TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Cotygodniowe posty na temat PokeLife oraz postępu aktualizacji.
Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7411
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Post autor: Ethelnalen »

Tranek pisze:
14 sie 2020, o 15:30
Nagrody rozsądne. Jedno ale...
53 moduły do zdobycia. Odrzucając ten pierwszy ze 100% szansą mamy 52. Przy 7 próbach po 10% w tygodniu większość graczy nie załapie się na jeden w tygodniu. Prognozując optymistycznie 1 na tydzień potrzebujemy około roku na zebranie wszystkich z polowań. W praktyce mogą to być spokojnie ponad 2 lata. Nie określono jednoznacznie, czy będą inne sposoby zdobycia modułów- było to chyba w trakcie rozważań(mogę się mylić, człowiek się gubi w natłoku informacji). Nawet zakładając możliwość zakupu jednego w tygodniu(jak przy modułach 2) doprowadzamy do sytuacji, że więcej tych modułów kupimy niż znajdziemy. Taki był zamysł?
Faktycznie ta szansa za mała była, obecnie ustawiłem ją na 30%. Ale pamiętaj też, że z każdej Legendy za pierwsze pokonanie masz gwarantowanego Pokeboxa z Modułem 3, którego sam możesz wybrać. Właśnie żeby zmniejszyć ten pech z nie wylosowaniem się tego Modułu który chcesz.

Co do kupowania Modułów 3. Nie wykluczam że będzie to zrobione jak z poziomem 2 ale na pewno nie będzie to dodane co najmniej do wprowadzenia Legend w 3 regionie - aby wszystkie moduły były możliwe do zdobycia zanim udostępnię możliwość ich kupienia (jeśli taka możliwość będzie w ogóle).
EDIT: Chyba że bym też je ograniczył do tej grupy która będzie dostępna w danym czasie.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Tranek
Posty: 125
Rejestracja: 28 gru 2017, o 00:06

Re: TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Post autor: Tranek »

To jak widać, źle zrozumiałem. Tych legend jest więcej niż modułów, więc po wejściu ostatniego regionu całkiem prawdopodobne będzie, że wielu graczy będzie już miało skompletowane moduły. Dość szybko dostaniemy realną szansę na 5 boxów z Kanto i w sumie zbieranie ich nie zajmie Nam aż tak wiele czasu. Gdybym wcześniej to właściwie zrozumiał, to nawet 10% by było do zaakceptowania. W każdym razie, dzięki za odpowiedź i reakcję :)
Kiedyś Mamoswine powróci znacznie silniejszy!

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7411
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Post autor: Ethelnalen »

Z podsumowaniem moich ostatnich kombinacji z treningiem: https://i.imgur.com/tkOrJUm.jpg

Obecnie rozważam szybkość wzrostu krzywej. W tabeli widzicie dwie wersje, w pierwszej krzywa zaczyna od mniejszej potęgi ale ta potęga szybciej rośnie. Ogólny problem jaki tutaj mam to ustawienie tego w taki sposób, aby:
- 1-2000 było w miarę tanie
- 3000 nie było super tanie
- 4000 było w okolicach 30% mniej niż na starym treningu

Wklejam to tutaj już teraz żebyście mogli spojrzeć w którą stronę z tym idę. Porównuje wartości dla tradycyjnych treningów ale tak, zdaje sobie sprawę że treningi które teraz były po prostu mało możliwe przez koszt, po tej zmianie będą mogły zmienić wiele w walkach.

Tranek pisze:
18 sie 2020, o 16:10
To jak widać, źle zrozumiałem. Tych legend jest więcej niż modułów
Owszem, ale zdecydowałem że lepiej nie oczekiwać, żeby gracz musiał pokonać każdą Legendę żeby zdobyć większość Modułów 3. Tym bardziej że znowu dojdzie Alola i będzie ich jeszcze więcej.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3458
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Post autor: Hipotermia »

Zapytam ponownie, dlaczego podstawowy zwrot nadmiarowej wartości wynosi 90%, a nie 100%. Czemu im ktoś ma więcej wytrenowanych pokemonów, tym więcej straci, nawet jeśli ręcznie sam nie wyzeruje pokemona? Tu rozumiem, że 80% (w sumie mało, ale no cóż.. zawsze coś xd dodatkowo tutaj sam sobie każdy może zdecydować czy chce inaczej trenować tracąc czy nie, a zabierając z różnicy 10% nie ma się na to wpływu), ale jeśli przykładowo będę miał nadmiarową wartość (licząc osiągnięcie Hodowca) o 2kkk, to czemu 200kk znika mi bez powodu? I to na jednym pokemonie.
Aaa.. ominęło mnie coś ostatnio, że hodowca ma 45% wartości na 3 poziomie, a nie 50%? Na wiki widnieje dalej informacja, że 50% daje ostatni poziom. Sugerować mógłbym się tym, choć to nie ma dla mnie żadnego powiązania, dlaczego 90%, a nie 100% (chyba, że dla Ciebie ma, choć nie miałbym pomysłu dlaczego), dalej bezpodstawne zabranie yenów i to nie małych (pamiętając, że wartość to /2 wkładu). Z moich obliczeń pi razy drzwi wyszło, że stracę ponad 1kkk na samym twoim zabraniu 10% ze zwrotu nadmiarowego (a im tańszy zrobisz niezależnie ile statystyk w co rozłożę i pójdziesz w cenę względem treningu 1.2>1>700>700>400, to jeszcze kilka stówek tu możesz dołożyć..). Z jakiej racji? Osoby z full treningiem na 6 pokemonach też po parę stówek kk pójdą w plecy.

Druga sprawa, jeśli trening zrównoważony typu 1k>1k>700>700>600 miałby być podobny w wartości jak 1.5k>1k>500>500>500 czy 2k>1k>500>500, to już mi się ta zmiana srogo nie podoba, za łatwo będzie można zrobić sobie dużo bardziej przydatne pokemony typowo pod ofensywę lub defensywę, fajnie by było gdyby wartość treningu znacząco rosła w razie robienia jednej statystyki powyżej 1.2 czy sumy dwóch powyżej 2.5.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7411
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Post autor: Ethelnalen »

Hipotermia pisze:
18 sie 2020, o 21:56
Zapytam ponownie, dlaczego podstawowy zwrot nadmiarowej wartości wynosi 90%, a nie 100%.
[...]
Druga sprawa, jeśli trening zrównoważony typu 1k>1k>700>700>600 miałby być podobny w wartości jak 1.5k>1k>500>500>500 czy 2k>1k>500>500, to już mi się ta zmiana srogo nie podoba
Ponieważ grałeś ze starym treningiem, korzystałeś z pełnego treningu, czerpałeś korzyści z tego etc. I tak jak wspomniałeś, nie masz ograniczonego z ilu Pokemonów ten zwrot dostajesz, jak by było z cofnięciem konkretnych. Nie będę robił 100% przy takich zmianach, tym bardziej gdzie nie mam idealnych danych przez naturę tego systemu - czyli trenowanie na różnych poziomach osiągnięć, przywiązań, kolejności etc. 90% pasuje według mnie najlepiej tutaj, bo pokrywa właśnie tego typu zmienne.

Co do drugiego, przy wszystkich prawie statystykach masz diminishing returns*. Jeśli weźmiesz Poki, oba mające np. 3000 ataku i 1000 obrony, dodanie 500 ataku zwiększy obrażenia o około 16%. A dodanie tego 500 do obrony zmniejszy otrzymane obrażenia od poka z 3000 ataku o 33%. Wartości są oczywiście poglądowe żeby to zobrazować. Tak więc władowanie 3000 w atak może się wydawać dobrym pomysłem ale niekoniecznie musi takie być.

Problematyczne pozostaje natomiast życie. Nawet przy tej zmianie, gdzie procentowe obrażenia mają limit, trening życia może się okazać zbyt silny na Pokemonach z samymi atakami procentowymi i leczeniem, bo życie jest płaską wartością, jego efektywność nie jest zależna od życia przeciwnika. Tak jak mówiłem kiedyś, nie chciałbym ingerować w koszt treningu na poziomie osobnej statystyki, żeby nie komplikować samych kosztów. Opcją tutaj pozostaje zmniejszenie samej efektywności treningu życia. Czyli np w taki sposób:
0 - 1500 - każdy trening daje 5 życia
1501 - 2000 - każdy trening daje 4 życia
2001 - 2500 - każdy trening daje 3 życia
2500 - 3000 - każdy trening daje 2 życia
3001 - 4000 - każdy trening daje 1 życia
To jak trening życia jest w grze zrobiony pasuje nawet pod takie potencjalne rozwiązanie. W ten sposób dodam diminishing returns* również do treningu życia.

* diminishing returns - nie chce mi się myśleć teraz jak to było po polsku, ale chodzi o to, że im więcej się inwestuje w jedną rzecz, tym mniej ona daje względem użytych surowców. W tym wypadku surowcem jest punkt statystyk - im więcej już tych punktów użyjecie w statystykę, tym mniejszy jest efekt następnego punktu - więc może być lepiej użyć go w statystyce, która jeszcze nie jest tak wysoko
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
dumbass
Posty: 124
Rejestracja: 18 kwie 2017, o 13:40

Re: TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Post autor: dumbass »

Podpierając się o dane, które ethel właśnie podał to przy 6 pokach o wartości 3,8kkk powinniśmy dostać 6kkk, po odjęciu 10% wychodzi 5,4kkk gdy za 6 poków z treningiem 3k to straty o połowę mniejsze. 4853 jagody sa potrzebne by wbic 300 w jedna state, 4x 4853 x 10000=194120000y(194,12kk), zwrot dostajemy tylko z 30% czyli jagody dokładają się w takim razie o maksymalnie 58236000y(58,234kk). Wychodzi na to, że i tak wychodzimy na tym stratni, a nie każdy, nawet z treningiem 4k ma po 300 statystyk za jagody. Pomijając już te słabe argumenty to moim zdaniem zwrot powinien być przynajmniej z 95% a w dodatku, żeby targ na tym nie cierpiał to pokemony kupione po 6 sierpnia powinny dostać tyle samo, w końcu stracić na jednym pokemonie 550kk, płacąc normalną cenę to jest trochę nie halo.
Obrazek

Coolio
Posty: 912
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Post autor: Coolio »

Problem z treningiem zycia? Ograniczyc do 1500. Problem z inna stata powyzej 1500? Ograniczyc do 1500. Problem bo ludzie placza ze gra ich ogranicza? Ograniczyc ich dostep do gry :o) Prosze Cie nie stwarzaj jakiejs mechaniki DRow bo za chwile sie okaze ze ludzie jej nie rozumieja i bedziesz kombinowal samouczek do treningu albo za dwa lata znowu balansowal razem z calym tym cyrkiem dookola.
Owszem zniszczy to kilka bardzo wymyslnych planow ale ze stala liczba treningow bedziesz wiedzial pod co balansujesz gre i nie bedzie sytuacji ze ktos za duzo myslal i trzeba przez niego zmieniac mete gry.

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7411
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Post autor: Ethelnalen »

Coolio pisze:
19 sie 2020, o 00:17
Problem z treningiem zycia? Ograniczyc do 1500. Problem z inna stata powyzej 1500? Ograniczyc do 1500. Problem bo ludzie placza ze gra ich ogranicza? Ograniczyc ich dostep do gry :o) Prosze Cie nie stwarzaj jakiejs mechaniki DRow bo za chwile sie okaze ze ludzie jej nie rozumieja i bedziesz kombinowal samouczek do treningu albo za dwa lata znowu balansowal razem z calym tym cyrkiem dookola.
Owszem zniszczy to kilka bardzo wymyslnych planow ale ze stala liczba treningow bedziesz wiedzial pod co balansujesz gre i nie bedzie sytuacji ze ktos za duzo myslal i trzeba przez niego zmieniac mete gry.
Jak już mówiłem, problem nie występuje przy innych statystykach, tylko przy życiu. Bo przy pozostałych statystykach mechanika DR już istnieje w związku z tym, że ataki, obrony i szybkości przeciwników są przez siebie dzielone, a dzielenie naturalnie ma DR. Życie tylko tego nie ma, daje tyle samo przy pierwszym tysiącu treningów jak i przy czwartym tysiącu.

Dzisiaj będę robił więcej takich walk żeby zobaczyć jakie tutaj problemy będą ale wspomniane wymaxowanie ataku nie jest tak dobrym wyjściem jak może się wydawać właśnie przez to jak są liczone statystyki.
Przykład: https://i.imgur.com/4o27TBc.jpg
- tylko na szybko zrobiony z poków które miałem wpisane w symulator, to przykład nie dowód
- 2 mega charizardy z takimi samymi poziomami, statami, ruchami, jedyna różnica jest w treningu
- lewy charizard ma 2000 ataku, 1000 życia i po 500 obron. Prawy ma 3000 ataku i 1000 życia, bez obron
- w każdej walce Pokemony zaczynają atakowanie na zmianę, żeby ograniczyć wpływ przewagi atakującego, szybkość nie ma tutaj znaczenia
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Coolio
Posty: 912
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Post autor: Coolio »

Wiem przeciez ze problem wystepuje tylko przy zyciu oraz wiem ze nie bedziesz banowal graczy za marudzenie xD W calej wypowiedzi chodzilo glownie o to zeby olac te DRy i po prostu zablokowac trening tak samo jak staty z jagod bo to szybsze, prostrze i bardziej zrozumiale.

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3458
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Post autor: Hipotermia »

Ethelnalen pisze:
18 sie 2020, o 23:25
Hipotermia pisze:
18 sie 2020, o 21:56
Zapytam ponownie, dlaczego podstawowy zwrot nadmiarowej wartości wynosi 90%, a nie 100%.
[...]
Druga sprawa, jeśli trening zrównoważony typu 1k>1k>700>700>600 miałby być podobny w wartości jak 1.5k>1k>500>500>500 czy 2k>1k>500>500, to już mi się ta zmiana srogo nie podoba
Ponieważ grałeś ze starym treningiem, korzystałeś z pełnego treningu, czerpałeś korzyści z tego etc. I tak jak wspomniałeś, nie masz ograniczonego z ilu Pokemonów ten zwrot dostajesz, jak by było z cofnięciem konkretnych. Nie będę robił 100% przy takich zmianach, tym bardziej gdzie nie mam idealnych danych przez naturę tego systemu - czyli trenowanie na różnych poziomach osiągnięć, przywiązań, kolejności etc. 90% pasuje według mnie najlepiej tutaj, bo pokrywa właśnie tego typu zmienne.
Czekaj, czekaj.. bo nie rozumiem, co Ty mi za argument podałeś XD chyba na tym polega gra, by zbierać yeny i trenować pokemony, więc karanie za to jest totalnie bezsensowne - 'graj, ja przy zmianie treningu zabiorę Ci 10% z różnicy w zmianie, którą wprowadzę'. Druga sprawa, Ty chciałeś bardzo wprowadzić poza zmianą treningu również niższy pułap wejścia dla nowych graczy i dodatkowo teraz widzę, że nawet nie uwzględniasz wcześniejszych różnic cenowych w treningu, czy to się zaczynało 1k w pierwszą statystykę czy 1.5k+ (co w sumie mi się mało podoba względem tego, ile trzeba było do czasu tej zmiany czasami dokładać specjalnie do treningu któregoś pokemona, no i trochę pójście na łatwiznę, bo ciężko pewnie byłoby skorygować cenę przy różnych ilościach treningów), więc tym bardziej na różnicy zebranych funduszy osoby z dłuższym stażem względem nowszych graczy już wystarczająco tracą na tym. No i powtórzę po raz kolejny - strata na czyszczeniu ręcznym jest OK, bo każdy decyduje samodzielnie potem w Sali Treningowej czy chce stracić te 20% czy nie, ale strata na różnicy jest bezsensowna, bo im się więcej wytrenowało pokemonów, tym więcej się traci (bardzo.. mi się widzi strata grubo ponad 1kkk na tym, że wykonywałem jeden z głównych celów gry) - za to, że się gra i trenuje ma być kara? Jakbym nie wytrenował tyle pokemonów, a trzymał na koncie, to bym już tego nie stracił, a karanie za fakt, że wykorzystywałem pokemony wytrenowane w lidze (i to po droższym treningu, więc więcej zbierania niż obecnie będzie trzeba..) co jest chyba jednym z głównych celów gry: powtórzę - jest bezsensowne.
DojczBoy pisze:
19 sie 2020, o 20:18
Ostatnim razem tyle zyskaliście za nic, że już wstyd narzerzekać
Noo.. parę kkk dostałem ;D, dlaczego ja teraz mogę problem o jedynie grubo ponad 1kkk ;D
Ostatnio zmieniony 19 sie 2020, o 20:36 przez Hipotermia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
DojczBoy
Posty: 296
Rejestracja: 25 cze 2013, o 12:06

Re: TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Post autor: DojczBoy »

Ostatnim razem tyle zyskaliście za nic, że już wstyd narzerzekać

Awatar użytkownika
Tranek
Posty: 125
Rejestracja: 28 gru 2017, o 00:06

Re: TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Post autor: Tranek »

Już pisałem, że mnie te stawki zwrotów odpowiadają. Nie naciskam, lecz niestety dostrzegam przykrą niekonsekwencję na linii argument-działanie.
Ethelnalen pisze:
18 sie 2020, o 23:25

Ponieważ grałeś ze starym treningiem, korzystałeś z pełnego treningu, czerpałeś korzyści z tego etc. I tak jak wspomniałeś, nie masz ograniczonego z ilu Pokemonów ten zwrot dostajesz, jak by było z cofnięciem konkretnych. Nie będę robił 100% przy takich zmianach, tym bardziej gdzie nie mam idealnych danych przez naturę tego systemu - czyli trenowanie na różnych poziomach osiągnięć, przywiązań, kolejności etc. 90% pasuje według mnie najlepiej tutaj, bo pokrywa właśnie tego typu zmienne.
Robiąc glass cannony po 1200 ataku i 0 życia zapłaciłem ponad dwa razy więcej niż gracze psujący poki po 800 ataku i 400 życia. Mieli mało perspektywiczne stworki, ale byli tymczasowo silniejsi. Korzystali z tego treningu, czerpali korzyści etc. Zostanie im zabrane dużo mniej, a i oczywiście poki te staną się teraz tak samo wartościowe również w dłuższej perspektywie czasu. Czemu tylko niektórzy płacą za wspomniane czerpanie korzyści? Zwłaszcza, że jedni robią co należy, a inni wybierają drogę na skróty. Z jakichś względów zyskują tylko Ci drudzy.

EDIT: Właściwie niepotrzebnie się czepiam. Nie zawsze da się zrobić tak, by wszyscy dostali "po równo".
Kiedyś Mamoswine powróci znacznie silniejszy!

Awatar użytkownika
Sturla
Posty: 623
Rejestracja: 9 mar 2013, o 12:30

Re: TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Post autor: Sturla »

Hipotermia pisze:
19 sie 2020, o 17:18
Ethelnalen pisze:
18 sie 2020, o 23:25
Hipotermia pisze:
18 sie 2020, o 21:56
Zapytam ponownie, dlaczego podstawowy zwrot nadmiarowej wartości wynosi 90%, a nie 100%.
[...]
Druga sprawa, jeśli trening zrównoważony typu 1k>1k>700>700>600 miałby być podobny w wartości jak 1.5k>1k>500>500>500 czy 2k>1k>500>500, to już mi się ta zmiana srogo nie podoba
Ponieważ grałeś ze starym treningiem, korzystałeś z pełnego treningu, czerpałeś korzyści z tego etc. I tak jak wspomniałeś, nie masz ograniczonego z ilu Pokemonów ten zwrot dostajesz, jak by było z cofnięciem konkretnych. Nie będę robił 100% przy takich zmianach, tym bardziej gdzie nie mam idealnych danych przez naturę tego systemu - czyli trenowanie na różnych poziomach osiągnięć, przywiązań, kolejności etc. 90% pasuje według mnie najlepiej tutaj, bo pokrywa właśnie tego typu zmienne.
Czekaj, czekaj.. bo nie rozumiem, co Ty mi za argument podałeś XD chyba na tym polega gra, by zbierać yeny i trenować pokemony, więc karanie za to jest totalnie bezsensowne - 'graj, ja przy zmianie treningu zabiorę Ci 10% z różnicy w zmianie, którą wprowadzę'. Druga sprawa, Ty chciałeś bardzo wprowadzić poza zmianą treningu również niższy pułap wejścia dla nowych graczy i dodatkowo teraz widzę, że nawet nie uwzględniasz wcześniejszych różnic cenowych w treningu, czy to się zaczynało 1k w pierwszą statystykę czy 1.5k+ (co w sumie mi się mało podoba względem tego, ile trzeba było do czasu tej zmiany czasami dokładać specjalnie do treningu któregoś pokemona, no i trochę pójście na łatwiznę, bo ciężko pewnie byłoby skorygować cenę przy różnych ilościach treningów), więc tym bardziej na różnicy zebranych funduszy osoby z dłuższym stażem względem nowszych graczy już wystarczająco tracą na tym. No i powtórzę po raz kolejny - strata na czyszczeniu ręcznym jest OK, bo każdy decyduje samodzielnie potem w Sali Treningowej czy chce stracić te 20% czy nie, ale strata na różnicy jest bezsensowna, bo im się więcej wytrenowało pokemonów, tym więcej się traci (bardzo.. mi się widzi strata grubo ponad 1kkk na tym, że wykonywałem jeden z głównych celów gry) - za to, że się gra i trenuje ma być kara? Jakbym nie wytrenował tyle pokemonów, a trzymał na koncie, to bym już tego nie stracił, a karanie za fakt, że wykorzystywałem pokemony wytrenowane w lidze (i to po droższym treningu, więc więcej zbierania niż obecnie będzie trzeba..) co jest chyba jednym z głównych celów gry: powtórzę - jest bezsensowne.
Weź już się ogarnij gościu...
Obrazek
marcin25121999 pisze: wiem że Buzz nie jest zbyt dobry ale z każdego poka mozna zrobic kose albo mieć go dla funu z gry tak jak właśnie sturla bardzo szanuje tego gościa przyjmuje te wszystkie hejty o Buzzie a i tak uwielbia swoją Burzę :D
Kupię shiny gollet oferty priv :D WALCZ ELECTABUZZ!!!!

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7411
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Post autor: Ethelnalen »

Nie umiem tego najwyraźniej dobrze wytłumaczyć. Chodzi po prostu o to, że ten trening nie był bezużyteczny wcześniej, tak się wtedy grało i z tego korzystało. Ostatnim razem zrobiłem błąd, że zwróciłem 100% i co chwilę ktoś się chwalił, że jeszcze na tym zarobił. Po prostu nie mam idealnych logów z trenowania, raczej nigdy nie będę miał bo to wymaga zapisywania i analizowania zbyt dużej ilości danych. Nie tracicie na tym, tylko zyskujecie zwrot. Inni mają mniej yenów, mniej wydali na treningi, wydali na mniej Pokemonów i również zwrot mają mniejszy. Także nie widzę tego jako żadna "strata" dla top graczy. Rozumiem że tak to może wyglądać z Waszej perspektywy ale nie zmienię tutaj zdania.

I nie pamiętam żeby poprzednim razem ktoś z Was się kłócił, że mogliście wykorzystać zwrot na starych Pokemonach, które pewnie również nie były efektywnie trenowane albo trenowane na niższych poziomach przez co dostaliście więcej kasy niż było faktycznie na nie wydane.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3458
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: TP #158 - Zmiana Treningu i nagrody z Legend

Post autor: Hipotermia »

Sturla pisze:
19 sie 2020, o 20:36
Weź już się ogarnij gościu...
XD
Ethelnalen pisze:
19 sie 2020, o 20:41
Nie umiem tego najwyraźniej dobrze wytłumaczyć. Chodzi po prostu o to, że ten trening nie był bezużyteczny wcześniej, tak się wtedy grało i z tego korzystało. Ostatnim razem zrobiłem błąd, że zwróciłem 100% i co chwilę ktoś się chwalił, że jeszcze na tym zarobił. Po prostu nie mam idealnych logów z trenowania, raczej nigdy nie będę miał bo to wymaga zapisywania i analizowania zbyt dużej ilości danych. Nie tracicie na tym, tylko zyskujecie zwrot. Inni mają mniej yenów, mniej wydali na treningi, wydali na mniej Pokemonów i również zwrot mają mniejszy. Także nie widzę tego jako żadna "strata" dla top graczy. Rozumiem że tak to może wyglądać z Waszej perspektywy ale nie zmienię tutaj zdania.

I nie pamiętam żeby poprzednim razem ktoś z Was się kłócił, że mogliście wykorzystać zwrot na starych Pokemonach, które pewnie również nie były efektywnie trenowane albo trenowane na niższych poziomach przez co dostaliście więcej kasy niż było faktycznie na nie wydane.
Ale porównywanie że ktoś wydający mniej dostanie mniejszy zwrot jest trochę XD mniej zarobił, mniej wsadził - sensowne, ale raczej nie jako argument w tej dyskusji wg mnie (czy gra krócej czy mniej intensywnie, to wiadomo że będzie miał mniej). Bo strata na zwrocie różnicy u innych, już nawet nie mówiąc o graczach z 6x4k, a powiedzmy w diamencie wyniesie po ile, kilkadziesiąt kk max?
Nie podoba mi się to, bo stracę w zwrocie w porównaniu do wielu innych graczy dużo więcej w porównaniu do tego, ile włożyłem w pokemony (jeśli dobrze kojarzę tabelkę z osobami z treningiem 4k na pokemonach, to miałem najwięcej wytrenowanych na max ex aequo z jeszcze jedną osobą), dodatkowo co do tego treningu i korzystania z niego - nie wiem czy chciałeś by to tak zabrzmiało, że długo mi już służy, ale limit 4k wszedł bodaj przed ostatnią ligą, więc długo tego treningu nie wykorzystywałem, by tracić na tym aż tyle. Ale dobra, skoro już postanowiłeś swoje.. to kończę temat.

Tak poza tym, planujesz zwiększyć limit pokemonów w lidze? Zarówno ilość walczących (6>8/9>12?), choć to pewnie plany na zmiany na później, jak i możliwych do wyboru (12>15/18?)?

ODPOWIEDZ