TP #156: Postęp z Legendami i KO

Cotygodniowe posty na temat PokeLife oraz postępu aktualizacji.
Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7340
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

TP #156: Postęp z Legendami i KO

Post autor: Ethelnalen »

UWAGA! Nie możesz zalogować się na forum?
Przypominam, że po przeniesieniu forum wymagane jest zmienienie hasła na forum aby się zalogować (hasła nie mogły być przeniesione). Jeśli masz na forum nie działający email, napisz w Centrum Pomocy w grze o ustawienie emaila na ten sam co w grze.


Przypomnienie eventowe

Przypominam, że event trwa do tej niedzieli włącznie. Same Meteoryty będziecie mogli wymieniać jeszcze do 9 sierpnia


Postęp Legend

Ostatnio musiałem już teraz zrobić kilka zmian balansujących, które wejdą razem z Legendami. O jednej z nich pisałem już w poprzednim Tygodniku, druga to zmniejszenie mocy ruchów KO. Przy ustawianiu walk Legendarnych nie dało się nie zauważyć, że te ruchy zawsze miały dużą przewagę nad innymi ruchami. Także żeby nie musieć kombinować z tym, czy Legendy ustawić na nową czy starą wersję KO, zdecydowałem od razu z nimi zmniejszyć ich moc.
Więcej o tej zmianie przeczytacie w tym poście w wątku o balansie: viewtopic.php?p=663669#p663669 oraz drugi post z innymi walkami: viewtopic.php?p=663678#p663678

Ogólnie większość tego tygodnia przygotowywałem polowanie na Articuno oraz kod walk pod Polowania Legendarne. Musiałem w nie powpisywać sporo wyjątków i ogólnych zmian konstrukcyjnych, bo walki z Legendami nie będą tak całkowicie zwykłymi walkami. Nie będę zdradzał szczegółów tych walk, bo chcę żebyście sami mogli odkrywać o co w nich chodzi i jak pokonać Legendę. Ale mam dla Was mały przedsmak z gotowego już polowania na Articuno:
Faza 1 - https://gra.pokelife.pl/images/jednoraz ... walka1.jpg
Faza 2 - https://gra.pokelife.pl/images/jednoraz ... walka2.jpg
Faza 3 - https://gra.pokelife.pl/images/jednoraz ... walka3.jpg

PS: Screeny robiłem zanim poprawiłem to wyśrodkowanie, więc na nich jest jeszcze krzywo wszystko.


Planowane aktualizacje

Obecnie pracuję nad:
- Legendarne Polowania - viewtopic.php?f=42&t=83707
Co jest zaplanowane na dalsze aktualizacje:
- balans walk i poprawa Ligi
- wgrywanie własnych avatarów
- Farmy Jagód i rework Jagód
- region Alola


Pytania i odpowiedzi
Sider pisze:
24 lip 2020, o 20:51
Ethel, planujesz może usunąć kiedyś zmęczenie trenera? Albo lepiej, dać osiągnięcie z czasem je likwidujące (np. pasja - z początkowego zainteresowania łapaniem poków, z czasem stało się to twoją prawdziwą pasją pozwalającą łapać poki całymi dniami bez zmęczenia)? Ten mechanizm jest stary i w sumie dziś chyba do niczego niepotrzebny.
Zmiana tego elementu jest w planach ale to ma niski priorytet, także pewnie kiedyś przy okazji lub jeśli będę robił tego typu mniejsze zmiany.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
DojczBoy
Posty: 284
Rejestracja: 25 cze 2013, o 12:06

Re: TP #156: Postęp z Legendami i KO

Post autor: DojczBoy »

niski priorytet, a mający duży wpływ na codzienne granie :>

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7340
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: TP #156: Postęp z Legendami i KO

Post autor: Ethelnalen »

DojczBoy pisze:
31 lip 2020, o 15:36
niski priorytet, a mający duży wpływ na codzienne granie :>
Ale to zmęczenie nie jest tam bez powodu. To przeciwwaga dla Wiśniowych Napojów. Więc to że wspominam, że jest do zmiany, nie znaczy że go usunę po prostu.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
Sandafiel
Posty: 167
Rejestracja: 20 cze 2014, o 11:41

Re: TP #156: Postęp z Legendami i KO

Post autor: Sandafiel »

A co ze zmianą systemu trenowania i ewentualnym obniżeniem kosztów treningów, jest to dalej rozważne, a jeśli tak to wejdzie przed legendami?

Coolio
Posty: 887
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: TP #156: Postęp z Legendami i KO

Post autor: Coolio »

@up mysle ze ta zmiana powinna wejsc juz po balansie walk zebysmy za chwile nie plakali ze po zwrocie zrobilismy poki i Ethel nam je zniszczyl po tygodniu :D Bez pospiechu

Ripper
Posty: 67
Rejestracja: 29 sty 2013, o 09:22

Re: TP #156: Postęp z Legendami i KO

Post autor: Ripper »

Legenballe, masz zamiar zwyczajnie dac je kazdemu na start?czy moze jakis mini event jeszcze przed wprowadzeniem legend zeby mozna je zdobyc? bo to ze mozna bedzie je kupic za pz/pw to oczywiste

Coolio
Posty: 887
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: TP #156: Postęp z Legendami i KO

Post autor: Coolio »

Ripper pisze:
31 lip 2020, o 16:55
Legenballe, masz zamiar zwyczajnie dac je kazdemu na start?czy moze jakis mini event jeszcze przed wprowadzeniem legend zeby mozna je zdobyc? bo to ze mozna bedzie je kupic za pz/pw to oczywiste
Tu masz odpowiedz.
Ethelnalenn pisze:
26 cze 2020, o 16:03
Zamiast tego planuje dodać osobny specjalny Pokeball, który będzie używany tylko do łapania Legend. Otrzymacie go z zadania wstępnego i nie będzie się zużywał.

Adrianecq
Posty: 47
Rejestracja: 18 cze 2014, o 18:58

Re: TP #156: Postęp z Legendami i KO

Post autor: Adrianecq »

Ethelnalen pisze:
31 lip 2020, o 15:37
DojczBoy pisze:
31 lip 2020, o 15:36
niski priorytet, a mający duży wpływ na codzienne granie :>
Ale to zmęczenie nie jest tam bez powodu. To przeciwwaga dla Wiśniowych Napojów. Więc to że wspominam, że jest do zmiany, nie znaczy że go usunę po prostu.

przeciwwaga nie dla wiśni tylko dla limitów niebieskich jagód i nne jak już. Normalnie robiąc limity jagód i napojów mam 40-50% zmęczenia na koniec dnia, więc jaka przeciwwaga dla wiśni?

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3422
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: TP #156: Postęp z Legendami i KO

Post autor: Hipotermia »

Adrianecq pisze:
31 lip 2020, o 19:20
Ethelnalen pisze:
31 lip 2020, o 15:37
DojczBoy pisze:
31 lip 2020, o 15:36
niski priorytet, a mający duży wpływ na codzienne granie :>
Ale to zmęczenie nie jest tam bez powodu. To przeciwwaga dla Wiśniowych Napojów. Więc to że wspominam, że jest do zmiany, nie znaczy że go usunę po prostu.

przeciwwaga nie dla wiśni tylko dla limitów niebieskich jagód i nne jak już. Normalnie robiąc limity jagód i napojów mam 40-50% zmęczenia na koniec dnia, więc jaka przeciwwaga dla wiśni?
Taka, że wiśni możesz wypić i 300 w ciągu jednego dnia, przy jakimś zajebistym evencie i dodatkowo wydarzeniu i przykładowo dodatkowo bonusie weekendowym można dowalić kilkadziesiąt % więcej hajsu niż zwykle na wiśniach przy max zmęczeniu, a już bez niego to by szły grube hajsy, no i weź pod uwagę, że teraz niektórzy mają po 50 wiśni, a inni po 1000, taka zmiana w tym momencie to tak średnio wygląda, bo wiele osób miałoby pretensje, że wywaliły wiśnie kiedy indziej, a teraz dużo bardziej opłacalne.

Adrianecq
Posty: 47
Rejestracja: 18 cze 2014, o 18:58

Re: TP #156: Postęp z Legendami i KO

Post autor: Adrianecq »

Hipotermia pisze:
31 lip 2020, o 19:26
Adrianecq pisze:
31 lip 2020, o 19:20
Ethelnalen pisze:
31 lip 2020, o 15:37


Ale to zmęczenie nie jest tam bez powodu. To przeciwwaga dla Wiśniowych Napojów. Więc to że wspominam, że jest do zmiany, nie znaczy że go usunę po prostu.

przeciwwaga nie dla wiśni tylko dla limitów niebieskich jagód i nne jak już. Normalnie robiąc limity jagód i napojów mam 40-50% zmęczenia na koniec dnia, więc jaka przeciwwaga dla wiśni?
Taka, że wiśni możesz wypić i 300 w ciągu jednego dnia, przy jakimś zajebistym evencie i dodatkowo wydarzeniu i przykładowo dodatkowo bonusie weekendowym można dowalić kilkadziesiąt % więcej hajsu niż zwykle na wiśniach przy max zmęczeniu, a już bez niego to by szły grube hajsy, no i weź pod uwagę, że teraz niektórzy mają po 50 wiśni, a inni po 1000, taka zmiana w tym momencie to tak średnio wygląda, bo wiele osób miałoby pretensje, że wywaliły wiśnie kiedy indziej, a teraz dużo bardziej opłacalne.
tak czy inaczej zmęczenie 50% jest do wbicia bez wiśni, więc to nie jest specjalnie dla wiśni ani przeciwwagą dla niej

Awatar użytkownika
dumbass
Posty: 100
Rejestracja: 18 kwie 2017, o 13:40

Re: TP #156: Postęp z Legendami i KO

Post autor: dumbass »

nie do konca. robiac limity dochodzisz do poziomu 50%, gdy zaczynasz pic wisnie to juz jestes zmeczony. problem w tym ze gra sie bardzo zmienila i zmiana zmeczenia nie powinnna byc odkladana na potem bo to cos do zrobienia niewielkim nakladem pracy. umowy handlowe staja sie przez to malo wydajne w porownaniu do skanera ktorego nie dotyka zaden debuff
Obrazek

Awatar użytkownika
Sturla
Posty: 602
Rejestracja: 9 mar 2013, o 12:30

Re: TP #156: Postęp z Legendami i KO

Post autor: Sturla »

Witam! Ja mam jeszcze kilka pytań odnośnie legend!

1. Wiemy że pierwsze legendy bd wszystkie z regionu kanto, czy w związku z tym muszę być w kanto żeby na nie polowac? Jeśli tak to czy Ethel mógłby podać konkretną datę, żebym w porę mógł się przenieść, no chyba że że Ethel planuje rozdać pw na lot czarterowy. Planujesz?

2.Czy jeśli nie chce polować na legendy(są dziadowskie, nie mam czasu, szkoda mi pa etc), to czy mam szanse zdobyć moduły 3 poziomu w inny sposób???
Obrazek
marcin25121999 pisze: wiem że Buzz nie jest zbyt dobry ale z każdego poka mozna zrobic kose albo mieć go dla funu z gry tak jak właśnie sturla bardzo szanuje tego gościa przyjmuje te wszystkie hejty o Buzzie a i tak uwielbia swoją Burzę :D
Kupię shiny gollet oferty priv :D WALCZ ELECTABUZZ!!!!

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7340
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: TP #156: Postęp z Legendami i KO

Post autor: Ethelnalen »

Sturla pisze:
2 sie 2020, o 18:38
Witam! Ja mam jeszcze kilka pytań odnośnie legend!

1. Wiemy że pierwsze legendy bd wszystkie z regionu kanto, czy w związku z tym muszę być w kanto żeby na nie polowac? Jeśli tak to czy Ethel mógłby podać konkretną datę, żebym w porę mógł się przenieść, no chyba że że Ethel planuje rozdać pw na lot czarterowy. Planujesz?

2.Czy jeśli nie chce polować na legendy(są dziadowskie, nie mam czasu, szkoda mi pa etc), to czy mam szanse zdobyć moduły 3 poziomu w inny sposób???
1. Na razie nie myślę o dacie więc nic tutaj nie mogę napisać. Ale oczywiście postaram się poinformować wcześniej a nie z dnia na dzień. Bo tak, będzie trzeba być w regionie z Legendą.

2. Nie planuję na początku żadnego innego sposobu zdobycia tych modułów poza ewentualną jedną sztuką Pokeboxa z losowym modułem 3 poziomu w eventach.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

ODPOWIEDZ