęp Legend

W tym tygodniu dokańczałem jeszcze kilka elementów w Laboratorium oraz robiłem mniejsze poprawki i uzupełnienia w Laboratorium i Polowaniu. Jak np. aby wszędzie był przycisk powrotu, wszystko się dobrze skalowało na mniejszych ekranach, żeby był zapisywany i brany pod uwagę fail streak - czyli większa szansa na złapanie jeśli nie udało się złapać Legendy już jakiś czas. Zmieniłem też całkiem wygląd zapisywania się na polowanie oraz częściowo jest już zrobione zadanie wstępne do Legend.

Zadanie wstępne do Legend
Zadanie to nie będzie skomplikowane. Będzie służyć przede wszystkim sprawdzeniu wymagań do Polowań oraz krótkim wprowadzeniu w to na czym Polowania będą polegać - żebym nie musiał dawać ściany tekstu w samej zakładce Polowania. Z zadania otrzymacie właśnie naładowany Breachball i pierwsze Poszlaki. Odblokuje ono też funkcje Laboratorium oraz oczywiście same Polowania.
Wymagania aby rozpocząć to zadanie będą następujące:
- 90 poziom Trenera
- zdobyta co najmniej jedna Odznaka 8. Sali dowolnego regionu
- przynajmniej jeden Pokemon w Drużynie z treningiem większym lub równym 2.000

Dodatkowa Opcja Laboratorium
Zdecydowałem się dodać jeszcze jedną rzecz do Laboratorium Cozmo - wymianę Kostek Energetycznych na M.E.W. Za każdą Kostkę otrzymacie 2 sztuki M.E.W. Jednocześnie możliwe będzie wymienienie jedynie 25 Kostek na tydzień - aby nie był to sposób na bardzo szybkie zdobycie całego M.E.W. jakie byście potrzebowali. Tak jak z wymianą Okruchów i Ewolucyjnych, jest to jedynie dodanie dodatkowej opcji jeśli ktoś zwyczajnie nie ma co z tymi przedmiotami robić.
Ogólnie rozumiem że niektórzy mają problem z Kostkami, bo zwyczajnie dostaje się ich masę za większe płatności. Nie będę jednak zmieniał otrzymywanej ilości, bo jest ona dostosowana pod mniejsze płatności, aby można było z nich częściej korzystać bez dużych inwestycji w grę. Dlatego zdecydowałem dodać tą opcję w Laboratorium.

Duża brzydka tabela
Zamiast wymieniać po kolei co mi jeszcze zostało do zrobienia, wkleję Wam po prostu moje zapiski które robię aby nie zapomnieć o wszystkim.
Kolor zielony - już zrobione.
Żółty - niepewne czy to zrobię czy nie.
Czerwony - zrobione ale ważne aby sprawdzić przy aktualizacji.
Czarne - techniczne i/lub sekret.
Duża brzydka tabela: https://gra.pokelife.pl/images/jednoraz ... legend.png


Planowane aktualizacje

Obecnie pracuję nad:
- Legendarne Polowania - viewtopic.php?f=42&t=83707
Co jest zaplanowane na dalsze aktualizacje:
- balans walk i poprawa Ligi
- wgrywanie własnych avatarów
- Farmy Jagód i rework Jagód
- region Alola


Pytania i odpowiedzi
Shamrock pisze:
10 wrz 2020, o 13:10
To znowu ja, takie pytanie jest: skoro laboratorium umożliwi nam zamianę 15 zielonych napoi na 1 eventowy niebieski napój to czy będzie taka możliwość aby zamienic 1 niebieski napój na 13 zielonych napoji? Bo nie ukrywam, że taka opcja była by przezemnie osobiście preferowana. :lol:
- Nie, ta opcja jest dodana tylko po to, aby można było zużyć Zielone Napoje kiedy ktoś pije same Niebieskie.
Sturla pisze:
8 wrz 2020, o 19:33
Panie ethelnanu, mam jeszcze pytanko odnosnie nagrod w polowaniach na legendy.
Czy shiny pseudo legende bd mozna sprzedac jak sie ja wylosuje???
- Nie, część nagród z Legend nie można sprzedać, czyli złapana Legenda, Pokemony z Pokeboxa, legendarne przedmioty ewolucyjne. To jednak mają być nagrody za osiągnięcie tego samemu. Nie muszą one być ekskluzywnie tylko do zdobycia w Polowaniach ale bez sensu według mnie by było, gdyby się je dało sprzedać, sporo osób by wteyd pewnie w ogóle nie robiło Polowań bo po co, skoro mogą kupić.
wokon1 pisze:
5 wrz 2020, o 15:25
Myślę, że można by było też wrzucić opcję przerobienia mega kamieni na mew, za trochę mniejszą ilość niż przedmioty ewolucyjne.O ile niektóre mega kamienie mają zastosowanie i duży popyt , o tyle niektóre się nie sprzedają, więc miło by było je wykorzystać
- Mega Kamienie już mają swoje zużycie. Plus planuję się przyjrzeć szansie na ich wypadnięcie kiedy będę miał czas zrobić dokładniejsze statystyki Dziczy.
Brittany pisze:
5 wrz 2020, o 22:41
Ja uważam się za normalnego gracza i celuję w max kolekcję, więc nie trafiłeś. Ale co do rankingów jestem jak najbardziej za. Chociaż ja na przykład myślałam nad rankingiem stowarzyszeń pod względem złapanych legend.
- Samo złapanie Legend nie nadaje się chyba za bardzo na ranking, byłby on zbyt szybko skończony i wymaxowany, miałbyś masę osób z maksymalną ilością Legend.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

makzix
Posty: 8
Rejestracja: 1 wrz 2014, o 23:44

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: makzix »

Wszystko co na żółto jak najbardziej na TAK i warte wprowadzenia.

wokon1
Posty: 18
Rejestracja: 12 lut 2019, o 10:10

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: wokon1 »

Czy można by było zmienić ilość treningów z zadania do legend na np 1500? Można to nadrobić np. pokedexem, czy mega kamieniem, i dalej pokonywać legendy. Wiem, że zaraz wyskoczą tu ludzie mówiąc, że to endgame content, ale to wymaganie jest to dość nierównomierne do innych.

Awatar użytkownika
Sturla
Posty: 620
Rejestracja: 9 mar 2013, o 12:30

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Sturla »

Trening jest teraz mega tani przeciez, ja to bym na 3k dal :/
Obrazek
marcin25121999 pisze: wiem że Buzz nie jest zbyt dobry ale z każdego poka mozna zrobic kose albo mieć go dla funu z gry tak jak właśnie sturla bardzo szanuje tego gościa przyjmuje te wszystkie hejty o Buzzie a i tak uwielbia swoją Burzę :D
Kupię shiny gollet oferty priv :D WALCZ ELECTABUZZ!!!!

Awatar użytkownika
Sturla
Posty: 620
Rejestracja: 9 mar 2013, o 12:30

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Sturla »

Ethel jestes w stanie stwierdzic czy sie wyrobisz do konca wrzesnia????
Obrazek
marcin25121999 pisze: wiem że Buzz nie jest zbyt dobry ale z każdego poka mozna zrobic kose albo mieć go dla funu z gry tak jak właśnie sturla bardzo szanuje tego gościa przyjmuje te wszystkie hejty o Buzzie a i tak uwielbia swoją Burzę :D
Kupię shiny gollet oferty priv :D WALCZ ELECTABUZZ!!!!

Awatar użytkownika
Tranek
Posty: 123
Rejestracja: 28 gru 2017, o 00:06

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Tranek »

Kiedyś już na to zwróciłem uwagę i ciągle mi się wydaję, że wymóg powinien dotyczyć przynajmniej 3 poków, skoro 3 biorą udział w walce z legendami. Coś kojarzę, że to jakieś zabezpieczenie przed trollowaniem miało być. Trolle jednak bez problemu zrobią 1 poka z 2000 trena i 2 takie, które zepsują polowanie. Jak nie trolle, to gracze ze zbyt słabymi pokami. Dobór losowy partnerów do polowania może zrobić się bardzo nieprzyjemny.

"Przenieść 100PA z kupna za PZ na otrzymanie z Legend."
Chodzi o mPA? Mam nadzieję, że w praktyce nie zostanie mi to po prostu odebrane ot tak i przeniesione na legendy "bo czerpałem korzyści z tego etc"?
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2020, o 00:36 przez Tranek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kiedyś Mamoswine powróci znacznie silniejszy!

Awatar użytkownika
DojczBoy
Posty: 295
Rejestracja: 25 cze 2013, o 12:06

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: DojczBoy »

Breachball

Broski
Posty: 497
Rejestracja: 11 lut 2015, o 21:53

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Broski »

Kończcie już w końcu te legendy, bo wypadałoby się nareszcie za Alolę zabrać.
Nie lubię shiny poków i nie gram schematami.

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3441
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Hipotermia »

Ethelnalen pisze:
11 wrz 2020, o 14:00
Wymagania aby rozpocząć to zadanie będą następujące:
- 90 poziom Trenera
- zdobyta co najmniej jedna Odznaka 8. Sali dowolnego regionu
- przynajmniej jeden Pokemon w Drużynie z treningiem większym lub równym 2.000
Jeśli to ma być forma aktywności podpadająca pod EndGame (choć dalej czekam na jakieś szczątkowe info, czy dalej masz w planach zrobienie pod kryształ polowań na Shiny Legendy, gdzie potrzebne by były całe teamy full trening itd.), to według mnie 100 poziom i trening powinien dotyczyć tylu pokemonów, ile ma wziąć udział w polowaniu, a z tego co na testach było widać, będzie to bodaj 3.
- Samo złapanie Legend nie nadaje się chyba za bardzo na ranking, byłby on zbyt szybko skończony i wymaxowany, miałbyś masę osób z maksymalną ilością Legend.
No i dlatego takie utrudnienie z tymi legendami do kolekcji byłoby ciekawą opcją, jako dodatek do takiego rankingu kolekcji (ogólny/regionalny), jeśli masz oczywiście w planach stworzenie jakichś innych rankingów do wglądu graczy aniżeli liga/listy stowarzyszeń (tu w sumie byłoby pytanie czy w dalszych, duużoo.. dalszych planach jest zrobienie jakichś rywalizacji między stowarzyszeniami polegających na jakiejś interakcji pomiędzy nimi i potrzebie zaangażowania w jednym czasie jak największej ilości członków).
Tranek pisze:
11 wrz 2020, o 17:11
"Przenieść 100PA z kupna za PZ na otrzymanie z Legend."
Chodzi o mPA? Mam nadzieję, że w praktyce nie zostanie mi to po prostu odebrane ot tak i przeniesione na legendy "bo czerpałem korzyści z tego etc"?
Jak dla mnie jest to zbędne, bo to zawsze jakiś zarobek dla gry, gdy gracze muszą walutę premium na coś przeznaczyć, ale nawet jeśli miałyby być przeniesione, to zapewne byłby zwrot, bo jak ocenić, kto ile zyskał na tym itd.? Choć pewnie zabranie aż 100 PA zmieniłoby ceny w zakładce Wykorzystaj na wyższe na niższym poziomie.

Awatar użytkownika
DojczBoy
Posty: 295
Rejestracja: 25 cze 2013, o 12:06

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: DojczBoy »

? Choć pewnie zabranie aż 100 PA zmieniłoby ceny w zakładce Wykorzystaj na wyższe na niższym poziomie.
Tak głupich pomysłów to ty mu nie podsyłaj. Legend do końca życia też nie zamierzam.

Awatar użytkownika
JaVenekiub
Posty: 338
Rejestracja: 24 sty 2013, o 18:12

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: JaVenekiub »

dla mnie prześliczna ta tabela
Te stare linki do pokemonów już nie działają, co minus.

"Vileplume używa ataku Petal Dance i zadaje 11284 obrażeń. Ten ruch jest super efektywny. Geodude pada na ziemię nieprzytomny."

Awatar użytkownika
Sandafiel
Posty: 178
Rejestracja: 20 cze 2014, o 11:41

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Sandafiel »

Te przeniesienie PA to może nie za punkty zasług, tylko te z rekrutera przenieść na polowania. Wydaje mi się, że obecnie jest to niemożliwe do wykonania, a tak byłaby trochę prostsza opcja zyskania tych 30 punktów do MPA.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7392
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Ethelnalen »

Z tymi mPA mój główny problem jest taki, że to by pasowało jako nagroda za Legendy. Ale z drugiej strony już teraz co chwilę narzekacie że jak ktoś chce wszystko wyklikać to zabiera o wiele za dużo czasu dziennie. Dlatego jest na żółto, bo nie wiem czy coś z tym robić. A to z przeniesieniem tych za PZ tam to jedynie pomysł który tam wisi od miesięcy.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Shamrock
Posty: 540
Rejestracja: 16 maja 2015, o 11:31

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Shamrock »

@Ethelnalen ja Cię proszę, weź Ty zacznij od nas czegoś wymagać co? Dodatkowe 100 punktów akcji to raczej gracze powinni przyjąć z pocalowaniem w rękę a nie, że Ty jeszcze się martwisz, że ludziom się codciski na palcu ok klikania zrobią. Pamiętasz jakie były jęki i wymyślanie niestworzonych powodów tylko po to abyś jak najdłużej zatrzymał w grze eventowe wiśniowe napoje? No chyba te plus 100 pa da o wiele mniej klikania dziennie niż 2600 pa z ww napoji?
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Tranek
Posty: 123
Rejestracja: 28 gru 2017, o 00:06

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Tranek »

Ethelnalen pisze:
12 wrz 2020, o 20:13
Z tymi mPA mój główny problem jest taki, że to by pasowało jako nagroda za Legendy. Ale z drugiej strony już teraz co chwilę narzekacie że jak ktoś chce wszystko wyklikać to zabiera o wiele za dużo czasu dziennie. Dlatego jest na żółto, bo nie wiem czy coś z tym robić. A to z przeniesieniem tych za PZ tam to jedynie pomysł który tam wisi od miesięcy.
No to super :) Zostawiamy mPA za zasługi. Wprowadzamy dodatkowe(może 50 za legendy) i zbliżamy się do potencjalnego tysiąca mPA :) Wprowadzamy podręczną apteczkę(automatyczne leczenie), by się sprawniej klikało. Wszyscy zadowoleni :)
Kiedyś Mamoswine powróci znacznie silniejszy!

Awatar użytkownika
Wolfie
Posty: 356
Rejestracja: 27 paź 2012, o 18:06

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Wolfie »

O dokładnie! automatyczne leczenie i będzie ideolo, z 3 godzin klikania zejdziemy na 2 i wszyscy zadowoleni.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek

Quidos
Posty: 10
Rejestracja: 1 sty 1970, o 01:00

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Quidos »

Wolfie pisze:
13 wrz 2020, o 10:36
O dokładnie! automatyczne leczenie i będzie ideolo, z 3 godzin klikania zejdziemy na 2 i wszyscy zadowoleni.
3 godziny klikasz limity? 😂

Awatar użytkownika
Wolfie
Posty: 356
Rejestracja: 27 paź 2012, o 18:06

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Wolfie »

Quidos pisze:
13 wrz 2020, o 17:59


3 godziny klikasz limity? 😂
W ciągu całego dnia? Owszem, z łapaniem każdego pokemona schodzi mi się ze 3 godziny.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek

Zwirek
Posty: 10
Rejestracja: 7 lis 2019, o 19:11

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Zwirek »

Wolfie pisze:
14 wrz 2020, o 17:07
W ciągu całego dnia? Owszem, z łapaniem każdego pokemona schodzi mi się ze 3 godziny.
Strasznie dłuuugo :shock: Nie mam problemu, żeby poniżej 50 minut cały limit klikać, chociaż też łapię wszystko xD
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Poky1422
Posty: 488
Rejestracja: 19 cze 2014, o 23:44

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Poky1422 »

hmm mi wyklikanie limitu zajmuje ok. 1h, + regenka no to moze 20 min. Coś Długo klikasz Wolfiee

Awatar użytkownika
Wolfie
Posty: 356
Rejestracja: 27 paź 2012, o 18:06

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Wolfie »

Widać wszyscy macie super szybki internet ;) Ja czasem jedną ikonkę muszę klikać dwa razy zanim zaskoczy ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek

Poky1422
Posty: 488
Rejestracja: 19 cze 2014, o 23:44

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Poky1422 »

TO gdzie ty mieszkasz? W nigeri?

Awatar użytkownika
Sandafiel
Posty: 178
Rejestracja: 20 cze 2014, o 11:41

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: Sandafiel »

Wymagania nie są jakieś wygórowane, zobaczymy jak to będzie szło.
A zdecydowałeś się czy bonus od specki (głównie pytam o 1 typ) będzie działał na legendę?

Awatar użytkownika
lukis2012
Posty: 801
Rejestracja: 2 wrz 2012, o 19:33

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: lukis2012 »

Bardzo fajnie że do Legendarnych Polowań jest coraz bliżej ale przez to są zablokowane inne ważne aspekty gry jak np. liga.
Naprawdę nie dało by rady włączyć chociaż walk międzysezonowych, które i tak nie mają wpływu bezpośredniego na ligę, ale pozwalają zdobyć m.in punkty walki. A PW są potrzebne m.in na błyszczące medaliony, których nie da się kupić za inną walutę. Włączenie tych walk myślę że nie zajęłoby ci dużo czasu, który w większości poświęcasz na dopracowanie do końca legendarnych polowań.
Obecny w grze od marca 2012 roku
Obrazek

Awatar użytkownika
DojczBoy
Posty: 295
Rejestracja: 25 cze 2013, o 12:06

Re: TP #162 - Postęp Legend część 2

Post autor: DojczBoy »

Chciałem dla odmiany powiedzieć, że jestem zachwycony, iż w związku z wprowadzeniem osiągnięć złapanych pokemonów danego typu, zadaniami na specjalizacje, oraz pokedexu z bonusami do lureballi, moja drużyna składa się na codzień z takich mocarnych pokemonów:
Obrazek
Obrazek
Ligowa drużyna czeka sobie na Ligę, a ja mogę pograć pokami, które lubie bez patrzenia na nic.
Fajnie jakby doszło parę opcji, wydarzeń by opłacało się mieć w drużynie pokemona z dana umiejętnością, atakiem czy odpornością. Jak już się wbije ligowcom setke, to nie ma sensu ich trzymać w dziczowej drużynie.

ODPOWIEDZ