Tygodnik PokeLife #95

Cotygodniowe posty na temat PokeLife oraz postępu aktualizacji.
Cybcio
Posty: 117
Rejestracja: 1 lip 2014, o 23:17

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Cybcio » 9 lut 2019, o 14:56

Za dużo już się rozpisaliście i nie chce mi się już wszystkiego czytać, ale z tego co zauważyłem zdania są podzielone. Mi osobiście pomysł się podoba.
A co do samego pomysłu to w opcji treningu jakiś czas temu został dodany kalkulator treningu. Dzięki niemu można obliczyć ile kasy się potrzebuje, aby wytrenować poka do takiego poziomu jaki się oczekuje, ale można to zastosować również w druga stronę. Tzn. można dzięki temu dokładnie określić ile kto zainwestował w danego pokemona. No może nie do końca dokładnie bo są np. osiągnięcia zmniejszające koszty treningu, no i jest również handel gdzie ktoś mógł kupić poka za mniej niż ilość zainwestowanej w niego kasy. Mimo wszystko w przybliżeniu można określić ile kasy zostało włożone w trening danego poka. Jako że obecnie w lidze może brać udział 12 pokow. Można by dodać opcje, aby każdy gracz wybrał sobie 12 pokow u których zostaną zresetowane treningi a Yeny zostaną zwrócone na konto dzięki temu każdy będzie mógł wyszkolić co i jak chce biorąc pod uwagę te ograniczenie. Po tym sezonie jeśli pomysł nie wypali można zastosować to ponownie i wróci się do starego systemu.

Awatar użytkownika
roj89
Posty: 84
Rejestracja: 14 lut 2015, o 12:24

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: roj89 » 9 lut 2019, o 15:57

Dużo osób pisze o braku szacunku dla wieloletnich graczy „AUTOMATYCZNIE” graczy Kryształu, rozumiem sfrustrowanie taką informacją zwłaszcza że gra właśnie jest tylko i wyłącznie dla starych wyjadaczy i szczerze współczuje tym co mają treningi po ileś tysięcy bo to dobre parę lat.
Lecz czas spędzony na realizacje swojego planu nie będzie zmarnowanym czasem. Uwaga!! przecież będzie „zwrot kosztów/treningów” na pewno nikt nie zostanie pokrzywdzony zmieni się tylko/wy zmienicie technikę gry, ale to może zacznę od początku….
Przedstawię w wielkim skrócie co i jak:
1. NIE MOŻLIWE jest dogonienie powiedzmy pierwszych 50 graczy w krysztale!
to raczej wygląda jak test wytrzymałościowy, wymiana za „umarłych” niż zdrowa rywalizacja bo teraz to polega na klikaniu wieloletnim klikaniu mający na celu TRENING, który suma summarum nic nie daje bo tej 50 i tak się nie dogoni. Czeka się tylko z roku na rok aż ktoś „umrze” i dzięki klikaniu przez te wszystkie lata wskakuje się na jego miejsce a nie pokonuje. I czy tak właśnie ma to wyglądać, czy według was nowy gracz z rocznym czy dwurocznym stażem który dojdzie do tego że może po 5 latach wskoczy (bo nie wywalczy tego) za kogoś na top 50 zechce grać w PL dalej??
2. Nieograniczony trening z jednej strony jest dobry, gdy go wziąć za priorytet zatrzymuje graczy a z drugiej strony zły bo staję się po kolei przymusowy-uciążliwy-zniechęcający.
3. Ograniczony trening wraz z 5 ruchem na pewno da więcej możliwości technik, wyboru poków, TM-ów, przedmiotów.
Teraz nikt tego nie robi bo po prostu się nie kalkuluje co z tego że wymyślę super technikę jak potrzebuje min. 5 lat do dojścia pierwszej 50 z kryształu (zakładając że ta 50 nie będzie trenowała)
4. Zdobycie powiedzmy 2k treningu w KILKA poków nie jest ot takie znowu łatwe i szybkie
Lepiej 500x10 zł niż 30x100 zł. A „starzy” gracze 10 zł nie dadzą bo im to nic nie da a 100 zł szkoda!
5. Jak coś robić to raz a dobrze żeby znowu później nie było nieprzyjemności.
Ja bym nie dzielił ligi na te propozycje które padły.
To chyba tyle.
Pozdrawiam i dziękuje.

Awatar użytkownika
LeoDS
Posty: 392
Rejestracja: 25 cze 2013, o 14:20

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: LeoDS » 9 lut 2019, o 16:04

Moim zdaniem limit 2000 treningu to stanowczo za mało powinno być 4000 np Wytrenowanie po kolei: 1200 atak; 1000 zycie; 600 spobrona; 600 obrona; 600 szybkosc; będzie kosztowało około
3.839.258.560 ¥ taką sumę da się zdobyć , aktualnie jedyny sens klikania limitów łapania lub shiny to zdobycie kasę na trening. Jeśli zmniejszycie ilość treningu to również potrzebnej kasy na trening , klikanie przestanie mieć sens, a nic innego się nie dzieje ( rozbudowy stowarzyszeń jak nie ma tak niema ) . Po za tym jeśli zamierzacie wprowadzić ograniczenia treningu to musicie zastanowić się również nad innymi rzeczami np jagodami dodającymi statystyki skoro nie będzie można podbić treningu w normalny sposób to ludzie zaczną używać dużej ilości jagód , już teraz ilość potrzebnych jagód na przyzwoity poziom czyli +222 punkty wynosi 2630 szt jagód a nie którzy mają po 300+ i więcej (a wbrew pozorom te jagódki tak ładnie nie lecą ). Oprócz tego dochodzą ataki np KO , większość zacznie robić 6 poków pod KO np 1k ataku 1k speeda(przy ograniczeniu jaki dałeś czyli 2k ) i liczyć na to że Ko wejdzie gdzie tu będzie dobre zbalansowanie ? Wprowadzenia ograniczenia musi być PRZEMYŚLANĄ i DOPRACOWANĄ rzeczą a nie zrobione na odwal już teraz większość pokemonów np tanki są bez użyteczne.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7043
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Ethelnalen » 9 lut 2019, o 16:22

Sprawdziłem te Wasze "problemy" shiny i standardowo nie znalazłem żadnego błędu. Nawet specjalnie zrobiłem sobie widoki do statystyk shiny aby to sprawdzić i nie ma mniej shiny, jest ich nawet trochę więcej.

Skąd wiec Wasze wrażenie, że ciężej coś złapać/spotkać? Może być kilka powodów:
1. Stwierdziliście że w sumie nie ma znaczenia już szukacz shiny i próbujecie szukać na pojedynkach.
2. Skoro można znaleźć bez szukacza, czasami jakiś normalnie nie szukający gracz spotka i złapie, ergo zmniejszając ilość dla tych co zawsze łapali.
3. Zmieniliście region na bardziej popularny w którym jest więcej graczy.
4. W sumie są ferie, może więcej graczy szuka teraz.

Kolejne dwie godziny sprawdzania i kolejny raz potwierdzam że błędu nie ma.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Sandafiel
Posty: 89
Rejestracja: 20 cze 2014, o 11:41

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Sandafiel » 9 lut 2019, o 20:57

Nowy pomysł na ligę wzbudza sporą dyskusje i spory sprzeciw. Razem z ArisaKat zrobiliśmy zarys trochę zmienionej ligi, może bardziej przystępnej dla nowych graczy ale nadal dającym wyzwanie dla graczy z topki.

1 liga(kryształ) dla graczy z pokemonami o treningu ponad 2000, nagrody takie jak ostatnio lub zbliżone.

2 liga(diament) dla graczy z pokemonami z treningiem do 2000, nagrody:
1 miejsce dostępny shiny pokemon lub shiny skamielina na minimalnym levelu +30, uzupełnienie kolekcji o 5 pokemonów, 2 przedmioty trzymane poz V, 50 cukrowych lasek, 15 rzadkich cukierków oraz 20 wybranych dopalaczy,
2 i 3 miejsce wybrany dostępny shiny pokemon lub shiny skamielina +20 leveli, 3 pokemony do kolekcji, 2 przedmioty trzymane poz V, 40 cukrowych lasek, 10 rzadkich cukierków, 15 dopalaczy,
miejsca 4-6 shiny dostępny pok lub zwykła skamielina na minimalnym levelu +15, 1 pok do kolekcji, 1 przedmiot poz V, 30 cukrowych lasek, 10 cukierków, 10 dopalaczy,
miejsca 7-10 dostępny shiny pokemon lub zwykła skamielina na minimalnym levelu, 1 przedmiot trzymany poz V, 20 cukrowych lasek, 10 cukierków, 5 dopalaczy, miejsca 11-16 zwykła skamielina na minimalnym levelu, 1 przedmiot trzymany poz V, 20 cukrowych lasek, 5 cukierków, 5 dopalaczy.

Awatar użytkownika
Ichigo67
Posty: 923
Rejestracja: 5 wrz 2012, o 16:51

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Ichigo67 » 9 lut 2019, o 20:59

To ja też coś napiszę. Gram odkąd pamiętam, gdzie jeszcze po walce w dziczy czekało się 5min... Nie gram mega super aktywnie, gram dla przyjemności i w sumie to fajnie mieć cały czas na celu topke. Pomysł z ograniczeniem to pomysł który wymaga większego przemyślana tym bardziej, że każdy pokemon ma inne przyrosty itp. Jestem ciekawy jak to się rozwiąże ale mnie aż tak bardzo nie będzie to dotyczyć bo gra jest dla mnie tylko dodatkową przyjemnością i gram z sentymentu od czasów gimnazjalnych.

A co do 100 tygodnika to musi coś byc! Taka okazja zdarza się bardzo rzadko. Skoro wypada po evencie to proponuje kilka bardzo prostych rozwiązań, które pomogą nam świętować to wydarzenie:
- Loteria - tak jak było kiedyś, 100 rożnych nagród i 100 szczęśliwców, którzy zgłoszą się na forum swoim nickiem z gry. Oczywiście taka loteria to za mało ale myślę, że skoro kiedyś już bywała to może się pojawić jako miły dodatek ;)
- Konkurs rysunkowy/literacki - związany z tematyką 100 tygodnika
- Pocztówki - z okazji 100 tygodnika administracja wysyła jedną z wybranych pocztówek przez gracza, która przynosi inne nagrody albo możliwość wysyłania tak jak prezentów między graczami z nagrodami:
* Pocztówka Pokemonowa - możliwość wyboru jednej z dostępnych skórek dla pokemona, Alolański forma pokemon do wyboru (jedynym minusem jest to że musiały by być wprowadzone)/ lub niedostępny pokemon
* Pocztówka Trenera - Karta trenera na tydzień, 50 żółtych jagód, 3 wiśniowe napoje
* Pocztówka Pokebalii - ileś tam cheris balli i ultraballi itp.
* Pocztówka Jagód - ileś tam jagód
- Zadanie specjalne - złapanie jakiś pokemonów kojażących się z 100 tygodnikiem
No to takie moje luźne pomysły bo samo rozdane wiśni jest nudne.
~~~~~~~~~~~~~~~~~ Aktualny Team ~~~~~~~~~~~~~~~~
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
~~~~~~~~~~~~~ Średni poziom drużyny: 87 ~~~~~~~~~~~~~

Awatar użytkownika
dzidolekx
Posty: 1521
Rejestracja: 6 paź 2012, o 17:29

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: dzidolekx » 9 lut 2019, o 23:20

Zarabianie yenów a potem pakowanie ich nieskończenie w moje ulubione poksy to jedyne co sprawia mi tu mega frajdę... Może dwie osobne ligi, jedna do 2000 żeby słabsi nie poczuli się źle i druga 2000+?
Obrazek

Awatar użytkownika
bobr77
Posty: 908
Rejestracja: 15 mar 2014, o 17:19

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: bobr77 » 10 lut 2019, o 01:23

dzidolekx pisze:Zarabianie yenów a potem pakowanie ich nieskończenie w moje ulubione poksy to jedyne co sprawia mi tu mega frajdę... Może dwie osobne ligi, jedna do 2000 żeby słabsi nie poczuli się źle i druga 2000+?
no to jest jakieś rozwiazanie, chyba załatwia cala ta gunwo burze i wszyscy sa zadowoleni, ale mozna uczestniczyc tylko w 1 lidze, ja osobiscie wybieram no limit, moge byc top 50 przez 3 kolejne sezony, ale przynajmniej jest kogo gonić, jest zabawa

oby coś takiego weszło w życie, a najlepiej niech bedzie 1 stara dobra liga bez ograniczen
Ukradli mi pokemony

Awatar użytkownika
roj89
Posty: 84
Rejestracja: 14 lut 2015, o 12:24

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: roj89 » 10 lut 2019, o 01:43

Rozwiązanie może być takie, bądź coś w tym stylu:
https://pokelife.pl/forum/viewtopic.php?f=104&t=82101
I tam się bić!! :D A tu zrobić sztywne 2-3k treningu.
Nie wiem czy to możliwe aby poki z PL przenosić na inny serwer z treningiem jakim się ma a tu np. dać tą blokadę na całą grę, ligę, eventy, dzicze itp. itd. lub tylko na ligę.
I jeszcze jedna sugestia(po przeczytaniu tygodnika 84) tutaj też usunąć wszystkie noob konta bo to też strasznie niszczy PL.

Coolio
Posty: 780
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Coolio » 10 lut 2019, o 02:16

Samemu nie chcialo mi sie szukac rozwiazan bo wiem malo kto je przemysli a juz na pewno nikt ich nie wprowadzi ale az mi sie slabo robi jak niektorzy wyskakuja ze 'swietnymi' pomyslami rozwiazujacymi wszelkie problemy. Cos w stylu 'niech glodni zjedza bezrobotnych a bezdomni zamieszkaja w domach wczesniej bezrobotnych'. Serio swietnie to brzmi ale jakby poswiecic chociaz minute na myslenie to by sie takich durnych pomyslow z siebie nie wypluwalo na to forum...

koks12345
Posty: 44
Rejestracja: 20 cze 2014, o 10:08

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: koks12345 » 10 lut 2019, o 02:54

Ja myślę, zeby zrobic znaczne zwiekszenie kosztow treningu. Żeby np roznica pomiedzy posiadniem wytrenownanych 2000 statystyk byla np 50-cio krotnie większa, niz wytrenowania 1800.

Wtedy ta tzw "topka" bedzie mogla trenowac pokemony bez ograniczeń, ale kazdy punkt wyzej bedzie ogromnym wydatkiem i mimo ze beda mieli znacznie wiecej pieniedzy, to tylko troche silniejsze poki
Koks to nie używka, ani umięśniony mężczyzna . Koks to surowiec energetyczny wytwarzany poprzez wypalanie węgla kamiennego.

Awatar użytkownika
DojczBoy
Posty: 223
Rejestracja: 25 cze 2013, o 12:06

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: DojczBoy » 10 lut 2019, o 03:20

Propozycje na 100 tygodnik:
Sporo tu ostatnio negatywnych emocji, oderwijmy się i zabawmy razem:
-Gdzie się schował wyder - będzie trzeba odnaleźć słowo Wyder dopisane w którymś tygodniku, kto pierwszy ten lepszy, co godzinkę zmieni miejsce, lub od razu parę haseł + podpowiedzi
-kiedyś były takie fajne quizy
-100 najciekawszych wspomnień - Napiszmy historię pokelife, taki pamiętnik - najważniejsze wydarzenia, zmiany, ciekawe prace konkursowe, wpadki graczy i administracji, każdy może coś przesłać
-odpalcie chat, rzucisz kostką 2d100, kto wyrzuci tyle samo - sh rar, 10 najbliższych wyników - nagroda, każdy ma 2 rzuty,

A teraz sobie pokrzyczę:
Zachowujecie sie jak takie stare zrzędy - "10 lat przepracowałem, dlaczego mam być na równi z tym co jest od 2 lat, przecież starym należy sie szacunek, na co sobie ten żółtodziób pozwala." Zainwestowaliście w 6 armat, nazbieraliście majątek, nakupili kul, wygrali nie jedną bitwę, teraz bez przerwy narzekacie, że nie ma co robić. Jednak świat ciągnie na przód, a gdy na morze mają wypłynąć młodzi śmiałkowie, z dużo większym potencjałem i całą załogą, sprowadzając różnorodną broń, która może was w końcu ożywić, to zarzucacie im na start kotwice, by was nigdy nie dogonili. Nie jesteście na tym nic stratni. Zawsze będziecie mieli lepszy okręt (konto, majątek, doświadczenie, osiągnięcia, ZABAWA) po prostu zmieni się załoga. Dogonić was mogą tylko ze względu na zaniedbanie bo na starość się już nie chce, tylko brać, a żółtodziób może pokład szorować. Boicie się?

2049 dni na pokelife i ani jednego pokemona nie mam wytrenowanego, bo jaki to ma sens gdy tyle co nazbierałem przez ten czas, inni mają w 2 minuty (kotwica). Koszt rejsu do topki to miliony zasług i ciągle rośnie.. więc jakim cudem..

A administracja to co, tylko prowokujecie takie sytuacje. Powinno się was zamknąć gdzieś, aż przemyślicie mniej więcej cały koncept gry, drastyczne zmiany, nowe aspekty gry, co można ze sobą połączyć by rozwiązać kolejne problemy, co ożywi tę grę. Później stworzyć specjalną stronę w pokedexie by każdy mógł widzieć do czego kolejne elementy dążą, wizja gry i obowiązkowo zapoznać się z elementami które musi wziąć pod uwagę w przyszłości przy rozwijaniu konta, do czego się przygotować. Albo celowo takimi wyskokami mieszacie po tylu latach co potrafi być bolesne, albo na prawdę brakuje tu szefa. Gra się rozwija, rozwijajmy się z nią, świadomie.

Chodźmy szukać tego Wydera..

PS. Oglądałem wczoraj Piratów z Karaibów.

Awatar użytkownika
Nekoo
Posty: 115
Rejestracja: 3 sty 2013, o 17:19

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Nekoo » 10 lut 2019, o 08:24

Ethelnalen pisze:Sprawdziłem te Wasze "problemy" shiny i standardowo nie znalazłem żadnego błędu. Nawet specjalnie zrobiłem sobie widoki do statystyk shiny aby to sprawdzić i nie ma mniej shiny, jest ich nawet trochę więcej.

Skąd wiec Wasze wrażenie, że ciężej coś złapać/spotkać? Może być kilka powodów:
1. Stwierdziliście że w sumie nie ma znaczenia już szukacz shiny i próbujecie szukać na pojedynkach.
2. Skoro można znaleźć bez szukacza, czasami jakiś normalnie nie szukający gracz spotka i złapie, ergo zmniejszając ilość dla tych co zawsze łapali.
3. Zmieniliście region na bardziej popularny w którym jest więcej graczy.
4. W sumie są ferie, może więcej graczy szuka teraz.

Kolejne dwie godziny sprawdzania i kolejny raz potwierdzam że błędu nie ma.
Od momentu wprowadzenia możliwości znalezienia Shiny na pojedynkach udało mi się to dwa razy... nie raz na prawdę ciężko coś znaleźć na module shiny nawet...

Mam do Ciebie inne pytanie, czy rozważałeś poprawienie opieki? Jest to w ..... dużą nie sprawiedliwością, że jak zapomnisz dać opieki jednego dnia to tracisz połowę zdobytych dni.. ok jak się miało 10, 20, jakoś się przetrawi ale jak było 90 dni i sie robi 45... przykro troche.
Obrazek

Damiao
Posty: 270
Rejestracja: 2 paź 2012, o 20:59

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Damiao » 10 lut 2019, o 09:54

Powiem tyle, nie podcina się gałęzi na której się siedzi. Gra ma być grywalna, ale też zarabiać na siebie, więc ograniczenia w treningu są po prostu strzałem w kolano, który ograniczy przypływ budżetu gry ze względu na ograniczony trening. Chyba, że chcesz zabić grę?

Poza tym, to normalne, że jeśli ktoś gra dłużej, to zbudował sobie już silną drużynę, ale na to zapracował!!!
To tak jak z pracą zawodową, kończysz studia, pracujesz, podnosisz kwalifikacji, poświęcasz czas i zdobywasz z wiekiem i ze stażem doświadczenie, ale chcesz za to wyższe wynagrodzenie!!! Poza tym budujesz też swoje dziedzictwo (np. własną firmę, wydajesz książki itd. itp.) a to co Ethelnalen proponuje, to brzmi jak komuna, dajmy wszystkim tyle samo, bez względu na to co zrobili i ile czasu poświęcili, żeby do tego dojść.

PS.Takie kolejne rewoluje sprawią odejście sporej części graczy z czołówki do których Ci młodsi próbują mierzyć. Zabijesz rywalizację, faworyzując młodszych stażem graczy, którzy nie musieli dorabiać się kilka lat na to, żeby zbudować silną drużynę. SZANUJMY SIĘ.

Ethelnalen! Doceń proszę wkład i środki graczy włożone w budowanie swojego dorobku w POKELIFE i nie przekreślaj tego na co zapracowaliśmy.
Ostatnio zmieniony 10 lut 2019, o 14:13 przez Damiao, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

adibc
Posty: 10
Rejestracja: 16 lut 2017, o 18:16

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: adibc » 10 lut 2019, o 11:51

Każdy pisze że gra upadnie bo nie będzie przelewów za które wszyscy trenują swoje pokemony. Według waszej teorii zakładka "Centrum wymiany Punktów Zasług" powinna stale obfitować w Pz. A prawda jest taka że tam nie ma żadnych Pz. Pytanie dlaczego?
- Kupują je gracze na swoje wymarzone pokemony? (raczej już większość ma end team)
- Kupują za nie NNE, aby zarobić na trening swoich pokemonów? ( średni interes ale jak komuś chce się klikać)
- Administracja wykupuje żeby nie było tego zbyt wiele? ( tego nie wiem)

Tak więc dajcie na wstrzymanie z tym że wszyscy wydają majątek (PLN) na nieskończony trening swoich pokemonów bo widać że tak nie jest.
Administracja wie z czego ma przelewy i rozbudowuje grę w sposób który przyniesie największe korzyści.

grz22
Posty: 177
Rejestracja: 17 maja 2016, o 14:32

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: grz22 » 10 lut 2019, o 12:20

Idealny pomysł dał Ichigo67 : loteria i 100 nagród.

Jak będzie 100 tygodnik to może warto wprowadzić mniej expa na 100 poziom- było to już pisane wiele razy ale może warto to wprowadzić

Limity co do treningów nie mogą przejść. Mnie akurat ten limit nie dotyczy,ale gracze którzy poświęcili swój czas/kasę a teraz będą oni poszkodowani

Adamos
Posty: 14
Rejestracja: 20 lut 2015, o 22:38

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Adamos » 10 lut 2019, o 12:40

2000 treningu to śmieszne . inni wkladali kase by byc najlepsi byl jakis cel i co teraz ? to oni Cie sponsorowali . a teraz 2000 ? podcinasz tym samym gałąź na której siedzisz bo po co komu teraz będą Y jak wytrenowanie poka będzie kosztowało 500kk Y ? on sobie sprzeda poka wartego kilka kkk i zrobi cala druzyne . moim zdaniem ten pomysł nie ma prawa bytu . cos takiego co na lige zaproponowałeś to wprowadziles w hali wyzwan starczy tego .

Shins
Posty: 3536
Rejestracja: 8 lis 2012, o 19:33

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Shins » 10 lut 2019, o 12:59

adibc pisze:Każdy pisze że gra upadnie bo nie będzie przelewów za które wszyscy trenują swoje pokemony. Według waszej teorii zakładka "Centrum wymiany Punktów Zasług" powinna stale obfitować w Pz. A prawda jest taka że tam nie ma żadnych Pz. Pytanie dlaczego?
- Kupują je gracze na swoje wymarzone pokemony? (raczej już większość ma end team)
- Kupują za nie NNE, aby zarobić na trening swoich pokemonów? ( średni interes ale jak komuś chce się klikać)
- Administracja wykupuje żeby nie było tego zbyt wiele? ( tego nie wiem)

Tak więc dajcie na wstrzymanie z tym że wszyscy wydają majątek (PLN) na nieskończony trening swoich pokemonów bo widać że tak nie jest.
Administracja wie z czego ma przelewy i rozbudowuje grę w sposób który przyniesie największe korzyści.
Co do tego to się akurat psinco znasz. Nikt o zdrowych zmysłach nie wymienia PZ na Y za pomocą zakładki, bo jest to ogromnie nieopłacalne. Wymiana następuje w ten sposób, że kupujesz napoje za PZ i sprzedajesz za Y, albo odwrotnie. Zakładka w tej chwili mogłaby zostać usunięta - taki ma wpływ na kurs...
Ludzie! Używajcie znaków przestankowych poprawnie. Przed nimi nie ma przerwy, a po nich jest. Nie na odwrót!

Expie poki do 80 poziomu za PZ lub za Y (zwykłe i shiny), bez ewo przez przedmioty.

Kietas
Posty: 69
Rejestracja: 21 cze 2014, o 21:53

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Kietas » 10 lut 2019, o 13:11

W dłuższej perspektywie decyzja o ograniczeniu treningów do tak małej ilości może doprowadzić do upadku gry. Dlaczego? Mechanizm będzie prosty - znaczna część ludzi z kryształu zapewne zrezygnuje z gry, co jest zresztą zrozumiałe, bo co niby mieliby robić ? Zakładając, że treningi będą ograniczone do 2-3 k to przy rekompensacie jaką dostaną z treningów tych poków, które posiadają od ręki będą mogli wytrenować sobie 15-20 stworków, co w mojej opinii pozwoli się "zabezpieczyć" i stworzyć kontrę na wszystko. Posiadając kontrę na wszystko dalsze klikanie będzie bezcelowe o czym zresztą wspominali moi przedmówcy, bo po co mam klikać i dalej trenować ? Żeby zrobić najbardziej wykokszonego Caterpie na serwerze? Szanujmy się... (Swoją drogą, takie działanie nie zwiększy puli grywalnych poków. Każdy będzie wybierał charki, venki, milotici i skarmy itd.czyli to co najmocniejsze). Przy odejściu ludzi z kryształu zakładam, że odejdą główni dostarczyciele pieniążków. Dodatkowo nastąpi destabilizacja na rynku i wzrost cen podstawowych przedmiotów, bo to właśnie ludzie z kryształu dostarczają najwięcej jagód, poków, napoi i wszelkich innych rzeczy. Wzrost cen zniechęci tak samo nowych graczy jak i fakt, że topka im odjechała w rankingu, co wg mnie jest sprawą naturalną. Każdy w obecnej formie stawia sobie mniejsze lub większe cele i dążenie do nich jest sensem tej gry. Wytrenowanie w całości 1,2,3 poka, dostanie się do kryształu, później top 50, itd. Mi to zupełnie nie przeszkadza, że są gracze, którzy składają mnie jednym pokiem, tylko robię wszystko, żeby w przyszłości składali mnie dwoma pokami, później trzema - to sprawia satysfakcję, że widać jakiś postęp i o to w tym chodzi. Administracji powinno zależeć na utrzymaniu starszych graczy, a dodatkowo przyciągnięciu nowych, nie na odwrót. Gra już jest na tym etapie, że na serwerze nie będą się pojawiać setki nowych osób, więc taka "polityka" jest według mnie strzałem w kolano i zabije tę grę.
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Rehki
Posty: 686
Rejestracja: 16 wrz 2013, o 14:09

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Rehki » 10 lut 2019, o 13:57

grz22 pisze:Jak będzie 100 tygodnik to może warto wprowadzić mniej expa na 100 poziom
Jak bedzie sie szybciej 100lvle wbijalo i bedzie ograniczony trening to juz w ogole byloby zabawnie

JanuszFutbolu
Posty: 4
Rejestracja: 20 wrz 2018, o 00:22

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: JanuszFutbolu » 10 lut 2019, o 14:03

Przestańcie już płakać. Jak "starzy" odejdą, to odejdą. Krzyż im na drogę. Nie są jedyni tutaj. Gra nie upadnie.

Awatar użytkownika
Mahone
Posty: 38
Rejestracja: 14 paź 2018, o 14:04

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Mahone » 10 lut 2019, o 14:51

Ingwar pisze:To ja może na temat setnego tygodnika...
Skoro faktycznie to po evencie wypada i nie ma szansy na coś ambitniejszego, to "niedostępny Pokemon" typu skamielina itp. chyba każdego ucieszy do kolekcji albo może wpisanie do kolekcji jakiegoś niedostępniaka bez jego dostania? Tylko to trochę roboty jak dla wszystkich, jeśli nie ma szansy na jakiś prosty system wybierania i zatwierdzania od razu.
Proponuję jeszcze klasycznie jakiś okresowy bonus, wiśnie, PZy, Pokeboxy czy coś w tym stylu, a może zestaw jakichś przedmiotów/wybór w Pokeboxie kamienia do megaewolucji albo coś?
Popieram

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 7043
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Ethelnalen » 10 lut 2019, o 19:31

Jak bedzie sie szybciej 100lvle wbijalo i bedzie ograniczony trening to juz w ogole byloby zabawnie
Nadal zapominacie że osiągnięcie tego max lvla i treningu na co najmniej 6 Pokemonach to nie jest jeden miesiąc gry. Może to tak wyglądać z perspektywy stałych graczy ale no dla Was wszystko będzie łatwe, nie będę robił contentu tylko dla tych, co grają od 5 lat bo to będzie robienie go dla kilku osób, taka jest rzeczywistość.
Zabijesz rywalizację, faworyzując młodszych stażem graczy, którzy nie musieli dorabiać się kilka lat na to, żeby zbudować silną drużynę. SZANUJMY SIĘ.
Nie sądzę, aby to zabiło rywalizację w jakikolwiek taki sposób. Ale gra która wymaga kilku lat wkładu żeby mieć szansę w topce tym bardziej nie ma szans przetrwać. I nie, to że stary gracz wrócił i na przejętym koncie z pomocą stowa dogonił innych nie znaczy, że to jest standard tak dogonić.
Może dwie osobne ligi, jedna do 2000 żeby słabsi nie poczuli się źle i druga 2000+?
Nie będę dzielił tej Ligi na dwie. To cały powód przeprowadzenia tej Ligi i zostawienia tych samych nagród aby i ja i Wy mogli się przekonać jak to zachowa się w rzeczywistości. Dzieląc graczy na dwie ligi równie dobrze mógłbym w ogóle tej specjalnej nie robić - wiadomo że większość woli stare i znane niż nowe oraz nieznane. Zacytowałem post jednej osoby ale dotyczy to wszystkich Waszych pomysłów z podziałem na różne Ligi które się tutaj pojawiły.
Można by dodać opcje, aby każdy gracz wybrał sobie 12 pokow u których zostaną zresetowane treningi a Yeny zostaną zwrócone na konto dzięki temu każdy będzie mógł wyszkolić co i jak chce biorąc pod uwagę te ograniczenie. Po tym sezonie jeśli pomysł nie wypali można zastosować to ponownie i wróci się do starego systemu.
Nie chce wymagać, abyście zmieniali treningi Pokemonów kiedy nie jest jeszcze pewne w jakiej formie i czy wejdzie to ograniczenie na stałe do gry. Zrobienie abyście mogli dowolnie dostosować treningi na Ligę będzie wymagało trochę więcej pracy ale będzie wygodniejsze dla Was i mam nadzieję skłoni Was do sprawdzenia tego systemu ograniczeń.
Dokładnie nie wiem jaki sens jest robienia drugiej hali wyzwań?
W Lidze nie ma ograniczeń typu typy poków, poziom, ataki. Hala Wyzwań to miejsce na takie mniejsze Wyzwania właśnie, które odbiegają od schematu zwykłych walk w Lidze.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

dolar1
Posty: 98
Rejestracja: 3 maja 2013, o 20:55

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: dolar1 » 10 lut 2019, o 21:03

To ja poproszę byś mi poki zostawił normalnie i nie brał udziału w lidze bo robienie poka jak mi ktoś narzuca z góry nie wchodzi w grę. A do tego zmierzasz. Dalej rozumiem, ze teraz oddasz kase za wszystkie poki bo chce cie uświadomić, ze takim zagraniem zmieniasz zasadność posiadania obecnego endu większości osób tutaj. I ostatnia moja prośba czy w końcu podejmiesz jakaś decyzję jak ta gra ma wyglądać bo, teraz co miesiąc według tego co robisz trzeba zmieniac poki do endu. W życiu nie widziałem by jakiś administrator tak grę utrudniał. Rozwój owszem zawsze popieram, ale nie w formie utrudniania graczom. Jak chcesz by było równo dla kazdego to proponuje restart serwa co tydzień zawsze nowy gracz będzie miał takie same szanse jak stary ( taka sama głupota jaka masz zamiar znów wprowadzić).
- nieskończony trening sprawia, że nie ma powodu do próbowania nowych Pokemonów/kombinacji ruchów.
A twój sposób niby sprawia ze będzie all pokow grywalne?. Proszę cie nie rozśmieszaj mnie.
- "kupowanie" siły jest w takim wypadku niefortunnym efektem możliwości handlowania w PZ.
Przecież ta gra jest i będzie zawsze na zasadzie pay to win.
- ciągłe oddalanie się starszych graczy od nowszych - to mocno deprymujące kiedy się widzi wartość Pokemonów osób, które grają tutaj dobre kilka lat, nie ma szans ich dogonić.
100% gier pay to win jest na takiej zasadzie. I nawet jakbyś serwer restartował co tydzień tego nie zmienisz.

Oczywiście tak duża zmiana jak ograniczenie treningów mogłaby mieć też negatywne skutki w stylu osłabienia części Pokemonów/taktyk, z pewnością uległaby zmianie ekonomia gry etc. Jednak podsumowując plusy i minusy nadal uważam że jest to coś co powinniśmy zrobić i dobrze wpłynie na grę ogólnie.

Tutaj to już mi poleciałeś symbolem Rejtana jak nic. Nie wiem ile osób ci musi to samo napisać byś w końcu zrozumiał nie po to ktoś tyle lat klikał i grał zgodnie z regulaminem by teraz znów startowac od początku. I nie wmawiaj ,że nie od początku bo niestety tak jest.

Awatar użytkownika
Hipotermia
Posty: 3316
Rejestracja: 26 gru 2012, o 05:01

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Hipotermia » 10 lut 2019, o 22:05

Witam serdecznie ^^ co tam nowego? Gra widzę się świetnie rozwija, pełno nowych graczy, forum kwitnie, chat w grze nieprzerwanie się odświeża od nowych wiadomości coraz to nowych graczy. Dobra, koniec z tymi śmieszkami, postaram się tu coś mądrego napisać XD

Po 1sze ogranicznik treningów.
Ja nie rozumiem, czemu przy wszechobecnych treningach nawet 2k w jedną statę (choć nie wiem dla kogo to kurna normalny trening XD), schodzić tak nisko? Ja nie rozumiem, czy Ty myślisz że to skłoni nowych graczy do grania? Czy tych średnio zaawansowanych do zostania? Większość nie potrafi dobrze poprowadzić konta, ilości mPA najlepiej zawsze o tym świadczyły. Wydawanie na głupoty itd., co wiąże się głównie ze śmiercią forum - forum żyło, forum dawało więcej odpowiedzi nowym graczom, nowi gracze szybko przechodzili w średnio zaawansowanych i tylko czas paru miesięcy (co na realia PokeLife nie jest dużo) ograniczał ich do wkroczenia powiedzmy w Top100 drugiej ligi, z skąd można startować spokojnie do lepszych Stow, zarabiać na łapaniu Shiny czy korzystać z rad "lepszych".
Ode mnie propozycja to 3k treningów i brak blokady na jagody (ruszy się handel jagodami przynajmniej) albo 4k trening+jagody (no może nawet i te 4k bez ograniczenia jagód może być end-treningiem, patrząc na mój budżet potrafiłbym pewnie takich zrobić z 10 spokojnie - co pokazuje, że ograniczenie na 2k to trochę cienki pomysł i jak chcesz coś testować sensownie, to zwiększ ten limit dwukrotnie). Zarówno to nie zaboli "tak bardzo" największych przelewów czy długowiecznych graczy ani też nie pozwoli tak bardzo odskoczyć od reszty. Cała 1sza liga pewnie pozwoliłaby sobie na wykończenie tych 2/3 pokemonów i spore wyrobienie na reszcie, a dalej by wielu graczy miałoby do czego dążyć - dasz 2k i co, jedynym problemem będzie wbijanie 100ych lvli na kilkunastu pokemonach (swoją drogą nt obniżania wymogów na 100 lvl wypowiem się niżej) i myślenie nad ustawieniem treningu - dalej musi ten end-game być jednak nieco bardziej oddalony od średnich graczy, ale przy okazji zostawić go osiągalnym.

Ponadto do tematu obecnych treningów, wiem że ten sezon ma być eksperymentalny, ale.. jak już dyskutujemy, to fajnie by było jednak, by móc odzyskać wszystkie yeny i jagody z pokemonów, jeśli na stałe wejdzie jakieś ograniczenie i móc na nowo wytrenować za to. Sprawa ma się tak, że musiałbyś wtedy wprowadzić "portfel" na trening - czyli ta kasa mogłaby tylko być wykorzystana na trening, bo później byłby płacz o ceny NNE, bo ludzie z 500 mPA nie mogą zarobić przy ich koszcie, przykre ;D

Po 2gie zasługi
Ileż to ja razy mówiłem o tym, że obecny system jest tak dziadowski, że masakra. Po paru latach żeście się obudzili, ale już nic nie da się zrobić, tak? No nie da się, bo Oak przecież nie zakręciłby sobie kurka, by zadowolić powiedzmy biedniejsze lub mniej chętne do wydawania na grę grono. A jak już najwyraźniej ledwo płynie coś z tego kurka, to teraz myślenie co z tym zrobić. No może i na początku jako fanowski projekt nikt o tym nie myślał, ale im wcześniej byście to zrobili - tym szybciej gracze przyzwyczaili by się do tego. Jakieś exp-boosty, jakieś automaty do leczenia czy co tam sobie wymyślicie (pomysłów na zawartość tego, by przychód z przelewów nie zmalał można wymyślić mnogo - aczkolwiek nic, co wspomagałoby samo zarobienie większej ilości yenów, ino ułatwienie gry samo w sobie). Teraz to lekko wyglądałoby jako ratunek gry, której poza ogarnięciem tych wszystkich kwestii, o których gadanie, najbardziej potrzebna jest porządna reklama, która jednak kosztuje ^^ więc pewno jej nie będzie. Poza tym najpierw trzeba wszystko zrobić, by potem móc reklamować mniej więcej "skończony" produkt. Od razu powiem, że według mnie bez zrobionych jak należy stowarzyszeń - nie ma co o tym nawet myśleć. Ale to moja opinia, typka co nie gra i zawsze tylko denerwował administrację durnymi pomysłami ;DDD

btw. tylko pytanie, czy jeśli jednak poszlibyście tą ścieżką, to co robimy z obecnymi w grze PZ?
Zostawiamy je i robimy nową walutę, blokujecie kupno PZ i niech każdy wyda je do końca, a kupować za PLN można już tylko nową walutę? Czy macie w dupie graczy, co mają i pewnie po 1kk PZ (którzy to kupowali, jak mogli zamienić to potem na yeny) i po zmianie za PZ można kupić tylko te boosty czy inne pierdoły, które wprowadzicie (skórki, burki, jaszczurki?). Oba wyjścia mają plusy i minusy, albo ograniczacie ofiary i dłużej zostają złe skutki tego albo idzie na całość - wasz wybór.

Po 3cie obniżanie wymogów na 100 lvl
Takie pytanie, po co? Zróbcie forum z plusami za odpowiedzi. Zróbcie coś na tym forum sensownego, by odżyło, jakieś rangi czy inne kije, dzikie węże - tak, by wróciło spamowanie tematami, co jak zrobić itd. Jak wyżej pisałem, tak tego brakuje - ludzie nie potrafią ogarnąć, jak rozwijać konto, przez co albo szybko kończą albo grają z 70-80 lvl i 300 mPA i marudzenie, hurr durr, ja chcę setny lvl. Daliście za ten lvl platynową (dobra nazwa?) kartę, to jednak zostawcie jak jest teraz, bo inaczej będzie wysyp 100 lvl, a teraz przynajmniej jak planujecie ograniczenie treningów, to przynajmniej ten 100 lvl na pokemonach sprawiałby, że gracze dłużej grający mają jakiś boost względem nowszych graczy - coś takiego musi pozostać. Poza tym.. powiem szczerze, mi wbicie tego 90-95 poziomu pewnie zajęłoby parę dni, przynajmniej rozkwitłby handel pokemonami z wbitym poziomem - Wy chcecie utrzymać starych graczy, nie? To macie kolejny powód, by ktoś chciał grać więcej, niż zwykle.
Na prawdę, zajmijcie się uświadamianiem graczy, jak rozwijać na początku konto, nie wiem - dajcie im na tych 1-60 więcej zielonych napoi. Ale zmienianie tego 100, który na prawdę - jest łatwy do zdobycia, gdy się odpowiednio rozwinie konto, to będzie zabawna rzecz. Chcecie utrzymać graczy, to im zostawcie też "coś do robienia". Jakoś nie widzę tu wysypu nowych osób, co płaczą o to, pojedyncze płacze, żeby nie słuchać topki. Poza tym po co by były fioletowe jagody? Chcecie, by to kosztowało 500 yen? Bo po co ich używać, jak zrobicie łatwiejszy 100 lvl?

Po 4te hmm.. co by tu napisać ;D popiszemy głupoty nt rzeczy, o których tu zdarzyło mi się przeczytać.

Chcesz większej różnorodności w topce wśród pokemonów? Popatrzcie na temat odporności, STAB, ruchy w porównaniu do konsolówek i wzmocnijcie robaki czy inne gówna, którymi nikt nie gra. Niektóre pokemony nawet po wsadzeniu kilka kkk będą cienkie. Pomyślałbym nad np. zrobieniem odporności x3 miast x4 w przypadku double-weak. Tu na pewno dużo może dać wsadzenie tego 5tego ruchu i tu akurat mi się ten pomysł z Twojej strony podoba Ethel ;D

100y tygodnik? No chyba nie zmniejszony xp na 100 lvl 8-) 100 cukierków, by ludzie wbijali go szybciej :lol:

Chcesz Ethel zadowolić bardziej graczy? W propozycjach jest wiele pomysłów, które sądzę nie byłyby pochłaniaczami czasu dla Ciebie, a możliwe dodałoby trochę smaczku grze, jak np. https://pokelife.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=40535 czy https://pokelife.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=64890
Dodatkowo pewnie i ten dział by ożył, gdyby postarać się ożywić forum. Na pewno jest niemało rzeczy, które można wprowadzić/zmienić na lepsze, o której moglibyście nie pomyśleć. Dziwne, że ten dział jest tak strasznie obecnie zaniedbany przez graczy (brak dodawanych nowych tematów).

To tyle? W sumie nie jestem z prawie niczym na bieżąco, to i nie mam co więcej napisać. Szkoda, bo obiecałem Rudej, że napiszę jej długiego posta, a wyszło średnio XD

Awatar użytkownika
Blackadder
Posty: 476
Rejestracja: 30 kwie 2013, o 00:42
Lokalizacja: Wrocław

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Blackadder » 10 lut 2019, o 22:07

tl;dr
Obrazek
Obrazek

Mifol
Posty: 49
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 23:56

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: Mifol » 10 lut 2019, o 22:13

Swoją drogą to na pewno ani trochę nie przemyślałeś tej decyzji, a tutaj wyżej ktoś trafnie wyłapał następstwa twoich czynów

ograniczenie treningów-> odejście wielu graczy->odejście wielu dostarczycieli jagód, przedmiotów ewolucyjnych i innych rzeczy z targu-> horrendalnie wysokie ceny czegokolwiek-> odejście świeżaków którzy nie będą przelewać 500 zł aby zakupić poki na dwa przemioty do ewo czy coś w tym stylu

no chyba że zaczniesz im rozdawać jagody codziennie aby szybciej wbili setkę i po przedmiocie i okruchu do ewo raz lub dwa razy w miesiącu

po ograniczeniu do 2000 ta gra siądzie, co to jest 2000???????? nic

Awatar użytkownika
bobr77
Posty: 908
Rejestracja: 15 mar 2014, o 17:19

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: bobr77 » 10 lut 2019, o 22:19

Ukradli mi pokemony

Awatar użytkownika
rhesus
Posty: 472
Rejestracja: 27 maja 2014, o 23:21

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: rhesus » 10 lut 2019, o 23:26

no dobra ethel, wprowadzisz ligę z ograniczeniem 2k. Powiedz jak mam się przygotować żeby coś ugrać, żeby mieć jakiś fun z tego - wsadzić 4x500 w staty? Bo jeżeli można potem te staty dowolnie rozdać to tradycyjny trening, który planowałem robić w tym momencie mi się zupełnie nie opłaca. Po sezonie okaże się, że to klapa - zwrócisz wtedy koszta? Albo okaże się że 2k to za mało i będzie 3k - zwrócisz różnicę?
Ethelnalen pisze:2. W związku z tym, że to nie jest jeszcze stała zmiana nie chcemy Was zmuszać do innego treningu Pokemonów. Dlatego w momencie wybierania Pokemonów do Ligi będziecie mogli "rozdać" im statystyki ponownie tylko na walki w Lidze.
Zatem nie robić nic...
Chcesz przeprowadzać testy to przeprowadzaj je niezależnie... Na sezon większość z nas czeka, każdy się tam jakoś wzmocnił i chciał sprawdzić progres względem zeszłego sezonu, a Ty wymuszasz 3 miesiące stania i patrzenia... bo kto Cię tam wie jaką decyzję podejmiesz. W tę ligę nie można się zaangażować, ciężko nawet to ligą nazywać. Dobrze, że jest opcjonalna.
Szczerze to nawet nie wiadomo czy jest sens zbijać PA teraz.
ObrazekObrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
drimkast
Posty: 136
Rejestracja: 2 wrz 2012, o 17:36

Re: Tygodnik PokeLife #95

Post autor: drimkast » 11 lut 2019, o 00:26

Ethelnalen pisze:Ale gra która wymaga kilku lat wkładu żeby mieć szansę w topce tym bardziej nie ma szans przetrwać.
Sam przeczysz faktom, narzekanie na rozbieżność między topką a nowymi graczami trwa niemal od samego początku, a jakoś grze leci już 8 rok istnienia, mało tego dalej ma się ona względnie dobrze i myślę, że przetrwa kolejnych kilka dobrych lat. Oczywiście przetrwa, o ile sami nie zabijecie jej nieprzemyślanymi decyzjami. A tak długi staż jak to określiłeś fanowskiej gry, jest tym bardziej imponujący, jak sobie pomyślę, że choćby taka znana marka jak Tekken w swojej mobilnej odsłonie sieciowej przetrwała niewiele więcej niż rok czasu.

Uczepiłeś się też tego długiego okresu na dojście do topki. Jednak zauważ, że jak w większości tego typu grach opartych na klikaniu, to właśnie czas ma tu największe znaczenie, a dopiero potem jakieś indywidualne cechy jak refleks, czy zdolności manualne. Logicznym jest więc, że z dnia na dzień nowy gracz nie dostanie się do czołówki. Owszem, przegonić u nas ludzi, co walili przelewami jest bardzo ciężkie, a wręcz niemożliwe, jednak wejście do I ligi lub nawet do TOP32 nie jest już jakimś rozłożonym w czasie procesem. Dobrym tu przykładem był chociażby nasz kolega luk10, który pod okiem naszego stowarzyszenia z (jak to sam kiedyś powiedział) "przeciętnego gracza" stał się w ciągu krótkiego czasu bez użycia przelewów jednym z najlepszych graczy w historii Pokelife. Zapewne każde lepsze stowarzyszenie miało czy też ma takiego gracza, więc na pewno się są to wyjątki od reguły jak to często twierdzisz. Zamiast więc zajmować się jakimiś nowymi ograniczeniami, żeby zrównać szanse starych i nowych graczy, to w zamian powinniście zająć się choćby rozwinięciem roli stowarzyszeń w grze, gdzie zarówno starsi gracze mogliby wykazać się opieką nad nowymi graczami, a nowi mogli mieć z tego wymierne korzyści, które w krótszym czasie pozwoliłyby wspinać się po ligowych drabinkach aż na sam szczyt. A tak przychodzi taki X czy Y, widzi, że w pojedynkę sam nic nie zdziała, chce iść do jakiegoś stowarzyszenia, a to jedyne co może mu zaproponować, to max 50 PD dziennie i ewentualnie cenne rady bardziej doświadczonych kolegów. A że w grze w większości czasu czymś tam wieje (no dobra, czasami, bo oddaję Ci honory za Twoje postępy w pracach przy grze w ostatnim czasie), to wcale się nie dziwię, że szybko spakuje manetki i ucieka do innych gier.

Oczywiście ograniczenie treningu nie jest samo w sobie złe, ale jak jak to już powtarzałem, chcecie to wprowadzić o wiele za późno, a tym bardziej powiadamianie o takim fakcie graczy miesiąc przed startem ligi jest po prostu kpiną z nas wszystkich. Już pewnie prędzej ludzie by to przełknęli, gdybyś w ten sposób zrobił przedsezon, to chociaż mielibyśmy szansę sprawdzić jak taki limit wpłynie na nasze drużyny, a tak wielu z nas mając w jakimś stopniu gotowe teamy po raz kolejny (niektórzy chyba z 4-5 raz) zaczną grę niemal od nowa. A jak już faktycznie uparłeś się na ten limit i żadne argumenty graczy Cię nie przekonają, to faktycznie rozsądniejszym wyjściem byłoby zwiększenie go w granicy 3000 treningów lub więcej. Przykładowo "Wytrenowanie po kolei: 1200 atak; 1000 zycie; 300 obrona; 300 spobrona; 300 szybkosc; będzie kosztowało około 2.303.555.476 ¥" - nie jest więc to jakaś nierealna suma, którą przy dobrze poprowadzonym koncie można nazbierać w czasie krótszym niż te "5 lat".
JanuszFutbolu pisze:Przestańcie już płakać. Jak "starzy" odejdą, to odejdą. Krzyż im na drogę. Nie są jedyni tutaj. Gra nie upadnie.
Usiądź sobie wygodnie, przeczytaj post kolegi Hipotermia i jeszcze raz zastanów się ile tak na prawdę traci gra na odchodzeniu tego typu graczy. Jak tak dalej pójdzie, to na forum zostanie już tylko hejt, płacz i zero merytorycznych wypowiedzi.
Obrazek

Zablokowany