TP #166 - Usprawnienia

Cotygodniowe posty na temat PokeLife oraz postępu aktualizacji.
Awatar użytkownika
Sider
Posty: 134
Rejestracja: 15 sie 2014, o 10:30
Facebook: Kanto

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Sider »

Tak sobie pomyślałem, że można by jeszcze wprowadzić opcję zapamiętywania postępu odbywanych zadań by po ich zmianie nie trzeba było ich klepać od nowa (oczywiście pomijam codzienne zadania, których zapamiętywanie po użyciu przelosowania mijałoby się z celem)
Edit. I w sumie, żeby można było podglądać w czasie aktywnych zadań jakie jeszcze mamy do zrobienia, a nie tylko po zakończonym/przerwanym obecnym
Obrazek

Awatar użytkownika
dumbass
Posty: 128
Rejestracja: 18 kwie 2017, o 13:40

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: dumbass »

zigi65 pisze:
17 paź 2020, o 21:12
Możliwość wyłączenia ramek typu: "Odbyłeś x bezowocnych wypraw", "Moc odznaki sprawia że nie zużywasz Pa ", itp. lub ustawienie przycisku "kontynuuj" (wyprawe) na jednej wysokości. Ułatwi to klikanie, zwłaszcza jak się chce szybko wyklikać PA, nie trzeba będzie celować w ten przycisk. No i odsunąć ten przycisk "powrót" często przez przypadek się go klika zamiast "kontynuuj".
oj tak tak, zdecydowanie na plus. dodalbym jeszcze od siebie ze czasami nie mam ochoty lapac poka to przydatna bylaby opcja w stylu zawijania paska z ballami ew tak jak kiedys poroponowalem balla ktory by kosztowal 1Y i zamiast lapac to by po prostu kontynuowalo wyprawe
Obrazek

wokon1
Posty: 23
Rejestracja: 12 lut 2019, o 10:10

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: wokon1 »

Słyszałem, że nie ma kto się zająć konkursami na fb. Jeśli to nie wymaga jakiś kwalifikacji, to mógłbym się tym zająć. A wiem że dużo ludzi tęskni za nimi :P
ObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
DojczBoy
Posty: 303
Rejestracja: 25 cze 2013, o 12:06

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: DojczBoy »

Cybcio pisze:
17 paź 2020, o 08:53
DojczBoy pisze:
17 paź 2020, o 05:53
sortowanie pokemonów po przywiązaniu (do pracy w kopalni)
oo to tez mega popieram i nie chodzi tylko o przywiązanie do pracy. Jak np. ktoś chce podbić przywiazanie do jakiegoś pułapu u kilku- kilkunastu pokow zanim zacznie trenować to takie sortowanie też by się przydało.
Albo jak się nałapie poi w luxuryballe/friendballe, trzeba przeszukiwać, które to (teraz przynajmniej sortuje po najnowszych)

Awatar użytkownika
Kyuubi
Posty: 97
Rejestracja: 25 cze 2013, o 00:44

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Kyuubi »

Ja bym chciał, aby idąc na legendarne polowania dało się sprawdzić wybrane do polowania pokemony przed kliknięciem rozpocznij polowanie, bo czasem założe polowanie i mam spine czy na pewno sobie klikłem te poki co chciałem a nie jakiegoś innego z rozpędu i tak zakłądam kilka razy dla pewnosci :D
Obrazek

Heryan
Posty: 179
Rejestracja: 15 lis 2012, o 19:49

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Heryan »

Oj wyłacznienie możliwości łapania to sztos. Jak ktoś na repelu leci to byłoby mega ulatwienie. 2 razy szybciej można byłoby klikać gdyby przycisk był ciągle w jednym miejscu ^^
Dobry chłopak.

grz22
Posty: 220
Rejestracja: 17 maja 2016, o 14:32

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: grz22 »

Cybcio pisze:
16 paź 2020, o 16:28
Sider pisze:
16 paź 2020, o 16:06
Małe rzeczy? Nie wiem na ile to małe, ale kalkulator treningów jak najbardziej by się przydał
popieram :D

+1. Czasem już nie chce się klikać jak ciagle musze leczyć poka/poki

Shamrock
Posty: 550
Rejestracja: 16 maja 2015, o 11:31

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Shamrock »

Kolejna sprawa - aktualizacja kart legend mozliwych do złapania w pokewiki. Ktoś może się nieźle zdziwić kiedy przed ligą wyczyta z pokewiki, że np. taki ruch hurracaine jest możliwy do nauczenia Articuno od razu a tak naprawdę potrzeba wbić pokowi 99 poziomów.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
kerfi
Posty: 1332
Rejestracja: 18 maja 2013, o 15:15

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: kerfi »

Tych niedostępnych do złapania jak johto+ też mogłyby zostać zaktualizowane. Wiedza o ewentualnych przyrostach, atakach, umiejętnościach etc mogłaby pomóc ludziom wcześniej zaplanować co chcą w drużynie :maupa:

Poky1422
Posty: 491
Rejestracja: 19 cze 2014, o 23:44

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Poky1422 »

Hmm z tego co zauważyłem jak ktoś ma pernamentny ban na czat w grze to na polowaniu niestety też jest. Możnaby to naprawic?

Inayeth
Posty: 87
Rejestracja: 3 wrz 2017, o 10:31

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Inayeth »

To co prawda nie jest małe, ale można by rozważyć w przyszłości, jak inne ciekawsze rzeczy będą zrobione: rework poczty, bo jest bardzo przestarzała.

Z małych - stały rozmiar awatarów i stała wysokość przycisków typu kontynuuj i powrót zwiększy trochę komfort klikania dziczy, ligi i hali.

Awatar użytkownika
Miszczu490
Posty: 425
Rejestracja: 14 kwie 2013, o 19:57

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Miszczu490 »

Tak na szybko z tych dla mnie bardziej uciążliwych:
- rozkładanie masowe przedmiotów trzymanych,
- "szukajka" po np. nickach czy tematach w poczcie,
- automatyczne leczenie,
- kalkulator treningów jednak by się przydał - albo chociaż tabela wartości jakiś stałych,
- takie same wymiary awatarów + same awatary xD
+ różne inne wymienione wyżej.

Awatar użytkownika
ramen
Posty: 28
Rejestracja: 14 lut 2015, o 01:26

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: ramen »

Mam propozycję do Eventu :D
z tego co pamiętam kiedyś dałeś jakieś posągi które uzupełniały kolekcje jak się poka nie miało :D
Dlatego proponuje byś w evencie dodał pomnik Shedinja :D albo jak chcesz też mini trudne zadanie np
za znalezienie 1 posągu Shedinja masz ja dodawaną do kolekcji a za znalezienie ich 1000 dostaniesz shiny Shedinja XD
(tylko zrób tak by znalezienie 1k posągów było trudne :D ) osobiście znajdę jeden i tyle ale może są gracze co chcą mieć shiny Shedinja XD
jak to ci nie odpowiada to możesz dać cokolwiek co da Shedinja do kolekcji :D

Awatar użytkownika
Edwis
Posty: 103
Rejestracja: 2 lis 2016, o 20:38

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Edwis »

Shedinja to by mógł być taki deliberd.. Do zdobycia tylko raz w roku :v
ObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

arni13
Posty: 144
Rejestracja: 14 paź 2013, o 16:17

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: arni13 »

ramen pisze:
22 paź 2020, o 10:40
Mam propozycję do Eventu :D
z tego co pamiętam kiedyś dałeś jakieś posągi które uzupełniały kolekcje jak się poka nie miało :D
Dlatego proponuje byś w evencie dodał pomnik Shedinja :D albo jak chcesz też mini trudne zadanie np
za znalezienie 1 posągu Shedinja masz ja dodawaną do kolekcji a za znalezienie ich 1000 dostaniesz shiny Shedinja XD
(tylko zrób tak by znalezienie 1k posągów było trudne :D ) osobiście znajdę jeden i tyle ale może są gracze co chcą mieć shiny Shedinja XD
jak to ci nie odpowiada to możesz dać cokolwiek co da Shedinja do kolekcji :D


Fajny pomysł,zawsze to jakaś inna opcja zdobycia pokemona ,jestem za !

Brittany
Posty: 54
Rejestracja: 16 lip 2018, o 19:27

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Brittany »

Powiem szczerze, że ze Shedinją jestem za. W zasadzie to nikt by poka faktycznie nie złapał, a chociaż by zaliczyło do kolekcji.

wokon1
Posty: 23
Rejestracja: 12 lut 2019, o 10:10

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: wokon1 »

Czy można by było ustawić tak,żeby weekendowy bonus wyświetlał się w wydarzeniach?
ObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Shinekone
Posty: 7
Rejestracja: 1 sty 1970, o 01:00

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Shinekone »

Jak jeszcze nie jest za późno, to ucieszyłbym się też z rozbudowania wyświetlanego przywiązania o ilość punktów przywiązania jaką pokemon obecnie ma, oraz tabelki jaka ilość punktów odpowiada jakiemu % przywiązania.

Awatar użytkownika
dumbass
Posty: 128
Rejestracja: 18 kwie 2017, o 13:40

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: dumbass »

Shinekone pisze:
22 paź 2020, o 23:03
Jak jeszcze nie jest za późno, to ucieszyłbym się też z rozbudowania wyświetlanego przywiązania o ilość punktów przywiązania jaką pokemon obecnie ma, oraz tabelki jaka ilość punktów odpowiada jakiemu % przywiązania.
zdecydowanie na tak, skoro gra przechowuje te informacje to czemu ich nie udostepnic
Obrazek

Coolio
Posty: 935
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 23:55

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Coolio »

Gdzies kiedys tabelka przywiazania byla pokazana ale nawet tego nie zapisalem bo to bardzo niepotrzebna informacja ;d Niby moze sie przydac do liczenia ile trzeba zjesc zeby wbic 90% przywiazania ale w praktyce to wyglada tak ze zakladasz dzwonek, dajesz odrobine treningu i po polowie limitow masz 90% a walczac pokiem juz bez dzwonka lapiesz 99,9% przywiazania zanim wbijesz setke. NIe wiem do czego wam potrzebne informacje ile punktow przywiazania potrzeba np z 90 do 95% ;d

Shinekone
Posty: 7
Rejestracja: 1 sty 1970, o 01:00

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Shinekone »

Coolio pisze:
23 paź 2020, o 00:34
Gdzies kiedys tabelka przywiazania byla pokazana ale nawet tego nie zapisalem bo to bardzo niepotrzebna informacja ;d Niby moze sie przydac do liczenia ile trzeba zjesc zeby wbic 90% przywiazania ale w praktyce to wyglada tak ze zakladasz dzwonek, dajesz odrobine treningu i po polowie limitow masz 90% a walczac pokiem juz bez dzwonka lapiesz 99,9% przywiazania zanim wbijesz setke. NIe wiem do czego wam potrzebne informacje ile punktow przywiazania potrzeba np z 90 do 95% ;d
Jak ktoś ma już rozwinięte konto to może i jest tak jak mówisz, ale nowszym graczom może się to przydać. Zresztą jak dumbass wspomniał. Skoro gra i tak to info przechowuje, to co stoi na przeszkodzie, żeby je udostępnić graczom?
Mi np. by się to przydało, żeby zrozumieć ile dokładnie pkt. przywiązania tracą poki w rezerwie, bo w pokedexie jest to tak opisane ("Pokemon traci 1/300 punktów przywiązania dziennie"), że czytając to dochodzę do wniosku, że po traci 1 punkt przywiązania co 300 dni będąc w rezerwie... Ale jako, że jest to niemożliwe, to moim najlepszym strzałem jest, że pokemon traci x/300 punktów przywiązania / dzień, gdzie x to ilość punktów przywiązania, które pok ma obecnie.

Shamrock
Posty: 550
Rejestracja: 16 maja 2015, o 11:31

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Shamrock »

Kolejna sprawa. Chciałbym aby przychodziło powiadomienie o zakończeniu zmiany natury u wychowawycy.

Oznaczenie w profilu gracza konta głównego, wszystkich jego noob kont oraz kont na które się loguje tak aby te informacje były widoczne dla każdego gracza.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Starfire
Posty: 358
Rejestracja: 27 paź 2012, o 18:06

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Starfire »

To ja jeszcze +1 do tego żeby wrócić wartość poków w hodowli przed ich sprzedaniem, żeby nie trzeba było ich sprzedawać "na ślepo".
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Mahone
Posty: 49
Rejestracja: 14 paź 2018, o 14:04

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Mahone »

Ethel zapomniałeś hasło tego tygodnika 8-)

Smarek
Posty: 59
Rejestracja: 22 lut 2019, o 17:05

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Smarek »

Co do niełapania pokemonów. W weekendowej dziczy, gdy nie mamy safariballi, to mogłoby automatycznie przeskakiwać "okno" łapania, skoro i tak nie ma czym. Wtedy, można by było również w opcjach konta odznaczyć wszystkie balle, żeby automatycznie to pomijało opcję złapania pokemona.

Ew. dodać osobną specjalizację a'la "Zwadźca" (duelist)

-Wyłącza możliwość łapania pokemonów
-Doświadczenie z walki z pokemonami +30/45/60%
-Doświadczenie z walk z trenerami +25/40/50%
-Większe przywiązanie z walk w dziczy +50/100/50%
-Regeneracja PA -1/2/3%

How about that?

Awatar użytkownika
Sturla
Posty: 636
Rejestracja: 9 mar 2013, o 12:30

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Sturla »

W sumie nie glupi pomysl z tymi noob kontami, latwiej bd machloje wychwycic. Wszystko by bylo czarno na bialym :)
Obrazek
marcin25121999 pisze: wiem że Buzz nie jest zbyt dobry ale z każdego poka mozna zrobic kose albo mieć go dla funu z gry tak jak właśnie sturla bardzo szanuje tego gościa przyjmuje te wszystkie hejty o Buzzie a i tak uwielbia swoją Burzę :D
Kupię shiny gollet oferty priv :D WALCZ ELECTABUZZ!!!!

Awatar użytkownika
Sylwiusz
Posty: 395
Rejestracja: 24 maja 2013, o 12:53

Re: TP #166 - Usprawnienia

Post autor: Sylwiusz »

Właśnie zauważyłem jakiego usprawnienia potrzebuję :') Jest jakakolwiek szansa na dodanie przedmiotu wzmacniającego ataki typu wróżka? xD To jedyny typ bez takowego przedmiotu xD
Obrazek

ODPOWIEDZ