Tygodnik PokeLife #125

Cotygodniowe posty na temat PokeLife oraz postępu aktualizacji.
Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Tygodnik PokeLife #125

Post autor: Ethelnalen » 8 lis 2019, o 15:32

Start 6. Sezonu Ligi PokeLife już wkrótce!

Przypominamy wszystkim, że sezon wystartuje 18 listopada. Już teraz możecie walczyć i poprawić swoją pozycję, aby wystartować z wyższej Ligi. Wasze pozycje nie będą resetowane 18 listopada, z wyjątkiem Kryształu. Tutaj będzie przydzielenie graczy z pierwszej setki poprzedniego sezonu, niezależnie od tego gdzie się znajdują obecnie.

Mam też dla Was listę nagród za ten sezon. Większość jest po staremu, kilka rzeczy zmieniło się liczbowo: https://gra.pokelife.pl/images/nagrody_sezon_6.jpg
Nieznana nagroda jeszcze nie jest do końca określona, ma to związek z Pokedexem i Specjalizacjami.


Zmiana Klikania

Dzisiaj na szybko zmieniłem klikanie. Zostało usunięte 5 linków (głównie te do toplist, zdarzało się, że ktoś zgłaszał mi te strony jako zawirusowane). Tej zakładce przydałby się porządny rework ale to nie teraz. Punktów Akcji otrzymacie za klikanie tyle samo co poprzednio, po prostu teraz za jeden link dostaniecie tyle co wcześniej za dwa. Postęp w osiągnięciu również jest podwojony.


Pokedex i Specjalizacje

Pracuje już w pełni nad tą aktualizacją, dlatego mam dla Was wątek z potencjalnymi modułami do sprawdzenia. Zapraszam tam, jeśli chcecie się podzielić swoimi opiniami i/lub pomysłami!
Nadal poszukuję również grafika do pomocy z przygotowaniem grafik pod Specjalizacje. W sumie tyle tych wątków, że wylistuję wszystkie:

- przedstawienie potencjalnych Modułów: viewtopic.php?f=42&t=82914
- Wstępny Projekt Pokedexu i Specjalizacji: viewtopic.php?f=42&t=82882
- Poszukiwany Grafik: viewtopic.php?f=42&t=82892


Planowane aktualizacje

Obecnie pracujemy nad:
- Pokedex i Specjalizacje
- region Alola
Co jest zaplanowane na następne aktualizacje:
- wgrywanie własnych avatarów
- Farmy Jagód i rework Jagód
- Legendarne Polowania


Pytania i odpowiedzi

---
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

Awatar użytkownika
DzikiDzikDzikson
Posty: 310
Rejestracja: 9 gru 2015, o 20:27

Re: Tygodnik PokeLife #125

Post autor: DzikiDzikDzikson » 8 lis 2019, o 17:10

Bardzo fajne te moduły. Ciekawe jak wyjdzie w praktyce.

vvss2
Posty: 26
Rejestracja: 29 gru 2017, o 23:23

Re: Tygodnik PokeLife #125

Post autor: vvss2 » 9 lis 2019, o 15:46

Mam taką małą propozycję, która będzie właściwie drobiazgiem. Czy dałoby się tak zrobić żeby w wyświetlanych statystykach była informacja czy korzystało się dzisiaj z fontanny czy nie ?

Kaziu026
Posty: 210
Rejestracja: 10 maja 2014, o 13:59

Re: Tygodnik PokeLife #125

Post autor: Kaziu026 » 9 lis 2019, o 16:51

czy w centrum nagrod pojawi sie nowy pok za pw?

Siggsi1
Posty: 10
Rejestracja: 13 maja 2019, o 22:37

Re: Tygodnik PokeLife #125

Post autor: Siggsi1 » 10 lis 2019, o 15:37

Dałoby się zrobić jakiś ciemny motyw, żeby umilić klikanie w nocy?

arni13
Posty: 93
Rejestracja: 14 paź 2013, o 16:17

Re: Tygodnik PokeLife #125

Post autor: arni13 » 11 lis 2019, o 04:30

Siggsi1 pisze:
10 lis 2019, o 15:37
Dałoby się zrobić jakiś ciemny motyw, żeby umilić klikanie w nocy?
Oko jestem za,takie coś by się przydalo,albo chociaż dodać ciemny kolor do gry jako styl

Awatar użytkownika
Ethelnalen
Kwantowy Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 15:52

Re: Tygodnik PokeLife #125

Post autor: Ethelnalen » 13 lis 2019, o 17:01

W sumie przy okazji robienia tych Specjalizacji rozpisałem dokładnie szansę łapania Poków. I widać jasno w czym jest problem z levelballami.
Kiedy posiada się osiągnięcie Łowcy Pokemon, szansa na złapanie ze względu na poziom jest dzielona przez maksymalnie 2.9-3. Levelballe ignorują to zmniejszenie za poziom ale nie daje im to aż takiej przewagi, bo mają mnożnik łapania jedynie 1, gdzie nawet greatballe mają już 2.
Więc jeśli założymy że szansa wynosiła 100, przy rzucie levelballem wyniesie 100, a przy rzucie greatballem 66. Różnica jest oczywiście ale widać że to się rzadko opłaca, nawet na te Pokemony 45+, bo koszt Levelballa jest 12x większy niż Greatball.

A biorąc pod uwagę drugi przypadek, czyli łapanie shiny na 100 poziomie. Tutaj szansa jest dzielona przez około 5.5. Czyli levelball w tym przypadku będzie lepszy od większości balli ale nadal np. słabszy od Cherisha, który ma mnożnik 9x i spokojnie nadrobi tą karę za poziom.

Na razie zostawie te levelballe tak jak są ale przyjrzę się temu ponownie przy wprowadzeniu możliwości łapania Pokemonów powyżej 50 poziomu, aby miał on wtedy więcej sensu w porównaniu do swojej ceny.
Wszelkie problemy zgłaszać w Centrum Pomocy w grze, nie na PW na forum.

ODPOWIEDZ